جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲
قائم‌مقام جمعیت ایثارگران مطرح کرد:

هشدار درباره دخالت دولتی‌ها در انتخابات آینده/ مشکلات اقتصادی با 'حرف' حل نمی‌شود

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 419607
قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: ما به برخی مسئولان دولتی هشدار می دهیم که نباید در انتخابات دخالت کنند چراکه انتخابات حق الناس است و متولیان موظفند فضای اعتماد برای مردم ایجاد کنند.
هشدار درباره دخالت دولتی‌ها در انتخابات آینده/ مشکلات اقتصادی با
به گزارش جهان، لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به جزئیات جلسه تشکل متبوعش اظهار داشت: در این جلسه درخصوص مسائل هسته ای مباحثی مطرح شد؛ با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظاراتی که مردم دارند، تیم مذاکره کننده ما باید با قدرت رفتار کنند و بر حق مسلم ما تأکید داشته باشند.

وی ادامه داد: هر توافقی بلافاصله امضا شود، باید تحریم ها برداشته شود و نیاز ما نیز تأمین شود. همه باید بدانند ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم ولی نسبت به دشمنان خود بد بین هستیم.

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: اعضای تیم مذاکره کننده هم باید بدانند نسبت به دشمن بدبین باشند چراکه دشمن هر لحظه توطئه و برنامه ریزی می کند و باید بصیرت و بینش کامل داشته باشند. چون استکبار جهانی می خواهد در این مقطع امتیاز بگیرد لذا ما باید با قدرت و عزت جلو برویم.

فروزنده گفت: خوشبختانه وحدت نیروهای اصولگرا به خوبی در حال انجام است و ما بر وحدت اصولگرایی تأکید داریم و تأکید ما این است که ما باید وحدت حداکثری با حفظ ارزش ها داشته باشیم و باید همه افرادی که در جریان اصولگرایی تعریف می شوند، جذب کنیم تا به صورت واحد وارد عرصه انتخابات شویم و این مطالبه همه نیروهای اصولگرا است.

وی تأکید کرد: دولت باید برنامه جدی برای وضعیت اقتصادی داشته باشد، با حرف این مسائل حل نمی شود. دولت برای تقویت تولید ملی و مدیریت واردات و پرورش صادرات باید برنامه ریزی کند. متأسفانه می بینیم که دولت رویکرد تخریبی قبل را دارد و بی جهت متهم می کند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: دولت به جای اینکه کار اثباتی کند و تلاش کند تا مشکلات را حل کند، هر روز یکی از دولتی ها یک معضلی را مطرح می کند و امروز شاهد بودیم که وزیر کشور در مجلس چندین بار حرف خود را تکذیب کرد. چرا باید حرفی بزنند که فضای عمومی مشوش شود و وقتی بناست توضیح دهیم نتوانیم.

فروزنده تصریح کرد: برخی روزنامه های زنجیره ای امروز تلاش می کنند که اعتماد عمومی را از بین ببرند و اساس سال همدلی دولت و ملت بر اعتماد است. شرط اعتماد مردم به دولت این است که دولتمردان پاک باشند و در بین مردم با شایعات، عملکردها مشوش نشود. ما مبارزه با فساد را به جد قبول داریم ولی این مبارزه مسیر دارد و فضاسازی کار صحیحی نیست.

وی ضمن هشدار به برخی مسئولان دولتی تأکید کرد: ما به برخی مسئولان دولتی هشدار می دهیم که نباید در انتخابات دخالت کنند چراکه انتخابات حق الناس است و متولیان موظفند فضای اعتماد برای مردم ایجاد کنند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: اینکه مقامات دولتی درباره انتخابات اظهارنظر می کنند، منطقی و صحیح نیست و توصیه به دوری از این مسئله داریم و در عین حال معتقدیم که همه باید دست به دست هم دهند که مسائل اصلی مردم مورد توجه قرار گیرد و با رویکرد اقتصاد مقاومتی و درون گرا مسائل حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شوما خودتون دخالت نكنين...
United States
دولت باید برنامه جدی برای وضعیت اقتصادی داشته باشد، با حرف این مسائل حل نمی شود. دولت برای تقویت تولید ملی و مدیریت واردات و پرورش صادرات باید برنامه ریزی کند. متأسفانه می بینیم که دولت رویکرد تخریبی قبل را دارد و بی جهت متهم می کند.
من دیگه حرفی ندارم