پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

تجمع عظیم طلاب در فیضیه برگزار می‌شود‌

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 424944
تجمع عظیم علماء، اساتید و طلاب حوزه علمیه در قم در حمایت از منویات مقام معظم رهبری در مورد روند مذاکرات هسته‌ای روز شنبه در قم برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از قم، تجمع عظیم علماء، اساتید و طلاب حوزه علمیه در قم در حمایت از منویات مقام معظم رهبری در مورد روند مذاکرات هسته‌ای در قم برگزار می‌شود.

این تجمع با حضور مردم قم، نمایندگان مراجع عظام تقلید، اعضای مجمع خبرگان رهبری، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، اعضای مجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و اصناف و بازاریان شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این تجمع روز شنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۸ در مدرسه فیضیه قم و با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، غلامعلی حدادعادل نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت مهدی سلحشور، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم به همت جمع کثیری از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و حمایت شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۵۳:۱۰
با توجه به اینکه این همه مشکل در زمینه هسته ای بوجود امده بهتر است طبق قانون اساسی به رای مردم مراجعه شود. (۲۹۲۱۱۴۳) (alef-۳)
پاسخ به اين اظهار نظر
۴


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *