چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

دستیار جدید کی‌روش معرفی شد/ پیروانی، مدیر تیم بزرگسالان

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 419903
درجلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر شد جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دستیار در کنار کارلوس کی‌روش کار کند. ضمن اینکه کاپیتان پیشین پرسپولیس هم به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد.
دستیار جدید کی‌روش معرفی شد/ پیروانی، مدیر تیم بزرگسالان
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد تا درباره دستیاران کارلوس کی‌روش و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گیری شود.

در این جلسه که حدود پنج ساعت طول کشید گزینه‌های مختلفی برای این دو پست مطرح شدند ولی در نهایت اعضای هیات رئیسه روی جواد نکونام و افشین پیروانی به توافق دست یافتند.

بر این اساس قرار شد نکونام به عنوان دستیار اول کی‌روش در تیم ملی کارش را آغاز کند. نکونام بعد از بازی تیم ملی ایران با سوئد از مسابقات ملی خداحافظی کرد و پیش از این هم صحبت انتخابش به عنوان دستیار کی‌روش وجود داشت.

اعضای هیات رئیسه درباره سرپرست تیم ملی هم تصمیماتی گرفتند. مقرر شده است تا وظایف سرپرست در قالب مدیر تیم ملی دیده شود. افشین پیروانی هم گزینه فدراسیون برای این پست است و به نظر می‌رسد پیروانی هم بزودی کارش را در تیم ملی و در کنار کی‌روش آغاز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوست
Iran, Islamic Republic of
واقعاً خدا روزی رسونه!
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
چرا این جواد نکونام دوباره به تیم ملی نزدیک شد یکی از به هم ریزای تیم ملی همین اقاست
SAABER
GOOOOOD ...