شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

لوح تقدیر روحانی به سه وزارتخانه

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 377604
حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری از سه وزارتخانه امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نفت تجلیل کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، وزرای این سه وزارتخانه به ترتیب حروف الفبا صبح امروز (شنبه) در نخستین جشنواره شهید بهشتی در دولت یازدهم از رییس جمهوری لوح تقدیر دریافت کردند.

رییس جمهوری همچنین در این جشنواره از ۶ کارمند نمونه دولتی تجلیل کرد.

«حسن صالحی» معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران دارای مدرک دکترای تخصصی صنایع شیلاتی و آبزی پروری، «نازک نوبری» از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و «هادی جلالی» محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- پناهگاه حیات وحش شادگان از جمله کارمندان نمونه دولتی هستند.

«مرضیه حمیدزاده» پژوهنده ارشد شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی دانشجوی دکتری شیمی معدنی، «علی بعیدی منفرد نیا» مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت سیستم های اطلاعاتی و «نادر آریا» رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر طرح جامع مالیاتی سازمانی امور مالیاتی کشور دارای مدرک مهندسی کامپیوتر – نرم افزار دیگر کارمندان نمونه دولت بودند که رییس جمهوری از آنان تجلیل کرد.

جشنوراه شهید رجایی در آخرین روز هفته دولت در سالن اجلاس سران برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباد
Iran, Islamic Republic of
کارمند نمونه آنهایی هستند که در سخت ترین شرایط با حقوق ناچیز در مناطق محروم خدمت میکنند نه آنهایی که با امکانات روز و زیر کولر در تهران و مراکز بزرگ اربابی میکنند؟؟؟
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
البته بابت فعالیت وزارت نفت در شکست پرونده کرسنت به نفع امارات و به ضرر ایران باید به وزیر نشان درجه یک شجاعت را هم بدهند ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
وزارت بهداشت به خاطر طرح سلامت قبول
وزارت خارجه نفت به خاطر چی؟ نکنه واسه ترکمنچای ژنو و کرسنت
همه چیز برعکس شده
احمد خواجوند
حق وزير علوم ،نفت ،صنايع،ارشاد،خارجه ،كشور چي شد