جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کانادا به متجاوزین به سوریه می‌پیوندد

سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 414909
یک هفته پس از این اقدام استفان هارپر نخست‌وزیر کانادا پارلمان این کشور که اکثریت آن در اختیار حزب حاکم است، با ۱۴۲ رای موافق در برابر ۱۲۹ رای مخالف طرح وی را تصویب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پارلمان کانادا به طرح نخست‌وزیر این کشور برای گسترش حملات هوایی اوتاوا به داعش در سوریه را تصویب کرد.

نخست‌وزیر کانادا سه‌شنبه ۴ فروردین رسماً طرح خود برای گسترش کمپین بمباران داعش در سوریه را اعلام کرد طرحی که بر اساس آن مأموریت نظامی شش ماهه اوتاوا برای یکسال دیگر و تا آوریل ۲۰۱۶ تمدید شد.

به گزارش رویترز، یک هفته پس از اعلام رسمی درخواست استفان هارپر نخست‌وزیر کانادا، روز دوشنبه (دیروز) پارلمان این کشور که اکثریت آن در اختیار حزب حاکم است، با ۱۴۲ رای موافق در برابر ۱۲۹ رای مخالف طرح وی را تصویب کرد.

کانادا حدود ۷۰ نیروی نظامی ویژه در شمال عراق دارد و همچنین ۶ جت در این کشور مستقر کرده است و در ائتلاف به رهبری آمریکا برای بمباران مواضع داعش در عراق نیز مشارکت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Sweden
در تعجبم چرا تا حالا نپیوسته بود!!!