جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

فحاشی ناموسی بازیکن فرانسه به سرمربی

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 120806
"نیکولاس آنلکا"ملی پوش فرانسوی پس از این که تیم ملی کشورش در برابر مکزیک تن به شکستی سنگین داد در رختکن با "ریموند دومنش" درگیر شد و پس از این که با وی به شکلی تند و بی‌ادبانه سخن گفت وی را با الفاظ دور از شان مورد حمله قرار داد و با فحاشی ناموسی سرمربی تیم ملی فرانسه را سرزنش کرد.


به گزارش شبکه ایران، باخت ناگهانی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی مکزیک و کاهش شانس این تیم برای صعود به دور بعدی مسابقات جام جهانی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای فرانسوی‌های به وجود آوزذ که مهم‌ترین اتفاقی که در این بین روی داد فحاشی مهاجم تیم ملی فرانسه به "ریموند دومنش" بود.

"نیکولاس آنلکا" که پیراهن تیم چلسی انگلستان را در لیگ جزیره به تن می‌کند پس از شکست تیمش مقابل مکزیک نتوانست بر اعصاب خود مسلط شود از این رو در حالی که همه بازیکنان در رختکن تیم حضور داشتند به شدت با ریموند دومنش درگیر شد و با به کار بردن الفاظ ناشایست و ناموسی سرمربی تیم ملی کشورش را مورد خطاب قرار داد.

این اتفاق پس از چهل و هشت ساعت در رسانه‌های فرانسوی بازتاب داشت به گونه‌ای که روزنامه "اکیپ" با به کار بردن کلمه‌ای که آنلکا خطاب به دومنش به زبان آورده عمق فاجعه در اردوی فرانسه را به نمایش درآورده است.

گفتنی است پس از این که فرانسه در رقابت‌های جام جهانی نتایج دور از انتظاری را به دست آورد هواداران این تیم به شدت از نوع عملکرد سرمربی و بازیکنان تیم ملی انتقاد کردند و خواستار بازنگری در فعالیت آنها شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به حال ما که دیدن بازیهای جام جهانی برامون واجب عینیه
Iran, Islamic Republic of
اين خبرهاصحتش معلوم نيست ولي اگه صحيح باشه اين هم ازتازه ...
Australia
مردم فرانسه بی .... ترین ادمهای دنیا هستند برای همین اگه کسی به شوخی در اروپا و امریکا حرف بی ادبانه بزنه اولش یا بعدش میگه ببخشید زبان وحرف زدن فرانسه منو که به انگلیسی ....