پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فريبا: شايد به تيم ملي بازيكن ندهيم

يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 167607
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: شايد به دليل حضور در جام حذفي بازيكنانمان را به تيم ملي ندهيم.
بهتاش فريبا در گفت و گو با فارس در مورد نايب قهرماني استقلال در ليگ برتر اظهار داشت: استقلال در طول فصل اگر در دو سه بازي امتياز از دست نمي داد شايد مي توانست مدعي قهرماني باشد. در بازي مقابل ذوب‌آهن، تراكتورسازي و سايپا امتيازهاي بدي را از دست داديم. البته با شرايطي كه تيم ما در ابتداي فصل داشت كه گفتنش تكراري است، نايب قهرماني مثل قهرماني مي ماند. بچه ها در كسب اين عنوان خيلي زحمت كشيدند. همه عوامل باشگاه در اين نايب قهرماني شريكند. از فتح الله زاده تا تداركات تيم.

وي در مورد مسابقه جام حذفي مقابل ملوان انزلي در تاريخ ۱۲ خرداد عنوان كرد: استقلال در رفت و برگشت ليگ، ملوان را برده و بازيكنان براي بازي جام حذفي روحيه خوبي دارند و مي خواهند كه با شكست دادن ملوان به فينال جام حذفي برسند. همين خواستن مي تواند عامل مهمي براي داشتن روحيه در انزلي باشد.

فريبا در مورد حضور ۵ بازيكن استقلال در تيم ملي گفت: فكر مي كنم باشگاه تصميم دارد كه با فدراسيون صحبت كند تا ما بازيكنان خود را به تيم ملي ندهيم. استقلال در جام حذفي بازي دارد و به بازيكنان خود نياز داريم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *