جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

فروزنده: ائتلاف صددرصدی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم رقم خواهد خورد

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 435608
قائم مقام جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ائتلاف صددرصدی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم رقم خواهد خورد، گفت: در صورت اختلاف میان اصول‌گرایان امکان بازگشت چهره‌های مجلس ششم در مجلس آینده وجود دارد.
فروزنده: ائتلاف صددرصدی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم رقم خواهد خورد
به گزارش جهان، لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره نتایج جلسات وحدت اصول‌گرایان اظهار داشت: وحدت اصول‌گرایان با جدیت توسط سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری در حال دنبال شدن است و خوشبختانه چند اصل بین ما قطعی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال وحدت ارزش‌ها و وحدت حداکثری هستیم تا همه نیروهای اصول‌گرا را در جبهه‌ای واحد سازماندهی کنیم و رویکرد ما نیز عبور از مصالح گروهی و شخصی است. آنچه برای ما مهم است، لیست واحدی است که اصول‌گرایان شایسته ارائه می‌کنند و خوشبختانه نگاه سهمیه‌بندی در این زمینه وجود ندارد و تأکید اصول‌گرایان بر نگاه ارزشی، توجه به گفتمان انقلاب اسلامی و پیشبرد دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری است.

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: خوشبختانه سه تشکل اصول‌گرا هر جلسه نسبت به جلسه قبل یک گام به جلوتر می‌روند و کار به خوبی دنبال می‌شود.

فروزنده درباره لزوم وحدت اصول‌گرایان و خطر بازگشت مجلس ششم گفت: اگر اصول‌گرایان وحدت کنند، پدیده مبارکی است و حتماً موفق می‌شوند و اگر اختلاف کنند، امکان بازگشت چهره‌های مجلس ششم در مجلس آینده وجود دارد؛ البته مردم ما هوشیار هستند و اجازه تکرار مجلس ششم را نمی‌دهند؛ اما در عین حال ما وظیفه داریم که مسائل را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: مردم حتماً باید بدانند که بصیرت و هوشیاری آنها می‌تواند از حرکتی که امروز استکبار جهانی و چهره‌های افراطی طراحی کرده اند که یک بار دیگر حادثه تلخ مجلس ششم را تکرار کنند، جلوگیری کند. البته اصول‌گرایان و عموم مردم نسبت به این موضوع وظیفه دارند و باید نهایت تلاش خود را بکنند که مجلسی توانمند، کارآمد و ارزشی تشکیل شود.

قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: اگر مجلس از اصول‌گرایان مدیر و مدبر، باخرد و باتقوا تشکیل شود، تأثیر بزرگی در کارآمدی کشور ایجاد خواهد شد و انشاءالله شاهد ائتلاف صددرصدی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
انشاالله.
جمشید
Iran, Islamic Republic of
مجلس ششمی ها که شناخته شده اند رای نمی آورند دنبال وکیل الدوله هستند مجلسی را دنبال می کنند که بله قربان گوی دولت باشد !! اصولگرایان باید بدون حاشیه به اتحاد برسند و بزرگان و عقلای اصولگرا جلسات منظم برگزار کنند و تکلیف مردم و جریان متدین مشخص شود
درود بر جریان متدین
سیدحسین
ان شاء الله
همینطور در ریاست جمهوری
شهید زنده ی ما برگ برنده ی ما
رضا
حتما با علی لاریجانی و انصار و اعوانش؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
محسن
مثل انتخابات 92 دیگه خخخخخخخخخخخ