پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بیستمین نمایشگاه مطبوعات آغاز به کار کرد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 390202
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها صبح امروز در مصلای تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۷ آبان، فعالیت خود را در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز کرد. در حال حاضر، برخی از غرفه‌ها آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند و برخی نیز همچنان مشغول آماده‌سازی هستند و به نظر می‌رسد باید تا آخر امروز صبر کرد تا شبستان به طور کامل رنگ و بوی نمایشگاه به خود بگیرد.

بر اساس اعلام رسمی، ۴۴۰ رسانه در نمایشگاه امسال حضور دارند که شامل ۲۴ موسسه مطبوعاتی، ۳۲ روزنامه، ۲۰ خبرگزاری، ۲۲ نشریه حوزه دین و اندیشه، ۸۰ نشریه آموزشی، تخصصی، ۵۴ نشریه سیاسی، اقتصادی، ۳۷ نشریه فرهنگی و هنری، ۵۸ نشریه عمومی و خانوادگی، ۱۶ نشریه کودک و نوجوان، ۷ نشریه ورزشی، ۷ نشریه غیرفارسی زبان، ۴۱ نشریه استانی، ۲۶ نشریه کسب و کار مرتبط با رسانه‌ها، و ۱۲ روابط عمومی، هستند.

مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات ساعت ۱۵ امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. این نمایشگاه از امروز تا ۲۳ آبان همه روزه از ۹ صبح تا ۸ شب در این مکان دایر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *