جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۴

پاسخ دندان‌شکن زائران به داعش+عکس

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 393704
زائران حضرت سیدالشهداء(ع) بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی از تهدیدات گروه تروریستی داعش به سوی کربلای معلی درحال حرکت هستند.
پاسخ دندان‌شکن زائران به داعش+عکس
به گزارش جهان به نقل از ابنا، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، زائران زیادی با پای پیاده از به سوی کربلای معلی حرکت کرده‌اند و تاکنون حدود ۸۰۰ کاروان حسینی وارد کربلا شده‌اند.

راهپیمایی پیاده‌روی اربعین حسینی در روزهای آینده به اوج می‌رسد، چراکه کاروان‌هایی از سراسر جهان در این پیاده روی بزرگ و میلیونی شرکت می‌کنند.

زائران اباعبدالله الحسین(ع) بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی از تهدیدات گروه تروریستی داعش به سوی مقصد نور و منزلگاه مقدس الهی و مقام رفیع امام حسین(ع) که در دل‌های شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) جایگاهی خاص دارد درحال حرکت هستند.


بر روی یکی از تابلوهای نصب شده در مسیر پیاده‌روی اربعین عبارتی جالب نوشته شده است که پاسخی دندان شکن به تهدیدهای گروه‌های تروریسی و خصوصاً داعش است.

بر روی این تابلو نوشته شده است: "لو تمطر دواعش هم نزور حسین" یعنی "حتی اگر داعشی ها از آسمان ببارند باز هم به زیارت امام حسین(ع) می‌رویم."

«عقیل الطریحی» استاندار کربلا ابراز امیدواری کرد که طرح امنیتی ویژه اربعین نیز همچون طرح امنیتی ویژه عاشورای حسینی موفقیت‌آمیز باشد.

دولت عراق تامین امنیت کربلا را همواره مورد اهتمام جدی خود قرار داده و این قضیه در مناسبت‌های ماه محرم و صفر از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

پیش‌بینی حضور ۲۰ میلیون زائر حسینی در مراسم اربعین کربلای معلی طرح‌های امنیتی عراق به منظور تامین امنیت عتبات عالیات به شکل گسترده‌ای ایجاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


التماس دعا از زائرین محترم
يا ابا عبدلله به اين مردم نظر خير بفرما و همه ما را دعا بفرما.يا ابا عبدلله واسطه آمرزشمان باش.
یا حسین (ع)
ناشناس
سلام بر حسين و يارانش و ياران كنوني اش احسنت به وفاداري شما به اباعبدالله اري اگر داعش از اسمان ببارد باز حسين و عاشورا زنده است و شيعيانش به گردش چون پروانه مي چرخند داعش سيه دل چون شمر ملعون از عشق حسين چه مي داند. در تاريكي ها غوطه مي خورد در لجنزار و كثافات غرقست و هيچ نمي داند كه حسين حقيقت زنده ي تاريخ كيست او هر زگ نمي تواند حسين را درك كند و بشناسد خدا را شكر كه شيعه ايم و امامان و چراغهاي هدايتي چون امام حسين فرا روي ماست. باشد روزي هم كه جزء زائران ان حضرت گرديم انشاء لله
لعنت بر داعشي ها فرزندان (معاويه و يزيد )
موسی
ما که خیلی دلمون میسوزه
خوش به حالتون
کاشکی ماروهم آقا بخواد.......
السلام علیک یا اباعبدالله
زائر کربلا.
براپیاده روی أربعین إنشاا... عازمیم.از همه ی دوستان می خوام برا سلامتی همه ی زائران حسینی دعاکنن.یاعلی
Iran, Islamic Republic of
ما هم از شما التماس دعای خیر داریم.ناءب الزیاره همه شیعیان باشید و برای پیروزی مسلمین دعا کنید.
ان شاءالله همه زائران به سلامت به وطن خود بازگردند.
باز هم التماس دعای فرااااااااااااااااوان
زائر کوی حسین(علیه السلام) گشته دل و جان ما
بسته به موی حسین (علیه السلام) حال پریشان ما...

انشاءالله میریم التماس دعا
/
ما که خیلی دلمون میسوزه
خوش به حالتون
کاشکی ماروهم آقا بخواد.......
السلام علیک یا اباعبدالله (1395412)
التماس دعا.خیلی دوست داشتم میتونستم منم شرکت کنم
France
خیلی دلم میخواد برم بدنم پودر بشه اونجا
اما ما کجا و اونایی که لیاقت دارن کجا
ما لیاقت نداریم حتی یه زیارت ساده بریم
شما که توفیق زیارت نصیبتون شده ما رو هم که از قافله عشق عقبیم دعا کنید . خوشا به حالتون . شما عزیم خدا پشت و پناهتون به آقا سلام ما رو برسونید و بگید آقای خوبیها من بد اما شما که خوبی لطفی کن عنایتی کن من هم در چنین مراسمی بتونم به پابوست بیایم . با گناهم سنگیننه درست اما عشق به شما آقا با تمام وجودم عجین شده . شما را به جان مادر بزرگوارتان حضرت زهرا (س) قسم میدهم من و دو فرزندم را نیز دعوت کنید و برای عاقبت بخیری همه جوانان و نوجوانان دعا کنید علی الخصوص این دو عزیز دلم .التماس دعا
م.پ
Iran, Islamic Republic of
باسلام، خوش به سعادت کسانی که همراه کاروان زینب (ع) برای اربعین حسین به کربلا میروید شما همه هم نوا زینب هستید برای کسانی که بنا برهردلیلی نتوانستند بیایند دعا کنید نائب زیاره همه دوستدارن حسین باشید خدای حسین و دعای مادرش زهرا (ع) پشت پناه کاروان است داعش و هیچ شیطان دیگری نمی تواند به این کاروان با عظمت جسارت کند ان شاله به امید خدای بزرگ این کاروان هرساله پرشور تر شود تا مظلومیت حسین و خاندانش را به جهانیان ثابت کنیم یادتان باشد شما در این کاروان همسفر زینب و فرزندان حسین هستید.. التماس دعا از همه شما
مشتاق زیارت مجدد کربلا
Iran, Islamic Republic of
کربلا قطعه ای از بهشت است وکسانی که به زیارت قبر مطهر امام حسین مشرف شده اند میدانند که بهترین حالات عرفانی وقرب به خدا در این سرزمین اتفاق می افتد. انشااله خداوند قسمت همه کسانی که به هر دلیل نتوانسته اند تاکنون به زیارت بروند نماید.التماس دعا.