جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای ماندن کی‌روش

متن تفاهم نامه برای ماندن کی‌روش

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 419309
نماینده وزارت ورزش در مذاکره با کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال با قرائت تفاهم‌نامه سه جانبه، گفت: همه باید همزبان و همدل برای موفقیت تیم ملی گام برداریم و هر کسی توانایی این کار را ندارد برود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان نشست کارلوس‌ کی‌روش با علی کفاشیان و حسنی‌خو نماینده وزارت ورزش، تفاهم نامه مشترک قرائت شد. حسنی‌خو این تفاهم نامه را به این شکل در جمع خبرنگاران قرائت کرد.

۱- مقرر شد سرمربی تیم ملی برابر قرارداد خود به وظایفش عمل کند و برنامه‌هایش را متناسب با شرایط و امکانات فدراسیون فوتبال هماهنگ کند.

۲- فدراسیون فوتبال موظف شد با توجه به شرایط موجود، نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز اقدام کند. در این خصوص بررسی و تصویب برنامه سرمربی تیم ملی و تامین اعتبارات مورد نیاز جزو اولویت های فدراسیون است.

حسنی خو در این خصوص تاکید کرد: همه باید همزبان و همدل کار را دنبال کنند. همه باید برای موفقیت تیم ملی قدم بردارند و هر کسی توانایی ندارد می تواند خودش برود.

۳ - وزارت ورزش و جوانان در راستای موفقیت تیم ملی و برای حل مشکلات متعهد است حداکثر حمایت مادی و معنوی را از تیم ملی داشته باشد.

حسنی‌خو همچنین تاکید کرد: ما باید همدل و همزبان تلاش کنیم تا تیم ملی به جام جهانی روسیه صعود کند. همان طور که علی کفاشیان هم گفت برنامه ریزی ما باید برای صعود به دور دوم جام جهانی روسیه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *