پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۸
۳۳
نقدی بر بی اخلاقی های اخیر علیه صدا و سیما؛

تخریب گذشته به بهانه حمایت از منصوبان جدید/ در كنار ولی امرمان باشیم نه دشمن

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 392508
دسته بندی لشكر رهبری با هر خط كشی حماقتی بیش نیست؛ امروز روز بازسازی مجدد وانرژی گرفتن برای مصافی جدید است نه چنگ بر صورت گذشته كشیدن آنهم گذشته ای كه رهبری از آن به نیكی یاد كردن اند ودشمن آنرا تخریب كرده است؛ در كنار ولی امر مان باشیم نه در كنار دشمن.
تخریب گذشته به بهانه حمایت از منصوبان جدید/ در كنار ولی امرمان باشیم نه دشمن
سرویس فرهنگ جهان نيوز ـ محمد امین توکلی زاده: این روزها در رسانه ملی شاهد تغییرات و ان شاء الله تحولات مهمی در آینده نزدیك خواهیم بود. با انتخاب هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب دكتر سرافراز جایگزین مهندس ضرغامی شد. ایشان با این انتخاب حسن نظر خود را به نیروهای درون سازمان نشان دادند و برای دومین بار از میان جمع معاونان سازمان، رئیس سازمان را برگزیدند.

در خلال این انتخاب شایسته بازار داغ شایعات شكل گرفت و باندهای رسانه ای برخی از مطرح‌شدگان، به فضاسازی پرداختند و با در اختیار گرفتن روزنامه ها و سایت ها سعی در تخریب گزینه های اصلی داشتند و الحمدلله در این فضا معاونان فعلی سازمان كه مطرح بودند، بدون توجه به این مطالب كارهای خود را انجام می دادند و در پاسخ به این سؤال که «چه كسی را شایسته این مسؤولیت می دانید؟» هر یك دیگری را نام می بردند و با بی اعتنایی از كنار تخریب های رسانه ای با آرامش و گذشت عبور كردند؛ همان سنت حسنه ابتدای انقلاب كه بسیار نایاب و كم رنگ شده است.

حالا نوبت به انتخاب معاونان رسیده تا بار سنگین رسانه میان سرداران عرصه جنگ نرم توزیع شود و میمنه و میسره سپاه، آرایشی مجدد بگیرد. اما متاسفانه دوباره این فضا در حال تكرار شدن است و معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای عده ای در حال تخریب گذشته به بهانه حمایت از منصوبان جدید هستند.

در فرهنگ بسیجی، پست و مقام وجود ندارد هرچه هست مسؤولیت است و دست به دست شدن آن. تعویض سنگر است نه تخریب مواضع. هر كدام از سرداران جنگ نرم كه می روند و هر كدام كه می آیند، باید بدانند چشم در چشم دشمن باید بجنگند و كار ناتمام برادر خود را به كمال برسانند والا مابقی حاشیه ای بیش نیست.

مطمئن باشید بسیجیان رسانه ملی خود را موظف می دانند با تمام وجود در این جنگ رسانه ای از حریم ولایت و تشیع دفاع كنند و با صیانت از فرهنگ بسیجی اجازه ندهند رقابت های بیهوده جایگزین جنگ واقعی با دشمن شود. اقدام ناشایستی كه متأسفانه دانسته یا نادانسته امروز توسط برخی در حال دامن زدن است.

دسته بندی لشكر رهبری با هر خط كشی حماقتی بیش نیست. امروز، روز بازسازی مجدد و انرژی گرفتن برای مصافی جدید است نه چنگ بر صورت گذشته كشیدن آن هم گذشته ای كه رهبری از آن به نیكی یاد كردند و دشمن آن را تخریب كرده است؛ در كنار ولی امرمان باشیم نه در كنار دشمن. صد البته كه این به معنای نقد نكردن نیست نقدهای دلسوزانه و منصفانه و عالمانه نیاز و ضرورت هر روز رسانه است اما همین فضای غبارآلود مانع شنیده شدن این چنین نقدهایی است.

آسیب شناسی گذشته ضرورت انكار نشدنی است و طی طریق آینده بدون آن میسر نیست اما این مهم با ویرانی داشته ها پدید نمی آید بلكه با تجمیع تجارب گذشته می توان آسیب ها را رفع نمود و دشمن را در نوردید.

بسیجی عرصه جنگ نرم به مقتدای خود اقتدا می كند و سرباز اسلام است نه آدم این و آن اشخاص به اندازه تبعیت از رهبری برای ما ارزش دارند نه درجه و مقام لذا همگی موظفیم و تكلیف داریم به سرداران جدید بهتر از گذشته كمك كنیم تا كار انقلاب جلو برود همین و بس و الا در منجلاب نفسانیت، آخرتمان را خواهیم باخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد
گفتار زیبا و بجایی بود
United States
عاالی بود فقط یه مقدار گنگ بود برای من
Iran, Islamic Republic of
رسانه ملی باید در مسیر روشنگری حرکت نماید.
Iran, Islamic Republic of
خلاصه هرکاری بالا و پایین داره
United States
مطمئنی بی معنیه؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
...باید با حفظ این اعتماد بزرگ از این امانت صیانت کنید
ما که چیزی ندیدم و نشندیدم
.....
Iran, Islamic Republic of
رسانه ملي سرافراز باد
..
امان از طاغوت
United Kingdom
قطعا در هر گروهی تفکرات متفاوت وجود داره و این به پیشرفت اون گروه کمک می کنه. ...
انشاءالله که رئیس جدید بتونه مثمر ثمر تر باشه
ضرغامی از زحماتت متشکریم
Iran, Islamic Republic of
چه تیتر عجیبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاشار مظفریان
Iran, Islamic Republic of
با سلام البته این صحبتها نافی این نخواهد بود که محاسبات در مدیریت جدید شفاف شده و اتفاقات گذشته به درستی مورد بررسی قرار گیرد .فدک می بایست با حساب وکتاب به دیگران تحویل اده شود انشا الله .
Iran, Islamic Republic of
...تشبیه باید مبنا داشته باشد. ...
Iran, Islamic Republic of
خیره انشاءالله
متن جالبی بود
...یک بام و دو هوا یعنی شما
آین عمار؟
Iran, Islamic Republic of
شغل نویسنده مطلب چیه؟
...اصلا وقت میذاشتید حرفشون رو گوش کنید؟ ...
.... هیچ ربطی به این مطلب نداره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تفکر بسیجی بر گرفته از روح بلند حضرت امام (ره) بود و هست و بسیجی در وسط میدان با عمل مدافع رهبری و انقلاب است پس انهایی که با حرف بدون عمل دم از بسیج می زنند طالبان دنیا یند و منافقان عصر ما ، هرکس که برای کسب پست و مقام دنیایی دست به هر کاری بزند ذلیل خواهد شد و در این امر شکی نیست
مهران اسدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت به این اعتماد به نفس...
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سلام
خیلی کار به اتفاقات اخیر و تغییرات ندارم
اما واقعا خود بنده تو این چند سال از نزدیک شاهد بودم که چگونه فرصت های بسیار مهمی که میتوانست در پیشبرد اهداف انقلاب کارساز باشد ازبین رفت
...
Romania
.. پیرو تفکر بسیجی باشد
Iran, Islamic Republic of
... صدا وسیما ...کسانی که در آن کار می کنند یا مسولیت دارند خیلی باید رعایت کنند
Iran, Islamic Republic of
پاسخ خوبی بود ...
کارت درسته در قنوتم خیلی دعایتان میکنم اینم از دست خالی ما برمیاد جهان بصیرت
ک.م
سلام

با تعاریفی که از رئیس جدید شنیدم متاسفانه انتصاب جدید حوزه فناوری های جدید که ....
Iran, Islamic Republic of
جهان جان !
این حرفها در کل حرفها خوب و به حقی است ، اما توجه داشته باشید که از قدیم گفته اند ..
Iran, Islamic Republic of
آقا جهان !
دست شما درد نکنه واقعآ به زحمت افتادید ....!
فکر نمیکنید اگه کامنت رو تآئید نمیکردید بهتر بود ؟!!
بی اخلاقی و به در از مردانگی است که بخواهیم با امدن روسای جدید زحمات قلی را فراموش کنیم
احسنت...مهم خدمت به مردم و در کنار ولی بودن است...این پست ها و میزها نه وفا دارند و نه عاقبتی
ضرغامی و مدیران سابق در طول ده سال گذشته زحمات زیادی کشیدند...انها تجربه مواجهه با فتنه 88 و بعد از ان نیز تجربه مواجهه با دولتی را داشتند که سودای مدیریت جهان را در سر داشت! باید از زحمات آنها به نحئ احسنت تقدیر شود