جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

"برنامه‌ای برای تغییر کفاشیان نداریم"

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 410345
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر تغییر ریاست فدراسیون فوتبال گفت: چنین موضوعی در دستور کار مجمع آینده فدراسیون قرار ندارد.
به گزارش جهان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌هایی مطرح شده است تا این جلسه در اسفندماه برگزار شود اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم. مشخص نیست که مجمع در اسفندماه خواهد بود یا در فروردین‌ماه.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تغییر علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در دستور کار مجمع قرار دارد یا خیر نیز افزود: اصلا این موضوع در دستور کار مجمع نیست و برنامه‌ای برای تغییر ریاست فدراسیون وجود ندارد.

بهروان در مورد اینکه گفته می‌شود ژاپن با کی‌روش مذاکراتی داشته است و اینکه آیا صحبت کی‌روش با ژاپنی‌ها با توجه به قرارداد داشتن با ایران اخلاقی است، گفت: کی‌روش در چنین مواقعی بسیار حرفه‌ای و عاقلانه رفتار می‌کند اما او همیشه به دنبال بهترین شرایط و بهترین امکانات است. در واقع خواسته او بهترین شرایط است. ما هم هر چیزی که داشتیم را به او دادیم اما میان هر چیزی که بتوانیم تا هر چیزی که داریم، فاصله‌ وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کفاشیان دیگه باید چکار کنه تا حضرات کارشناس قانع بشن کنار بره؟!