شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳
عضو هیات رییسه مجلس در گفت وگو با جهان:

اعمال سلیقه شخصی در برخی ردصلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان جبران خواهد شد

انتقاد از تنگ نظری هیئت اجرایی در تائید صلاحیت داوطلبان
سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 204307
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان فعلی مجلس گفت: رد صلاحیت برخی از نمایندگان طبیعی بود اما عدم تائید صلاحیت برخی دیگر از نمایندگان نشان از نوعی تنگ نظری از سوی هیئت های اجرایی است.
محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان با بیان اینکه در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات و نمایندگان فعلی داوطلب برای انتخابات نهمین دوره مجلس نوعی برخورد سلیقه ایی از سوی هیئت اجرایی مشاهده می شود، گفت: هیئت اجرایی در برخی استانها کارنامه دقیق تر و در برخی استانها کارنامه غیر دقیق دارند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه در تائید و یا رد صلاحیت ها، هیئت های نظارت تصمیم گیر نهایی هستند، افزود: امام راحل ساز و کاری برای انتخابات مجلس طراحی کرد که اگر رعایت شود، هم حقوق داوطلبان انتخابات رعایت می شود و هم حقوق مردم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: اعمال سلیقه شخصی در برخی از رد صلاحیت ها مشاهده می شود و حتما از سوی هیئت های نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان جبران خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برخورد سلیقه ای دیگه چیه؟؟ اگر کارشون به حق نبوده راه حل قانونی وجود داره اگر هم به حق رد صلاحیت کردند که دیگه چه اعتراضی دارید؟؟؟
شما که ادعای اطاعت از رهبری را دارید سخنان ایشان در عید فطر امسال را مجددا مرور کنید.
Iran, Islamic Republic of
مگه شورای نگهبان با کسی تعارف دارد از نظر ما اگر کسی صلاحیت نداشته باشد و تایید شود شورای نگهبان مسئول است .
Iran, Islamic Republic of
وقتي مردم مي بينند كه امثال مطهري ردصلاحيت مي شوند مطمئن باشيد هم دشمن شاد مي شود هم عده اي نادان به ظاهر دوست . ونتيجه روشن است كه از اين تنور فقط عده اي دشمن بهره مند مي شوند.