پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰
توهم جدید سبزها:تافرمانی مدنی در حال شکل گیری است

مردم در خانه و مجالس سرود "ای ایران" زمزمه می کنند!

شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 134649
سایت وابسته به سبزهای وطنی در شعبه لندن، در خبری که در سایت های وابسته نیز داغ و لینک شده است، نوشت:نافرمانی جدید مدنی در ایران در حال شکل گیری است.
به گزارش جهان این سایت خبری مهمترین دلیل برای ایجاد فصل جدید از نافرمانی مدنی را خواندن سرود ای ایران در مجالس عروسی و جشن دانست.

این خبر که به نقل از شاهدان عینی تنظیم شده است تصریح می کند که طی ماههای اخیر در برخی مجالس ، سرود و نوای "ای ایران ای مرز پرگهر" نواخته یا گذاشته می شود و حاضران از جای برخاسته و علامت پیروزی نشان می دهند.


این سایت خبری که ارگان رسمی جریان حامی موسوی خارج از کشور است در ادامه تصریح می کند که خواندن این سرود باعث تقویت روحیه و همبستگی حضار و مردم شده و اخیرا فراگیر تر نیز شده است.


همچنین در انتهای این خبر آمده است :لازم به ذکر است سرود ای ایران را می‌توان سرودی میهنی صرف نظر از نوع حکومت در ایران دانست. از این سرود در نخستین سال‌های پس از انقلاب۵۷ و تا پیش از گردآوری نخستین سرود ملی جمهوری اسلامی، به‌عنوان سرود میهنی استفاده می‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاتوي اين لندن حماقت توزيع ميكنن؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از شما یه خواهشی دارم اون اینه که دیگه حرف این جلبگ های سبز دروغگو رو نزنید .
Iran, Islamic Republic of
اينجانب آمادگي خود را براي دائر كردن طويله جلبك ها در لندن اعلام مي دارم
Iran, Islamic Republic of
سبزک ها = توهم بی پایان.....
Iran, Islamic Republic of
اینها این کار را می کنند که این سرود را در قبضه خودشان قرار دهند در حالی که این سرود پر محتوا در مورد ایران است و به هیچ حزب و گروهی هم تعلق ندارد.
Latvia
جلبكهاي سبز متوهم! كه دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را رمز آشوب قرار داديد، كم كم داريد ثابت مي كنيد و به خودتان هم باور مي شود كه متقلب و جاعل اصلي خودتان هستيد. تمامي ايرانيان از هر گرايش سياسي و ديني سرود اي ايران را سالها قبل از انتخابات88 و شكست مفتضحانه آقاي موسوي زمزمه كرده اند و مي كنند . چرا سعي مي كنيد با مصادره و سوءاستفاده ابزاري از واژه ها و داشته هاي ملي اين مردم بر طبل رسوايي و اشتباه خود بكوبيد و چون كبك سر در برف فروبرده و از پذيرش واقعيتهاي جامعه شانه خالي كنيد! اي جماعت از خود راضي و متشكر !قبول كنيد كه اولويت هاو دغدغه هاي اكثريت مطلق مردم ايران غير از موسوي و جنبش بي سر و ته و مغرور مجعول سبز است. پيام مردم را در چند انتخابات اخير به كرات شنيده ايد اما خود را به كر بودن زده ايد! نه موسوي نه احمدي فقط ايراني و ساختن ايران
Iran, Islamic Republic of
...مردم ایران از این سیاست کثیف خسته شده اند یک شب را هم که می خواهند شاد باشند عمرا طرف این سرودها با مقاصد سیاسی بروند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایران
درود بر شهیدان
درود بر ایران.مرز پر گهر
درود بر خادمان ایران.چه احمدی نژاد چه موسوی
درود بر سبز و سفید و قرمز
درود بر ایران و ایرانی...
Iran, Islamic Republic of
درود بر سبزهای..... که وقتی از در بیرونشون کنی از پنجره میان تو .
Iran, Islamic Republic of
بعععععععله ... بیخود زور نزنید ... این سرود مال وطن پرستهاست ... به شماها که تو لندن و این ور و اونور ولو شده اید ربطی نداره