پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۰۹
در پاسخ به خبر جهان؛

همسر مهدي هاشمي: از سرم چادر كشيدند

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 114307
اگر چه بر سر قبرهای خالي گريه كردن ها و دختران فراري را شهيد خواندن ها و چادر از سر كشيدن هاي نمايشي امثال دخترخانم آقای جواد امام، باور اين ادعا ها را سخت كرده است، اما جهان بدون هرگونه پيش داوري با شما همدردي مي كند و براي اتفاقاتي كه براي جنابعالي افتاده است اظهار تأسف مي نماید.

خانم فرشته هاشمي - همسر مهدي هاشمي - در پاسخ به خبر جهان، جوابيه اي نوشته اند كه البته اشتباها بجاي جهان، آنرا به دوستان رسانه اي خود ارسال كرده اند؛اما جهت اطلاع مخاطبان محترم، جوابیه خانم هاشمي به همراه پاسخ ما ذيلا مي آيد:

در اين جوابيه آمده است:

باز قلم دروغ به کار افتاد و قلم بدستی دیگر، اتهامی ناروا به خانواده هاشمی رفسنجانی روا داشت. کم نبود هر چه درباره همسرم، مهدی هاشمی نوشتید و نوشتند، که اینک خبر از خروج من و دو فرزندم نیز از ایران می‌دهید.

وي  در ادامه نوشته است: از پاسخگویی به تهمت‌هایی که به همسرم زده‌اید، می‌گذرم و جواب را به خود او وا می‌گذارم که می‌دانید و بالاتری‌هایتان نیز می‌دانند که پاسخ‌های بسیار برایتان دارد و روزی آنها را، نه تنها با شما، که با همگان، مطرح خواهد کرد.

خانم فرشته هاشمي در ادامه نوشته اند: 1- من در لندن نیستم. 2- من هرگز به کسی نگفته‌ام « قصد بازگشت به ایران را ندارم. » و اصولا چرا گفته باشم؟ ایران، خانه ماست، و ما خانه‌مان را به دروغگویان واگذار نمی‌کنیم.
 
ایشان در ادامه، ادعاي جديدي را هم درخصوص وقايع پس از انتخابات نوشته اند كه عينا مي آيد:
 
خبر از دستگیری من در جریان به گفته شما «ناآرامی های» اخیر داده‌اید. من، از باب احترام به انقلاب و آرمان‌های آن، داستان دستگیری خود را آنگونه که روی داد، اعلام عمومی نکرده‌ام، اما اینک که قلم در دست دروغگویان است، و «اصولگرایی» نامی شده است برای پایگذاری برهمه اصول دینی و اخلاقی، از فرصتی که شما فراهم کرده‌اید، استفاده می‌کنم تا ماجرای دستگیری خود را «اعلام عمومی» کرده باشم و همان‌گونه که روی داد، نه آن طور که شما نوشته‌اید.

در ادامه آمده است: در روز مورد‌نظر، برای خرید به خیابان رفته بودم که ناگهان، چند نفری برسرم ریختند و به تحکم گفتند: به آن طرف خیابان نرو! به آنان مودبانه گفتم: ماشین من در آن سوی خیابان است ..اما هنوز کلام منعقد نشده، آقایان با مشت و لگد برسر من ریختند، چادر از سر عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشیدند، بر موهای عروس رئیس مجلس خبرگان نظام، چنگ زدند، او را بر زمین کشیدند و عاقبت نیز بردند. داستانی که بازگوییش، انداختن تف سربالا بود. در کشوری اسلامی که در آن حجاب، نشانه عفت است و تقوی، با زنان چنین می‏کنند و برآنان چنین روا می دارند.

همسر مهدي هاشمي  در پايان نوشته اند: من از کودکی آموخته‌ام که اصولگرایی و رهپویی راه دین و اسلام، قواعدی دارد و آدابی. حفظ حجاب، از جمله این اصول بوده است. شما را اما چه شده است که نام اصولگرا و رهپوی انقلاب با خود به این سو و آن سو می‌برید، اما به خاطر منافع زودگذر مادی، در برابرکشیدن چادر از سرزنی، سکوت می‌کنید و به دروغ آن را وارونه جلوه می‏دهید؟ چه شده است که در خانه بنا شده بر دروغ، سخن از اصولگرایی می‌گویید؟ 

وي در پايان نوشته است: آقایان! منتظر«اخبار تکمیلی» باشید. آن روز دور نیست. 

جهان:

خبر جهان تنها يك خط بود؛ آن را هم خانم هاشمي تكذيب نكرده اند. در اين خبر بدون هرگونه پيش داوري آمده بود: در حالي كه دستگاه قضائي حكم دستگيري مهدي هاشمي را در دست دارد خانواده وي نيز  از كشور خارج شدند.

اساسا خبر خروج شما (همسر مهدي هاشمي) به تنهايي اهميتي ندارد؛ اما در شرايطي كه دستگاه قضا و مردم به تعبير جنابعالي ، منتظر پاسخ هاي دندان شكن فرزند آقاي هاشمي هستند، تعلل در بازگشت و بعد هم بردن خانواده شان از كشور سؤال برانگيز است.

ماجراي لندن و اظهار نظر براي بازگشت به ايران هم ،خبر جهان نبود و لازم است خانم هاشمي به اخبار سايت هايي كه اين ادعا را مطرح كرده اند، جواب دهند.
 
 نوشتيد ايران را به دروغگويان نمي سپاريد، كه بسيار  ارزشمند است؛ البته اگر تنها نگران دروغگويان هستيد، ما مي توانيم اين اطمينان را بدهيم كه دروغگويان ماهها است در دادگاه ملت مجازات شده اند و بزودي در دادگاه عدل قضا نيز به جزاي خود خواهند رسيد.

از برداشتن حجاب و غيره در آن روز كذا نوشته ايد اما بالأخره نگفتيد براي چه دستگير شديد.

اگر چه بر سر قبرهای خالي گريه كردن ها و دختران فراري را شهيد خواندن ها  و چادر از سر كشيدن هاي نمايشي امثال دختر آقای جواد امام، باور اين ادعا ها را سخت كرده است، اما جهان بدون هرگونه پيش داوري با شما همدردي مي كند و براي اتفاقاتي كه براي جنابعالي افتاده است اظهار تأسف مي نماید.

گرچه از كساني كه در روز عاشورا به پرچم امام حسين هم رحم نكردند، انتظاري بيش از اين نيست كه حرمت چادر زنان محجبه را نگاه دارند.

اما اي كاش اين مصيبت نامه خود را، يكبار هم به گوش فرماندهان اصلي آشوب  مي رسانديد و مهمتر اينكه به همسر محترمتان كه از مشاوران اصلي "طرح دروغ بزرگ تقلب"  بودند مي گفتيد، آتشي كه افروخته شده دامن همه را خواهد گرفت و حتي به حجاب خانواده وي هم كشيده مي شود. از سر شما چادر كشيدند و صدها پله بالاتر چه خون ها كه نريختند!

در انتها از شما كه در سراسر نامه تان از عدالت گفته ايد تقاضا داريم همسر محترمتان را براي دفاع از آنچه مي گوييد واقعيت دارد، به ايران دعوت كنيد.

https://jahannews.com/vdcdzo0f5yt0fs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzo0f5yt0fs6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عدالت آن نیست که شما یکطرفه به میدان میروید ،سند سازی می کنیدو... در این فضایی که برای تخریب هر کس از هر اقدامی کوتاهی نمی کنید چگونه میتوان عدالت را تعریف کرد.؟؟؟؟؟
پس تا زمانی به این راه ادامه می دهید (هرچه الان به ظاهر در ذهن خودتان پیروزید )هیچکس پاسخگو شما نخواهد بود...
Iran, Islamic Republic of
احسنت و مرحبا بر این پاسخ که در نهایت ادب، جامع،کامل و دندان شکن بود.
سرباز ولایت هیچ وقت ادب را فراموش نمیکند.
حتی اگر به او توهین و ناسزا گویند.
حق با علی است...
Iran, Islamic Republic of
شرمنده اگر حرفم ربطی به این مطلب ندارد. ولی نمی توانم جلوی خودم را بگیرم. من این مطلب را امروز در سایت فردانیوز خواندم:

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110569
شرم آور است. این بدترین توهینیست که تاکنون از جانب اعراب به ایرانیان شده است. من از مسئولان سایت جهان شدیدا خواهش می کنم که پاسخ این گستاخی ها را بدهند و در این مسیر، رسانه هایی چون عصر ایران و تابناک را همراهی کنند. توهین به ایرانی را نباید تاب آورد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب است نشر این خبر از طرف شما نبوده ولی این همه برای ایشان جوابیه نوشته اید
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم از نوع خبر رسانی شما
Iran, Islamic Republic of
جوابتون عالی بود
اما خاندان هاشمی بدونه ما هم کشورمون رو به دزدان و دروغ گوها واگذار نمی کنیم
البته جهان نظر منو نمایش نمیده اما من باز هم اینجا نظر می گذارم چون واقعا سایت جهان رو دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
این هم یک تراژدی دیگه از نوع تجاوز، تقلب و قتل که همه دروغ از آب در آمد و مدعیان دروغین عدالت حتی یک برگ سند هم برای اثبات کوهی از دروغ گویی های خود ارائه نکردند و از همه دردناک تر امروز در مقام طلبکار ظاهر شده و با وقاحت تمام به تهمت زنی مجدد و خط نشان کشیدن میکنند که صدتا از این تهدید های آبکی رو بدهی یک غاز هم صاحب نمیشوی ! خانم هاشمی عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران اگر شوهر شما و هم مسلکانشان کوچکترین سندی برای اثبات دروغ های خودشون داشتنند یغین داشته باشید که قبل از هر جا سر از بی بی سی، صدای آمریکا ، جرس ، بالاترین ... دیگر رسانه های استکبار در می آورد دست شما رو شده یک دستی و دودوزه دیگه اثری نداری سندی دارید بسمالله رسانه های استکبار لحظه شماری میکنن برای دمیدن در شیپور استکبار .
Iran, Islamic Republic of
آفرين بر اين پاسخ مودبانه و كامل.با اين حال من با خانم هاشمي موافقم.چون خبر خروج ايشان ارتباطي به ماجراي مهدي هاشمي ندارد
Iran, Islamic Republic of
عدالت!!!!!
دروغ نگو، دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان عزیز: إنْ لم یکن لکم دین وکنتم لا تخافون المعاد، فکونوا أحراراً فی دنیاکم.
و باز آقای جهان عزیز: ألم يأن للذين آمنوا أن تخشع قلوبهم لذكر الله
هنوز پاسخ مادر همسرتان را در روز انتخابات با مضمون "به خیابانها بریزید " را فراموش نکرده ایم یا نامه پدر همسرتان را که پیش بینی آشوب در صورت انصراف ندادن یکی از کاندیداها،انقدر دروغ گفته اید که مثل ان دختری که آنهمه تهمت زدید به نیروهای انتظامی و معلوم شد "خودگم کنی" کرده است و بعد حتی یک معذرت خواهی ساده هم نکردید یادمان نرفته،بهتر است بروید تا دروغگوهای این سرزمین به همان لندن پناه برند همه شان یکجا...
Iran, Islamic Republic of
حقا كه پاسختون كوبنده و سزاوار بود. اين خانوم مثل اينكه هوچي گري رو از خواهر شوهر محترمشون ياد گرفتن. فائزه خانوم هم ميگفت من براي خوردن ساندويچ رفته بودن قاطي اغتشاشگرا كه منو دستگير كردن. حالا اين بنده خدا هم ميگه رفته بودم خريد كنم. عجب دروغگوهايي . ايشون به عنوان عروس رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بايد پاسخگو باشه كه چرا رفته بوده قاطي اغتشاشگرا واونجا چي كار ميكرده. نه اينكه كولي بازي دربياره و همون حرفهاي شوهرش رو تكرار كنه. اگر مهدي هاشمي حقي داشت تا حالا از فرار دست برداشته بود
Iran, Islamic Republic of
من در لندن نیستم. - من هرگز به کسی نگفته‌ام «قصد بازگشت به ایران را ندارم-ما نفهمیدیم خلاصه ایشون رفتند - هستند - اگر نرفتند عبارت قصد بازگشت دارم یا ندارم دیگر چه معنایی دارد ؟- ثانیا استفاده ابزاری و رسانه ای از برخورد و هتک شدن حجاب شما بعد از نزدیک به یکسال جالب است خبری که صحت آن در هیچ یک از مجامع خبری و قضایی ثابت نشده بود و در صورت اثبات چه کسانی با چه انگیزه ای انجام داده اند معلوم نیست - و اصولا شما که همواره به عبارت "بحران جدی "بجای "نا آرامی های اخیر" اعتقاد دارید چرا نزدیک به یک سال سکوت کردید؟ و در هر صورت این حق شماست که شکایت رسمی می کردید تا حتی المقدور از حق خودتان دفاع کنید
و لی بدانید مظلوم نمایی اخیر چیزی از لزوم بازگشت و پاسخهای آقا مهدی کم نمی کند (و ما مردم برای شنیدن پاسخهای او و شفافیت امور چقدر بی تابیم )
Iran, Islamic Republic of
رفته بودیم کوچه خرید کنیم!!!!!!
واقعا نمي دانم يك خانم محترم مي خواستن چه چيزي بخرن كه به خيابانهايي مي رفتند كه مركز بلوا سازي و اغتشاش طلبان بوده است؟!
خداي نكرده كه فكر نكردين مردم هوششون به اندازه ي همسرتونه؟!
Iran, Islamic Republic of
سلام برجهانيان خانم هاشمي بگوييد ازروزي كه براي خريد از نياوران به ميدان انقلاب امده بوديد واي شما چقدر مردمي هستيد چه زيبا.شما به همراه محافظان رييس مجمع ورييس خبرگان با خواهر شوهرتان بوديد وخاندان هاشمي درست است اگر اينگونه نبوده بگوييد نه ؟اي كاش بيان اصل ماجرا را به فرمانده پايگاه مقداد واگذار مي نموديد انقدر بين خود و ديگران تفاوت قائل بوده ايد مي گوييد چادر از سر عروس رييس فلان و فلان گشيده اند حاشا برشما ننگ بر شما كه هاشمي محبوب مردم را شماها منفور ملت كرده ايد شماها هاشمي را تمام كرديد چرا از عاشورايي نميگوييد كه دختر ريسس مجمع وخبرگان هم تشريف داشتند وشمانيزهم وبسيجي فرزند امام ورهبري را وحشي ها عريان كردند بگذاريد راحت تر بگويم فرزندو عروس هاشمي بالا تراست يا فرزندان امام درضمن جهت اطلاع مهم اين است كه ازكشور خارج شده ايد مهم نيست به كجارفته ايد درپايان به يادتان مي اورم روزي را كه يكي ازمقامات امنيتي و انتظامي بارها اصرار كردند بر شما و قومتان وشرور همراهتان فايضه كه صحنه راترك كنيد وبه خانه ها تان برويد و همسرتان زودتراز شما فرار كرد اري فرار كرد وكار به جايي كشيد كه محافظانتان كتك مفصلي خوردند درست است از انروز مي گفتيد هان ؟پس چرا نصفه نيمه خانم جوياي عدالت و راستگو بيان فرموديد بگوييد از انروز كه ....به زودي همه ان مسايل را مطرح مي كنم ادامه دارد...
Iran, Islamic Republic of
بنده به هیچ وجه باور نمی کنم که شما مودبانه گفته باشید ماشینم آنطرف خیابان است و آنها هم بگیرند بزنند و بکشند و ...
در اون شرایط یک حرف اضافی باعث یک حرکت اضافی میشه . داشتید کشور رو براندازی می کردید توقع داشتید نازتون هم بکشن >؟
Iran, Islamic Republic of
خواهر شوهرشان هم رفته بودند ساندویچ بخورند که عده ای چماقه به دست به جان دختر رئیس مجلس خبرگان افتادند!
Iran, Islamic Republic of
اگه تو انقدر از خودتو شوهرت مطمئنی!
براچی شوهرت سریع بعد دادگاههاب اغتشاشات تا اسمش امد رفت خارج از کشور؟؟،(اگه برا سرکشی دانشگاه آزاد هم رفته پس چرا انقدر طول کشیده؟؟؟؟،
اینا همه سال یادش نبوده ادامه تحصیل بده؟؟ همین بعد دادگاههایی که همه گفتند: مهدی هاشمی فلان مهدی هاشمی بمان ...
خود تو ، چرا داری دروغ میگی چرا داری هوچی گری دمیاری که میگی منو امدند همینجوری الکی الکی زدند و چادر کشیدند و ......اگه ریگی به کفشتون نبود بعد مناظره که همه چی افشا شد میرفتید احمدی نژاد را میکشیدید دادگاه
Iran, Islamic Republic of
من جزء کسانی بودم که طرفدار هاشمی و خاندانش و جنبش سبز بودم ولی با گذشت زمان فهمیدم این خودشون بچه های خودشونو فرستادند خارج که کسی نتونه کاری باهاشون کنه انوقتبچه های مردم تحریک میکنند
Iran, Islamic Republic of
نفرت از نوشته های این زن می بارد و حقیقت را نمیبیند.
Iran, Islamic Republic of
باز هم قصه غذا و ساندویج و ...!!
ه پاسخ‌های بسیار برایتان دارد و روزی آنها را، نه تنها با شما، که با همگان، مطرح خواهد کرد....خانم "ملت ايران سخت بيتاب و مشتاق شنيدن سخنان شوهرتونند بنده عاجزانه استدعا ميكنم بيش از ملت ايران رو منتظر نگذاريد خدا قهرش مياد....
اي واي!
چرا خانواده ي آقاي هاشمي هنوز متوجه نشده اند كه بين مردم حنايشان ديگر رنگي ندارد؟!
Iran, Islamic Republic of
دروغگو شماييد خاندان شما بايد جوابگوي ميليونها انسان را در آن دنيا بدن
Iran, Islamic Republic of
اگر چادر سرش بوده حتما اشتباهي گير اغتشاشگرها افتاده.
Iran, Islamic Republic of
خانم هاشمي،صبر پيشه کنيد و بر خدا توکل.عاقبت با صابرين است.اين رياکاران دروغگو بالاخره رسوا خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
از پاسخگویی به تهمت‌هایی که به همسرم زده‌اید، می‌گذرم !!! تهمت؟؟؟ این خبر را بخوانید که در خارج از ایران منتشر شده : شرکت استات اویل چندین نفر را به جرم پرداخت رشوه به مهدی هاشمی رفسنجانی در انعقاد قراردادهایی در پارس جنوبی برکنار کرده است ! خانم هاشمی عزیز دم خروس خیلی وقته پیداست ! در واقع از بس دم دراز است همه خبردارند!!
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشان نگفته کجاست؟
من در لندن نیستم یعنی اینکه می تونه توی منچستر یا چلسی یا یه شهر دیگه انگلیس باشه
Iran, Islamic Republic of
من هیچ کدام این جریانات و خصوصا اصلاح طلبان را قبول ندارم اما شما هم از آنان بهتر نیستید؛چطور شد تمام نامه را نیاوردید تمام آیات و احادیث آن را برای چه حذف کردید وای بر این اصولگرایی که شما مدعی آنید
Sweden
حنای اینها دیگه واقعا رنگی نداره.خدا رحمت کنه شهید دیالمه را همان موقع دستهای الوده را کشف کرده بودا.رجایی و باهنر شهید شدند تا موسوی نخست وزیر زورکی بشود!
اقای رفسنجانی هم ترور شد همه نیروهای انقلابی انزمان به جز رهبر عزیز انقلاب که در حادثه ترور ایشان به طرز معجزه اسایی در مقابل چشم مردم نجات پیدا کردند شهید شده اند.یواش یواش همه چیز دارد برایم روشن میشود×
Iran, Islamic Republic of
داستانی شده جنگ قدرت همتون به دنبال سهم خود هستید هیچ کی نبود کمک کنه به من هزینه زایمان زنم راجور کنم میدونید چه کشیدم ودر نهایت چه کردم تصور کردنش برای این خانم و شماها محال... دیدار به سر پل صراط.....
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزمان چه خوب گفت که آن موقعی که آن به اصطلاح آزادگان لباس فرزند ولی امرمان را در روز عزا در آوردندچون او خویشاوند همسایه شما نبود پس انسان نبود.مهدی جان شما در انگلیس در حال بدست آوردن خرجی دانشگاه خودبا عرق جبین است و آنوقت عده ای راحت طلب از زحمات ایشان نهایت استفاده را میکنند ودر حال تحصیل در دانشگاه های آکسفورد آزاد اسلامی در ایران هستند.
Iran, Islamic Republic of
تنها خاندانب که اعضای خانوادش تو اغتشاشات بودند کدوم خانواده بود؟؟؟؟؟؟
خانواده هاشمی رفسنجانی
1.زن هاشمی در روز رای گیری:
اگه تقلب شد مردم بریزن تو خیابان
فائزه هاشمی: در انواع و اقسام درگیری ها دیده شد، میدان ونک-16آذر-عاشورا-.................
مهدی هاشمی: در دادگاهها هر کی آمد گفت: مهدی هاشمی فلان، مهدی هاشمی بمان،از این همه موردی که ازش گفته شد ، 50درصدش درشت دیگه
یاصر هاشمی:شرکت در تظاهرات 13آبان در جمعی که میگفتند ، نه احمدی نه موسوی / فقط رژیم پهلوی
کافی نیست این برای دستگیری این خانواده زر و زور؟!!!!؟؟؟؟!!!!!
(تمام ایناروتو سایتا به عنوان خبرمن خوندم)
Iran, Islamic Republic of
khoda nakone ke ghasde hstefadeye abzari az ayyame fatemiye too zehnashoon boode bashe
Iran, Islamic Republic of
بابا انقدر نمک به زخم این خاندان ( نسبتن ) محترم نزنید .
حالا 10 - 40 کشته ، امنیت کشور تهدید شده ، عظمت انتخابات کدشه دار شده ، چند میلیارد دلار ، .... که این همه داد و قال ندار .
Iran, Islamic Republic of
ما برای خدا به هاشمی رای دادیم شد رئیس مجمع و رئیس خبرگان آنوقت این خانم به ما تفرعن می نماید و عروس فلان وبیسار می کند.
آقای حداد گفت رهبر به دخترم که عروس آقای خامنه است گفته بود فکر نگنی عروس رهبر شده ای و فلان موقعیت را داری حال این را با آن مقایسه کنید.
اگه به ماجرای کشیدن روسری از سر زن مسلمان علاقه دارید لطفا فیلم بریدن گیس دختر اقای هادوی به دستور ....را مشاهده نمائید.
Iran, Islamic Republic of
با افتخار این جا اعلام میکنم که بنده در دستگیری این خانم به همراه فائزه هاشمی شرکت داشتم.

و باید به ایشان بگویم که شما برای خرید نیامده بودید چون ما که در دست شما خریدی ندیدیم. راستی چرا از این همه جای تهران آمدید به خیابان حبیب اللهی ؟؟؟؟؟

راستی شما کاری نکردید؟ شما نبودید که دست در دست خواهر شوهرتان فریاد شعار کذایی میدادید که شرم دارم آن شعار را بازگو کنم.عجیبتر از همه اینکه اینجا دم از انقلاب زدید؟؟؟ الله اکبر.

اینجا دیگر دروغ گویی را به حد اعلا رساندید. یادتان رفته که هیچ کدام از بچه ها به شما دست هم نزد. یادتان رفته که با اشاره فقط شما را مشایعت کردیم به سمت ناحیه بسیج. یادتان رفته که در بازجویی همه را به فحش کشیدید و ده دقیقه بعد بود که از زمین و زمان اخطار میدادند که شما را آزاد کنیم؟؟ و آخر هم زور آنان بیشتر چربید و ما نتوانستیم عدل علوی را پیاده کنیم و مثل دیگر آشوبگران شما را تحویل دستگاه قضا دهیم؟؟

به قول شاعر اینها هم بگذرد. تا میخواهید دروغ بگید ، دور شماست ، اما بدانید که خداوند شدید العقاب است.
Iran, Islamic Republic of
راست بود که مهدی هاشمی رفته لندن اگه خطری خاندان هاشمی را تهدید کرد به گمان خود افشاگری کند!!!!!
در ابتدا و انتهای این نامه چنین تهدیدی هست
France
ایشان میگوید چادر دختر رئیس مجمع تشخیص نظام را از سرش کشیدند موهایش را گرفتند و کشان کشان اورا بردند. ایشان چرا شکایت آن افراد را نمیکند و به سایت جهان حمله میکند. اصلا ایشان مرتکب چه خلافی شد که اورا کشان کشان میبردند حتما ساندویچ هم در دستش بود. راستی بعضی ها عجب رویی دارند
Iran, Islamic Republic of
دقت كنيد : ميگويد من در لندن نيستم ، به كسي نگفته ام قصد بازگشت به ايران را ندارم .....پس نتيجه ميگيريم ممكن است به شهر ديگري رفته باشد و ممكن است گفته باشد من ميخواهم در انگليس بمانم....واقعا" كه
خواهر عزیز فقط می خواهم به شما بگویم که اگر موضوع چادر شما درست باشد پس این نشان دهنده این است که همسر شما بی غیرت است که تا حالا در لندن مانده است و نیامده به کمک شما چون طبق آخرین اظهار نظر ایشان دارند دکترا می گیرند
آیا دکترا مهمتر است یا ناموس مرد
Iran, Islamic Republic of
احسن بر صداقت شما بر و بچه های مسلمان و حزب الهی !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با مطالعه تظرات این مطلب میشه فهمید که عمده خوانندگان جهان، افراد افراطی و رادیکال جناح چماق به دست هستند....
پس دلتون رو به این نظرهای کودکانه خوش نکنید.
برید ببینید علی (ع) با مخالفان خودش چطور رفتار می کرد و درس بگیرید....
شما با این کاراتون اسلام و آموزه های عالی اونو به حاشیه جهل خودتون می برید و جوونهای مملکت رو از دین دور می کنید.
Iran, Islamic Republic of
در مطالب شما چرا آدم رد پایی از سیره امام علی و ائمه اطهار نمی بینه؟
برید ببینید اونهایی که اینجوری با مخالفان سیاسیشون رفتار می کردن امامای ما بودن یا خلفای عباسی؟
یعنی طمع قدرت باعث این انحراف شده؟
جهان نیوز
روزی را میبینیم که به زلالت افتادین این روز دور نیست، اندازه سر سوزن صادق باشید ، این کامنتها همه از خوتان است نه مردم...
Iran, Islamic Republic of
باورم نميشه اونقدر كسي را نداشته باشند كه خودشون براي خريد مجبور باشند بيان توي خيابان كه خريد كنند...
Iran, Islamic Republic of

بين هر دوجناح خانواده هاشمي ..... جزو اولين خوارج هستند...
Iran, Islamic Republic of
حالا خوب شد عروس کروبی نبود
Iran, Islamic Republic of
این خانواده بدانند که به قول آقای هاشمی رفسنجانی ، هیچگاه ماه پشت ابر نمی ماند و روزی حقایق برملا می شود . و وای بر خائنین به این نظام مقدس
Iran, Islamic Republic of
باباش عین شیر وایساده......
خدا لعنت کنه هر کسی رو که به خاطر مقام تیشه به ریشه انقلاب می زنه
Iran, Islamic Republic of
برادران اصولگرا از چاپ تمام نامه چرا استنکاف می کنند؟ گویی انقلاب اسلامی و سیاستمداران جوان آن مرگ اخلاق را رقم می زنند.
Sweden
چرا شکایت نکردی. اگر دستگاه را قبول نداری افشاگری هم بکنین.
Iran, Islamic Republic of
ايشون در اندن نيستند. دروغ هم نگفته بنده ي خدا.
ايشون فقط از ايران خارج شده اند. رفتن دبي مثلاً
Iran, Islamic Republic of
این نامه رو از کجا فرستادن ؟
از لندن؟

مگر در بازار های لندن پیدا نمی شد که رفتید به خیابان حافظ
Iran, Islamic Republic of
این خاندان به شعور ملت توهین واهانت میکنند چون فکر میکنند فکر میکنند ملت اینقدر خام هستند
Iran, Islamic Republic of
با سلام به جهانيان ! مي خواستم بگم آقا با اين كه من دانشجو هستم ولي حاضرم كارم رو ول كنم برم دنبال خريد اين خاندان آقاي هاشمي كه مجبور نباشن اين همه راه رو بكوبن برن از نياوران تا انقلاب خريد كنن يا ساندويچ بخورن بعد هم اينجوري بشه تازه من اينقدر مغازه ها و ساندويچ فروشي هاي خوب تو همون نياوران ميشناسم كه لازم نيس اين همه راه برن تا يه خريد كنن وكلي مجبور بشن از كارت سوخت ماشينشون استفاده كنن تا اونجا برن !!! بهشون قول ميدم براشون سريع بيارم تا حوصله شون سر نره !! جدي گفتما ! به شوخي نگيريد!!
Iran, Islamic Republic of
از جهان تقاضا دارم آدرس مراکز خرید و بالاخص مراکز خرید ساندویچی را که در اون منطقه هست اعلام کنه . چون من واقعا موندم این منطقه چه مراکز خریدی داره که از لندن و نیاوران میان اونجا اونم تو اون شلوغی ! من که لندن نمی تونم برم لااقل منم می خوام از جایی خرید کنم که خاندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خرید می کنند .منم می خوام همون ساندویچی رو بخورم که اینا می خورن .
Ghana
چادر از سرتون کشیدن ناراحتید من هم متاسفم .
ولی 30 سال شما ....
در باره آقا مهدی مردم ایران منتظر قدوم ایشان هستند که زودتر برگرده .
ترا خدا به شوهرتون بگو زودتر بیاد
Iran, Islamic Republic of
چقدر تفرعن و برخ کشیدن موقعیت خانوادگی خود بدیگران !!! حالا که شروع کردید عنوانهای اقای رفسنجانی را برخ کشیدن ، اقلا ادامه می دادید نامه شما پربارتر میشد. اقلا می نوشتید عروس رئیس هیئت امنا ی دانشگاه ازاد را زدند و هزارویک موقعیت رسمی و غیررسمی دیگروی را هم بعنوان ترجیع بند می نوشتید .
سنگین تر نبودید فقط در مورد ضرب و شتم خود ادعا می کردید بدون ذکر پشتوانه خویش ؟
غرور و اتکا به پدر و پدر شوهر و برادر زن وغیرو از کلامتان میبارید همانند سائر افراد خاندان هاشمی رفسنجانی. راستی فکر میکنید صاحب کشورید؟ اقای هاشمی با مواضع اخیرشان خودزیر علامت سوال رفته اند شما که دیگر جای خود دارید . مگر شما و خاندانتان امام و امزاده هستید ؟نخیرخانم انسانهایی معمولی هستید که برحسب یک سری فعل و انفعالات طبیعی با هاشمی فامیل درامدید . جزو حانواده ایشان بودن هم افتخارنیست . حداقل برای من .
Iran, Islamic Republic of
در نامه‌ی همسر مهدی هاشمی می‌خوانیم:‌"در روز مورد‌نظر، برای خرید به خیابان رفته بودم که ناگهان، چند نفری برسرم ریختند و ... آقایان با مشت و لگد برسر من ریختند، چادر از سر عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشیدند، بر موهای عروس رئیس مجلس خبرگان نظام، چنگ زدند، او را بر زمین کشیدند و عاقبت نیز بردند. "

اما جالب این جاست که در اجلاس مهرماه خبرگان؛ پدر شوهر ایشان روایتی متفاوت از این ماجرا را نقل کرده که موضوع را مبهم می‌کند.
آقای رفسنجانی در ضیافت شام خبرگان به نمایندگان می‌گوید:" در حالی که پسرم مهدی برای رسیدگی به امور شعب دانشگاه آزاد به لندن رفته عروسم(همسر مهدی) بیمار می‌شود و به یکی از محارم زنگ می‌زند که با هم نزد پزشک بروند، در محل قرار طرفداران موسوی هم در حال اعتراض بوده‌اند که عروسم با بی احترامی بازداشت می‌شود و با پی‌گیری بنده و امر رهبری آزاد می‌شود و ..."

1. این تناقض چگونه قابل حل است، همسر مهدی هاشمی در شرایط بیماری و رفتن به مطب پزشک بوده، یا در صحت وسلامت به خرید رفته بوده؟
2. در هر دو صورت در جمع معترضین واغتشاشگران چه‌می‌کرده است؟
3. توسط چه کسانی بازداشت شده و نحوه بازداشت چگونه بوده است؟

مصاحبه جهان با یکی از اعضای خبرگان و تایید خبر سخنان هاشمی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ هر دو طرف و بویژه جواب جهان بسیار بدوی و آماتور بوده که خود می تواند عواقب حقوقی نیز داشته اشد
Australia
همه اشان ماجرایی دارند با این ساندویچ
Iran, Islamic Republic of
الحق که در پاسختان مودبانه همه حرف ها زده اید.من متاسفم که این خاندان آبروی آقای هاشمی را برده اند.آقای هاشمی سرمایه این نظام هستند ای کاش از اطرافیان خود اعلام برائت می کردند مردم ایران فهیم و باانصاف هستند و در آن صورن حساب آقای هاشمی را از این خاندان بد سابقه جدا می کردند
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که کامنت می زارید حرمت بزرگانی مثل آقای هاشمی را نگه دارید حساب آقای هاشمی با همه انتقاداتی که به ایشان وارد است از خانواده ایشان جدا است.حساب فرشته فاطمه فائزه و مهدی محمد را باید جایی دیگر رسید
Iran, Islamic Republic of
رفقای جهان نیوزی درست است که شما فقط خبر خروج از ایران را زدید ولی خبر رفتن به لندن را به نقل از رجا و ایران آوردید .بایستی به خاطر این بخش خبر عذر خواهی می کردید
شما که خود را پیرو امام ع می دانید نمی خواهید بخاطر نه خلخال از پای زن یهودی کشیدن که چادر از سر زن مسلمان کشیدن کمی بخود بیایید و نگذاریذد این مسائل که خطوط قرمز ماست عادی نشود. کاش در این زمینه محترمانه تر برخورد می کردید
کاش!
France
کاربر محترمی نظر داده که حساب فرشته و مهدی از حساب شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی جدا شود. والله ما هم از ابتدا این حساب ها را جدا کردیم بدبختی این است که همه حساب ها را یک حسابدار محاسبه دقیق میکند و انهم خود آقای هاشمی رفسنجانی است. بهترین راه حل برای این حسابدار اعلام برائت خود از حسابهای مشکوک است. چون اعلام نمی کند همین ساندویچ است و همین ساندویچ خوری که دردی را درمان نمیکند
Iran, Islamic Republic of
سلام
خبر جهان درسته
ایشان خارج شده

مطلع
Iran, Islamic Republic of
عروس اقای هاشمی چرا کتک خوردن و کشته شدن چندین بسیجی را ندیدید...بر فرض که حقیقت بگویید کتک خوردن شما هم تقصیر اصلی ان متوجه سران فتنه است....مشکات
Iran, Islamic Republic of
هوالمحبوب
1-چرا خانم هاشمی بعد از این همه مدت شرح ما وقع دستگیری خودشان را می گویند و در همان اوان دستگیری چیزی از این حرفها که گفته اند نگفتند؟
2- ادبیات این نامه چقدر شبیه همسر ایشان است؟
3-اگر ایشان اندن نیستند کجا هستند؟
4-کی بر می گردند؟
5- آیا یادشان می آید همسر ایشان هم همچین حرفهایی را در اوایل خروجش از کشور می گفت؟
6-آیا ایشان هم مانند خواهر شوهرشان می خواستند ساندویچ بخرند که دستگیر شدند؟
7-
8-
9-.....
والعاقبة للمتقین
Iran, Islamic Republic of
اين خانواده چه ها کرده اند كه مردم اينگونه خشم و نفرتشون را نشان ميدهند.
Iran, Islamic Republic of
راستش می خواستم کامنتی بگذارم ولی دیدم برادران جهانی! همه کامنتهای مورد نظر اینجانب را گذاشته اند. خالصا" از شما تشکر می کنم!
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات این خانم که مرتب خود را عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام میخواند برگرفته از همان اندیشه آقازادگی است
همان اندیشه ای که اصلی ترین مانع برای تحقق عدالت است
ایشان اگر خود را یک زن مسلمان مینامیدند مسلما ارج و قرب بیشتری برایشان متصور می بود .
ضمنا من سوالم از ایشان این است که واقعا میخواهید مردم باور کنند که چادر از سر عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت مظام بکشند و بعد شما دست بر روی دست بگذارید و مظلومانه ! این وقایع را در سینه پر درد ! خود دفن کنید ؟!!
تنها یک اشاره کوچک و یک شبهه کوچک به منبع درامد فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث جنبش آتشفشانهای گدازان شد و کم مانده بود انقلاب را بسوزاند ! بعد شما انتظار دارید ما این گفته های شما و مظومیت شما را باور کنیم؟
انصافا به شعور مخاطب احترام بگذارید . یک بار امتحان کنید ضرری ندارد .
Iran, Islamic Republic of
واويلا از اين همه مصيبت كه در اين 8 ماه به عروس رئيس مجمع تشخيص مصلحت و خانواده ايشان علي الخصوص همسر فراريشان بر آنها وارد شده است و ملت هم كه در اين 8 ماه در حال خوش گذراني در كنار سواحل شمال و سواحل آن ور آب بودند .
Iran, Islamic Republic of
نبايد از اسم اين و آن خرج كنيد ، سعي كنيد خودتان باشيد ، اين و آن در اين جهان ماندگار نيستند پس بهتر بود مشكلات آن روز را با مسئولين قضائي و غيره در ميان مي گذاشتيد ، هوز هم دير نيست اقدام نمائيد .
Iran, Islamic Republic of
خانم هاشمی، درست در روزی که همسرتان مشغول آتش به پا کردن بود چه شد که شما نمی دانستید آتش خیابان دامن شما را هم می گیرد؟ به شما نگفته بودند؟
از این تعجب می کنم که به قول شما "عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام" در این روز که فتنه و آشوب سرتاسر شهر را می گیرد فکر خرید به سرش می زند! من باور می کنم که شما خودتان همیشه برای خرید می روید، مردم هم باور می کنند، انشالله.
اما حکایت چادر از سر مسلمه کشیدن شما حکایت مسجد ضرار است، مسجد مقدس است، قبول، اما اگر منافقی زیر آن باشد چه؟؟؟؟؟؟؟؟
شما هم اگر به فکر خانه تان هستید از همسر مکرمتان بخواهید برگردد.
حال چه طور است که خون آن مادر و دختر که به جرم داشتن حجاب در آتش فتنه ای که خودتان میدانید مسبب آن که بود کشته شدند بی ارزش است اما چون به محضر مبارک عروس خاندان هاشمی اسائه ادب شده است مسولین نظام را تهدید می کنید که روشنگری خواهید کرد؟؟؟؟؟؟
خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد
Iran, Islamic Republic of
کلیدی ترین جمله این خانم که گفته اند:
"ایران، خانه ماست، و ما خانه‌مان را به دروغگویان واگذار نمی‌کنیم"
این خانم کمی صحبت های خود که به آن باوردارند عوض کرده ، چون آنها معتقدند که:
" ایران سرزمینی است که در قسمتی از ملک شخصی آنها قرار گرفته و به مردم ایران نیز بخاطر حس انسان دوستی حق حیات داده اند و این اربابها هروقت خواستند می توانند این حق حیات را بگیرند"
Iran, Islamic Republic of
همکار ما یک منشی ساده بود . بعد از ظهر خسته و کوفته می رفت تا به منزل برسد و برای خانواده اش شامی مهیا کند . تمام بد شانسی اش آنجا بود که چادر سرش بود و منزلش حوالی میدان آزادی. همان مدعیان تقلب و منزجران از دروغگویی اصولگرایان ! بر سرش ریختند و مجبورش کردند چادر از سر بردارد و آنقدر او را زدند که تا دو روز مرخصی بود . تمام مشکل این همکار ما این بود که عروس رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نبود !
Iran, Islamic Republic of
زمان حضرت علی ، حضرت خودش با اون بابای یهودی رفت دادگاه ، پیش قاضی حاضر شد و هرچند حق با او بود ولی چون مدارک مستندی نداشت محکوم شد وبقیه اش را هم که میدانید ، الان چی ؟ عده ای مثل مهدی هاشمی فائزه هاشمی فرشته هاشمی و ... هاشمی خود را برتر از ملت میپندارند ، آنها هر چه دلشان بخواهد میتوانند بکنند و کسی هم نمیتواند بگوید بالای چشمتان ابروست ،اما بیچاره اونایی که کسی را ندارند اونا زود محاکمه و بلافاصله محکوم میشوند! خدایا در ظهور امام زمان تعجیل کن ، قیافه خیلی ها در زمان ظهورش که دیر هم نیست دیدنی خواهد بود!
Iran, Islamic Republic of

البته خداراشكر كه توبه كرده اند و نمي خواهند ديگر مملكت را به دروغگوها بسپارند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام به جهان نیوز پیشنهاد می کنم یک تدبیری کنید تا رکورد خالی بندی های بعضی از اعزه در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردد تا افتخار مضاعفی برایشان باشد.بابا خودتی حاج خانم.
United Arab Emirates
سايت جهان عزيز. كامنت ديروز بنده را كه گفتم اين خانم راست ميگويد فعلا لندن نيست و در دبي تشريف دارند را اعلام نكرديد. ولي خدمتتان عرض مي كنم حقيقتا ايشان در دبي هستند و روز يكشنبه شب هم در مسجد امام حسين در دبي بودند شايد براي دعا آمده بودن كه هرچه زودتر كنسولگري لندن مجوز اقامت ايشان را صادر كند تا ايشان با خانواده تشريف ببرند لندن . جايگاه آقازاده ها . خبر دقيق دقيق است .
يك ايراني از دبي
خاندان هاشمی مگر برای خرید بیرون می آیند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجججججججججججججججججججججب
Iran, Islamic Republic of
عادت فامیلی ای خانوم و شوهرش در فرار از اتهامات این است که یک ادعای ساختگی علیه مسولان نظام و یا برخی ساختارهای ان وارد می سازند که افکار عمومی را از خود منصرف کنند شوهر کذایی این خانم اگر مرد بود پامی شد میومد دادگاه جواب اتهاماتش رو میداد و برمیگشت به ارمانشهر ش انگلیس و اینقدر لا تائلات نمی بافت
Iran, Islamic Republic of
اگر از ترس همین بسیجیها و حزب اللهی ها نبود فتنه گران شما رازنده بگور می کردند. و شما چون می دانید که اینها نجیب هستند ونهایتا بخاطر سوابق انقلابی شما را می بخشند، و شما چون این واقعیتها را میدانید داریدخودتان را به فتنه گران نزدیک می کنید تا در هر صورت و از هر طرف که باد بیاید خودتان را حفظ کنید.
Iran, Islamic Republic of
1- اون تيكه اش كه ميگه اتهاماتي كه به مهدي زديد رو به خودش واگذار ميكنم خيلي جالبه ميدونه شوهرش تو دروغ سرهم كردن از خودش واردتره و از اين سوتي هاي تابلو گفته بذار خودش جواب بده البته از اونطرفم ترسيده به خدا واگذار كنه ترسيده خدا پته شونو بريزه رو آب گفته بذار مهدي خودش يه جوري ماستماليش ميكنه ديگه!!!!
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به پدر شهيدتان بهتر بود اينقدر نام رييس مجمع را پسوند خود قرار نميداديد
Iran, Islamic Republic of
اين رنجنامه كاملا مثل رنجنامه شوهر محترم ايشان بود كه از دوران كودكي و پشت در زندانها و درد كشيدن فعلي ايشان از جراحت هاي دوران جنگ بيان شده بود .
Iran, Islamic Republic of
ادبیات خاندان هاشمی همش شبیه همه و اکثر شامل موارد زیر است:1.مظلوم نمایی2.تهدید3.تحقیر مخاطب4.دو پهلو و مبهم حرف زدن5.تحکم و خود برتر بینی.
Iran, Islamic Republic of
آخی!اینا چقدر ساده زیست هستند!فائزه شان برای خرید یک ساندویچ تا 7 تیر در آن شلوغی پیاده می آید و ایشان هم برای یک خرید جزئی مجبورند در اغتشاشات به خیابان بریزند
طفلکی ها همش هنگام خرید دستگیر میشند
Iran, Islamic Republic of
ازگروهي كه بخاطرحفظ حكومت هرجنايتي راانجام ميدهند وجوانان اين سرزمين رادربازداشتگاههاي مخوف شكنجه و به قتل ميرسانند ودرخيابان به روي هموطنان خود آتش ميگشايند هر كاري برمي آيد وچادرازسرزنان كشيدن كارسختي نيست . اينان خيال كرده اند دنياتاابدبرايشان لبخند خواهد زد واينهاتاابدزنده ميمانند و حكومت خواهند كرد و ازيادخداوروزقيامت سخت غافل شده اند . روزي كه درآن خداوند ازهيچ حق الناسي نخواهد گذشت .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ما تا شنيدن اين پاسخ هاي بسيار ايشان تا كي بايد منتظر باشيم؟
Iran, Islamic Republic of
خداشاهده اگه تو يكي از اين روزهاي اعتراضات بعد از انتخابات يك دختر خانم محجبه بسيجي از گوشه خيابان رد مي شد و باد مي زد و چادرش كنار مي رفت همين حضرات جهان نيوز و فارس نيوز و رجانيوز كفن پوش كف خيابان بودند...
اما چون ايشان همسر مهدي هاشمي است اصلا مهم نيست كه چه بلايي سرش اورده اند..
استفاده ابزاري از دين يعني همين
Iran, Islamic Republic of
حتی نا مسلمان ها هم به احترام امام حسین،روز عاشورا مغازه خود را باز نمی کنند. من در عجبم اینها در این روز از کجا خرید کرده اند؟
تف به شما جهانيها كه با اين ....اظهار همدردي مي كنيد.
با يك مشت دروغ شما را خام كرد!!!
United States
بابا اینقدر ما رو نخندونین
Iran, Islamic Republic of

حتما گشت ارشاد دبی این بلا را آورده
Iran, Islamic Republic of
لعنث خدا بر آن دو دولتی که بی حجابی را بعد از انقلاب و با لباس روحانی بر این مملکث به نام گفتگوی تمدن ها به ارمغان آوردند! نوشته سرکار خانم متاسفاته همان قرائت فتنه گران را دارد زیرا جوانان حزب الله برای حفظ چادر شهیدان بیشماری را به اسلام تقدیم کردند البته درست می فرمایند پدر شوهرشان در انتخابات رییس جمهوری فرمودند که در صف می ایستند و با کوپن ارزاق عمومی اشان را دریافث میکنند!! من از طرف مزدوران فثنه گران سبز ابراز شرم میکنم ای کاش من آنجا بودم و با تمام وجودم از حجاب ایشان دفاع میکردم تا این گونه.............
Iran, Islamic Republic of
بابا دست بردارید از این بیانیه دادن ها اگه راست میگی بگو پسر رئیس مجمع بیا دادگاه از خودش دفاع کنه.
قرار بود بابای محترم هم از آقای احمدی نژاد به خاطر مناظره تاریخی شکایت کنه. پس چی شد؟ ترسیدید مثل دادگاههای حسین شریعتمداری بشه؟
Iran, Islamic Republic of
عروس خانم رئيس تشخيص مصلحت چطور براي بي اهميت ترين اتفاق اين فتنه گرها سر هر حادثه فيلم مستند دارند ولي براي اتفاق به اين مهمي فيلم تهيه نشده
جالبه
به هر صورت خداوند از تمام مسائل آگاهي دارند و ما در دادگاه عدل الهي حقايق را مي فهميم و از سر آبروي ديني و مملكتي خود نمي گذريم
Iran, Islamic Republic of
سياست بازي و مظلوم نمايي كار اين خانواده است، چطور وقتي چادر از سر دختران و زنان مظلوم ما در حوادث بعد از انتخابات مي‌كشيدند و به جرم چادر كتكشان مي‌زدندكسي چيزي نگفت، شما اينقدر دروغ‌گو هستين كه از كاري كه نشده چنان صحبت كنيد كه به زور خبررساني حقيقت جلوه كند، اگه اين كار رو با شما كرده بودند يعني اينقدر سكوت مي‌كرديد و هفت پدر طرف را در مي‌آورديد.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند زنان به دین شوهرانشانند!!! از ضرب المثل شاهد و روباه می گذریم...
Iran, Islamic Republic of
عروس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس محافظانش کجا رفته بودند ؟ شما این خبر را باور میکنید.
Latvia
طرفداران سران فتنه دنبال کشف حجاب هستند باید علت کشیدن چادرت را در این گروه جستجو کنی
Iran, Islamic Republic of
جهان روزی به خاطر تمام دروغهات باید جواب پس بدی
Iran, Islamic Republic of
دروغهاي شاخدار و پياز داغ بيشتر كن راه به جايي نمي برد ملت ما فهيم و با شعورند و از اين كلك ها را براي ملت ما به كار نگيريد
يك ايرانى
اى كاش چنين كار زشتى واقعيت نداشته باشد ولى نمى توانم بپذيرم اين عمل از طرف اصولگرايان بوده باشد چرا كه نمونه هاى زيادى را از اعمال زشت در فتنه ٨٨ دريادمان هست كه رد پاى دشمن زياد ديده شد براى اينكه بين مردم تفرقه ايجاد كند ولى افراد با بصيرت دستهاى پنهان دشمن راديدندوحماسه٩ دى را آفريدند بياييد و به خاطر خدا هوشيارباشيم وهر كارى را فورٱ به هركسى نسبت ندهيم همه باهم باشيم و از اين نظام حمايت كنيم.