پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴
از اول اسفند ۹۳

برق ۱۰ تا ۲۰ درصد گران شد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 410048
با مصوبه دولت، وزارت نیرو مجاز است از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۳ تعرفه‌ برق در بخش‌های خانگی و کشاورزی را ۱۰درصد و در بقیه موارد ۲۰درصد بدون تغییر ساختار تعرفه‌ها افزایش دهد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران ، معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران در باره افزایش تعرفه‌های برق در بخش‌های خانگی و کشاورزی از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۳ را برای اجرا به وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.

هیأت‌وزیران در جلسه ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ـ‌ مصوب ۱۳۸۸ـ تصویب کرد:

وزارت نیرو مجاز است از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۳ تعرفه‌های برق در بخش‌های خانگی و کشاورزی را ده درصد و در بقیه موارد بیست درصد بدون تغییر ساختار تعرفه‌ها افزایش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیزم ببخشید فرزند لطفا
خدمت محنرم مقامات قضایی!
لطفا این سایت جهان نیوز را بخاطر انتشار این افترا تعطیل کنید. به گفته آقای رئیس جمهور مملکت ایران به برکت دولت تدبیر و امید از رکود عبورکرده است و تورم صفر است. این خبر جهان نیوز دروغ است ، دورغ!
برق گران نشده است. مرغ هم گران نشده است. تازه گیریم که گران هم شده باشند ، تورم که صفر است. از رکود عبور کرده ایم و قدرت های بزرگ هم در مقابل ما تسلیم شده اند و الان در مذاکرات ژنو مشغول اند با گریه و عجز و لابه به ما امتیاز بدهند ولی خوب ما هم آنها را که زانو درآورده ایم به این راحتی با امتیازهای آنها را نمی تونیم قبول کنیم و تحریم های خودمون را کم کنیم!
شریفی
بسمه تعالی

خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد که اول یارانه را میداد بعد اضافه میکرد اینها که فقط اضافه میکنند و همواره از حذف یارانه دم میزنند تازه تورم صفر است. با این مملکت داری یک وقت چشم نخورید خوب است هر روز مقداری اسپند دود کنید.
قریشی
این است تورم صفر در صد....
Iran, Islamic Republic of
می شه اون کسانی که تورم رو حساب می کنند بفرمایند پس این همه افزایش قیمت ها چیه ؟
مرغی که 4500 می خریدیم اومدید از تو بازار جمع کردید حالا یخ زده اش رو می دهید 5500 بعد گرمش حتما روی 6500 تا 7000 تومانی می شه پس این افزایش ها چیه ؟ اینها تورم نیست