پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۴

'ستاد مبارزه با مفاسد دولت، خروجی نداشته و تعطیل شده است'

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 410803
نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به رئیس ‌مجلس تاکید کردند که این ستاد در دولت یازدهم خروجی و عملکرد قابل توجهی نداشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار انتقاداتی نسبت به عملکرد این ستاد مطرح کردند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که اینجانبان امضاکنندگان ذیل به عنوان نماینده جنابعالی در آن حضور داریم در دولت یازدهم خروجی وعملکردی که قابل توجه باشد نداشته و با وصفی که بارها متذکر شدیم نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به خصوص بعد از همایشی که همزمان با تذکر مقام معظم ولایت بوده و اینجانبان نیز در آن شرکت نکردیم، تقریبا ستاد به حالت تعطیل درآمده و یک یا دو جلسه بیشتر نداشتیم.

شایان ذکر است که قانون ارتقاء سلامت اداری که با زحمات فراوان جنابعالی به صورت اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب و نیز در مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد،‌حتی آئین‌نامه اجرایی آن هم کامل نوشته نشد که مدت آن منقضی شد و در واقع بهترین قانون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مقطع کنونی عملا بی‌خاصیبت شد.

اوقات تشکیل جلسات آن هم هر ۱۵ روز یک بار که اکنون از ماه گذشته و در اوقات فوت شده روز یعنی ۳ و نیم تا ۵ بعد از ظهر گواه بی‌انگیزه بودن در مبارزه با مفاسد اقتصادی است. به هر حال به حکم وظیفه شرعی و قانونی موارد فوق اعلام شد.

عزت‌الله یوسفیان ملا

محمدعلی پورمختار

محمد سقایی

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حساس نشو، حساس نشو!!!!!!!!!
بنام خدا
باسلام
تمام نمایندگان مجلس تا رییس مجلس در برابر خداوند مسئول هستند . یا باید از نمایندگی استعفا دهند یا باید مبارزه کنند .
احسان
Latvia
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک !!! مردم چه گناهی کرده اند که مسئولینشان تدبیر ، درایت ، سلامت ، شجاعت و شهامت برخورد با مفاسد را ندارند . رهبر معظم انقلاب درست فرمودند که با دستمال کثیف نمیشود شیشه را تمیز کرد .
رهبرا ،از شما یک اشاره و...
علیرغم تاکیدات چندین ساله مقام معظم رهبری ،متاسفانه بخاطر درگیر بودن خود ، فرزندان ودیگر اقوام نزدیک بعضی از مسئولین ذیربط ،هیچگاه این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.بیچاره مردمی که دلخوش کردند این ستادها