سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱۳
۱۱

توصیه جدید رهبر انقلاب به وزیر بهداشت

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 393209
وزیر بهداشت با اشاره به جدیدترین توصیه رهبر معظم انقلاب درباره حوزه سلامت؛ گفت: آخرین جمله ایشان این بود که سرکشی‌های که به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد.
توصیه جدید رهبر انقلاب به وزیر بهداشت
به گزارش جهان، سیدحسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان که همیشه دغدغه رسیدگی مطلوب به درمان مردم را دارند، اظهار داشت: در شب‌های ایام دهه‌های محرم بود که چند دقیقه ای خدمت ایشان بودم، در همین آخرین دیداری که خدمت ایشان بودم مطالبی را فرمودند.

وی درباره پیام رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در زمان بستری‌شان در یک بیمارستان دولتی عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد امام بزرگوار هم همین کار را کردند، بنده خاطرم هست حتی توصیه شده بود به آمدن پزشک از خارج از کشور؛ که ایشان نپذیرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبیعی است که همان مسیر امام (ره) را ادامه می‌دهند.

هاشمی عنوان کرد: این اعتماد ایشان در بیانات‌شان در زمان ترخیص که زبان تشکر بود از تمام کسانی که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکی و اعتمادشان به پزشکان کشور کاملاً مشخص بود.

وزیر بهداشت بیان کرد: فکر می‌کنم که هر کسی هم متوجه می‌شود که بهترین خدمت توسط خود ایرانیان و فرزندان این سرزمین که متبحر و عالم هستند و در زمینه دانش و مهارت واقعاً کم نظیر هستند، ارائه می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: بنده تصورم این است که همه ایرانی‌ها هم تاسی می‌کنند، حالا شاید افرادی باشند که کم اعتماد باشند، مسلماً اختیار با خودشان است و طبیعی است که گرفتار دلالان بین المللی می‌شوند و ما در اینجا عوارض آن را می‌بینیم، البته خوشحال هستیم که این موارد کمتر شده است و در عین حال نسبت به افرادی که به پزشکان کشور اعتماد نمی‌کنند و برای درمان به خارج از کشور سفر می‌کنند و گرفتار دلالان بین‌المللی می‌شوند، هشدار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه آقای وزیر
یک سری مثل وزیر محترم صنعت هستند که اعتماد به پزشکان خوب این کشور اسلامی ندارند و لیاقتشان این است که بیگانه کند دمانشان
رهبرا جانها فدایت
United States
دمتون گرم .. از اول اعتماد به وزیر بهداشت داشتم زیرا هر چی از دلبر اید به دل نشیند
یه وزیر باشه که وزارت بهش بیاد، همین آقای دکتر هاشمی است. خداوند افراد مثل ایشون رو همیشه پایدار و سرافراز نگه داره، برای خودشون، خانواده شون و جامعه. انشاا...
ماهان
چه زیبا ست گوش دادن به فرامین پدرانه ی رهبر عزیز خو شا بحا لت آقا سید در وزارتت موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر وزیر بهداشت
خدا حفظش کنه
زیرخط فقر
فکر کنم تنها وزیری که تواین 35سال فقط قصدخدمت داره این آقای هاشمی هستش نماینده هم بهتره یه تجلیل وتشکری کنند تاایشون هم دلشون گرمترباشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه به شما نکن شما نمی فهمید!!!!!!!
مملکت شده سرشار از چاپلوسی
اگر همه وزرا نه حتی 10 تا وزریر اینطوری داشته باشیم بخدا مملکت خیلی جلو میره اصلاح طلب باشه یا اصولگرا
رحمان نوروزی
دوران بعد انقلاب واقعا به درستی او بهترین وزیره خدا حفظش کنه کاش تموم مسئولین بتوانند مثل ای شیر حلال خورده در خدمت ملت باشن خسته شدیم از جناح بندیهای سیاسی فقط خدمت کردن به مردم در مقام یک مسئول مهمه