جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۲
بازتاب نامه دوم مقام معظم رهبری در رسانه های خارجی؛

تایمز اسرائیل: رهبر ایران اسرائیل را وحشی‌تر از تروریست‌ها خواند

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 458505
تایمز اسرائیل: رهبر ایران اسرائیل را وحشی‌تر از تروریست‌ها خواند
به گزارش جهان، خبرگزاری فرانسه در خبری به بازتاب دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت که پس از حملات تروریستی به پاریس منتشر شده است.

آیت الله خامنه ای در نامه ای به جوانان اروپا و آمریکا: آمریکا از تروریسم حمایت می کند.

خبرگزاری فرانسه این تیتر برای پوشش سخنان امام خامنه ای انتخاب کرده است. خبرگزاری فرانسه یادآور شد که این دومین نامه رهبر ایران است که به جوانان غربی نوشته شده است.

امام خامنه‌ای در نامه دوم فرمودند: نخست اینکه دنیای اسلام در ابعادی به‌مراتب وسیع‌تر در حجمی انبوه‌تر و به‌مدّت بسیار طولانی‌تر قربانی وحشت‌افکنی و خشونت بوده است و دوّم اینکه متأسّفانه این خشونت‌ها همواره ازطرف برخی از قدرت‌های بزرگ به‌شیوه‌های گوناگون و به‌شکل مؤثّر حمایت شده است.



پایگاه امریکن هرالد تریبیون یکی از سایتهایی است که به بازتاب نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب پرداخت. این سایت متن نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب را که در آن به موضوعاتی چون انتقاد از سیاستهای دوگانه نهادهای بین‌الملل در قبال تروریسم، ابراز ناراحتی نسبت به حوادث تروریستی پاریس و همچنین انتقاد از سیاستهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منتشر کرد.

پیش از این نیز خبرگزاری ترند آذربایجان به بازتاب دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی پرداخت. این خبرگزاری در خبر خود نوشت که رهبر انقلاب در نامه خود به جوانان غرب از دولتهای غربی برای اتخاذ استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم انتقاد کرده است.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز با انتشار بخش‌هایی از نامه امام خامنه‌ای نوشت: مسائل دردناک اگر زمینه فکر کردن به راه‌حل‌ها را فراهم نکند، ضرری دوچندان خواهد داشت.

خبرگزاری ترند آذربایجان در خبری به بازتاب تازه‌ترین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب پرداخت.

خبرگزاری ترند آذربایجان به بازتاب دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی پرداخت. این خبرگزاری در خبر خود نوشت که رهبر انقلاب در نامه خود به جوانان غرب از دولتهای غربی برای اتخاذ استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم انتقاد کرده است.

در ادامه این خبر آمده است که رهبر ایران از وقوع حوادث تروریستی پاریس ابراز تاسف کرده و اعلام کرده است هر کسی که دارای حس عاطفه و انسانیت باشد تحت تاثیر مشاهده این صحنه‌ها چه در پاریس، فلسطین، عراق، لبنان و یا در سوریه قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این خبر آمده است که به اعتقاد رهبر ایران دنیای اسلام قربانی ترور و وحشی‌گری قرار داشته و آمریکا به حمایت از تروریسم مشغول است.

به گزارش این خبرگزاری رهبر انقلاب همچنین رهبران غرب را به اتخاذ استاندارهای دوگانه در مبارزه با تروریسم محکوم کرد.

انتقاد رهبر انقلاب از غرب در قبال سیاستهای رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین نیز موضوعی بود که خبرگزاری ترند به آن اشاره کرده است.

تایمز اسرائیل در خبری به بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت که در آن فلسطینیان قربانی ۶۰ سال تروریسم معرفی شده‌اند.

نشریه تایمز اسرائیل در خبری به بازتاب نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب پرداخته است. با توجه به اشاره رهبر انقلاب به موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی بازتاب این نامه توسط نشریه مذکور از اهمیت زیادی برخوردار است.

تایمز اسرائیل در خبری نوشت: رهبر انقلاب روز یکشنبه اسرائیل را به ارتکاب بدترین نوع تروریسم برای ۶۰ سال متهم کرد و این نوع تروریسم را بسیار وحشیانه‌تر از حملات تروریستی پاریس دانست.

در بخش دیگری از این خبر آمده است: رهبر ایران در نامه خود خطاب به جوانان غرب در ارتباط با حملات پاریس اعلام کرد که هیچ خشونتی بیرحمانه تر از ساخت‌و سازهای اسرائیل نیست.

به گفته این نشریه رهبر انقلاب دولت یهود را به تروریسم دولتی و تلاش روزمره آنان برای تخریب منازل فلسطینیان متهم کرده است.

در بخش دیگری از این خبر آمده است که مقام معظم رهبری تیراندازی سربازان اسرائیلی به معترضان فلسطینی را نوعی تروریسم برشمرده است.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظمی
شکی نیست دوران سرکار گذاشتن ملتها به سر آمده اسراییل با عملیاتهای تروریستی در پاریس از فرانسه به دلیل عدم همراهی فرانسه با اسراییل در برخی مسائل سیاسی انتقام گرفت ... در این حادثه مانند 11 سپتامبر هیچ یهودی کشته نشد در حالی که در آن منطقه یهودیان حضور داشتند. این که فکر کنیم یک گروه وحشی بدون کمک سرویس های اطلاعاتی چنین عملیاتی را در قلب اروپا انجام دهند کاملا ساده لوحانه است.
Iran, Islamic Republic of
اسراييل مركز تفكر داعشه واز آنها بدترند.