جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونمایی از تانک اسکورپین در رژه امروز

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 314847
نیروی زمینی ارتش در رژه نیروهای مسلح جدیدترین سلاح‌ها و موشک‌های خود را به نمایش گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یگان‌های خودرویی و ادوات سلاح های نیروی زمینی ارتش صبح امروز در رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی کشورمان به نمایش گذاشته شد.

در این رژه، خودروهای سنگین رنجر و تفنگ تک‌تیرانداز ویژه رزم‌های زمینی برای استفاده در رزم‌های ناهم‌طراز به نمایش درآمد.

همچنین در رژه امروز خودروهای تاکتیکی سفیر حامل موشک‌های پیشرفته و خودروی ویژه حمل نفربر در مناطق صعب‌العبور از مقابل جایگاه رژه رفتند.

عبور یگان حافظ صلح نیروی زمینی ارتش و خودروهای توپ‌کش بخش دیگری از نمایش ادوات و سلاح‌ها در رژه امروز نیروهای مسلح بود.

نمایش انواع نفربرهای بهینه‌سازی شده، خودرو سیار ویژه رزم‌های ناهمطراز و تانک‌های پیشرفته ذوالفقار ساخت بومی و سامانه کنترل آتش از دیگر قسمت‌های نمایش سلاح‌های پیشرفته نیروی زمینی ارتش بود.

تانک اسکورپین نیز برای نخستین بار در رژه امروز نیروهای مسلح کشورمان رونمایی شد. این تانک یکی از جدیدترین وسایل رزمی در نیروی زمینی ارتش است. همچنین تانک‌های مبارز و صمصام و m۶۰ بهینه سازی شده مجهز به سامانه‌های کنترل آتش و ضد لیرز نیز در رژه امروز رونمایی شد.

جدیدترین نسل موشک سطح به سطح نازعات که ساخته جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش است نیز در این رژه به نمایش گذاشته شد. نمایش تانک‌های مجهز به توپ‌های ۲۳ میلیمتری نیز از دیگر قسمت‌های رژه امروز بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *