پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فیفا با کسی شوخی ندارد

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 410507
تا به مرور زمان مشکلات دیگری گریبانگیر باشگاه نشود چرا که فیفا با کسی شوخی ندارد و همان طور که رای نهایی دادگاه به حل اختلاف رفته است بنابرین راه دیگری جز پرداخت مطالبات توزی نخواهیم داشت.
به گزارش جهان، سعید افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت توزی بازیکن برزیلی اظهار داشت: درصدد هستیم که منابع مالی هر چه زودتر تامین شود تا از طریق مطالبات توزی را پرداخت نماییم چرا که این مساله باید تا روز دوشنبه هفته آینده گل گردد.

وی بیان کرد: در هر صورت راه‌هایی را برای پرداخت مطالبات این بازیکن از جمله تقسیط شدن مطالبات توزی و دریافت حق و حقوق باشگاه از فیفا در نظر گرفتیم اما در صورتی که این منابع قطعی نشود به فکر راه حل دیگری خواهیم افتاد تا زودتر این مشکلات برطرف گردد تا به مرور زمان مشکلات دیگری گریبانگیر باشگاه نشود چرا که فیفا با کسی شوخی ندارد و همان طور که رای نهایی دادگاه به حل اختلاف رفته است بنابرین راه دیگری جز پرداخت مطالبات توزی نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد: البته نکته قابل توجه این است که مطالبات کادر فنی و بازیکنان نیز در اولویت خاص قرار دارد و طبق گفته افشار زاده قرار است قسمتی مطالبات آنها تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

کرار پس از بازگشت خود از عراق باید به باشگاه برود و خودش را به کمیته انضباطی معرفی می‌کند و توضیحات خود را در خصوص مسائلی که پیش آمده ارائه دهد و بهتر است بگویم که این مساله در درون باشگاه حل شدنی است و جالب نیست که این موضوع برای باشگاه بزرگی از جمله استقلال آنقدر حساس و بزرگ نمایی شود و من نیز موضوع نهایی باشگاه را به اطلاع عموم هواداران عزیز خواهیم رساند.

وی بیان کرد: خواهش می‌کنم درباره مساله کرار اهالی فوتبال دخالت نکنند و باید بگویم که این مساله آنقدرها هم بزرگ نبوده که برخی از افراد با صحبت‌هایشان این موضوع را بزرگ کرده‌اند و بگذارند که باشگاه این مساله را در آرامش حل نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *