سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

نمایش عزت و اقتدار در حماسه حضور

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 271204
حماسه حضور مردم در راهپیمایی مردمی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به قدری شگفت انگیز و زیباست که ذهن هر ببینده‌ای را به خود معطوف می‌سازد، ملت شریف ایران عزتمندانه بار دیگر به عرصه آمدند تا با خلق حماسه‌ای دیگر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.
نمایش عزت و اقتدار در حماسه حضور
 به گزارش جهان، ملت ایران از ساعات اولیه صبح امروز در تهران و 930 شهر و چهار هزار روستای سراسر کشور به صورت همزمان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه را آغاز کردند،همزمان با این مراسم در تهران راهپیمایی بزرگ مردمی از مسیرهای 10گانه به سمت میدان آزادی، آغاز شد.


بیش از3800 خبرنگار و عکاس از رسانه های داخلی و خارجی در تهران و تمام استانهای کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم 22 بهمن را پوشش خبری ـ تصویری می دهند.
 
 در تهران تا ساعتی دیگر ، مراسم رسمی یوم‌الله 22 بهمن در میدان آزادی، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود. سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی همراه  با نمایش جلوه های ویژه ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ،اجرای سرود توسط گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش آموز،  قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن 1391 از جمله برنامه های امروز در میدان آزادی است.سخنران مراسم، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران است .
 
در پایان مراسم مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران گلباران می شوند.
 
اجرای  گروه‌های سرود و رزم‌نواز برای اجرای سرودهای انقلاب و استقرار گروه‌های کودک و نوجوان شبکه های مختلف صدا و سیما و اجرای برنامه‌های زنده، توزیع پرچم جمهوری اسلامی، تصاویر امام و رهبری به عنوان نماد وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران و پوستر و تراکت و اقلام تبلیغاتی دست‌ساز نوجوانان توسط تشکل‌های مردمی و نهادها و سازمان‌ها زینت‌بخش، از دیگر تمهیدات مسیرهای راهپیمایی امسال است.
 
دستگاههای مختلف از عوامل راهنمایی و رانندگی، ناجا، هلال‌احمر، شهرداری، آتش‌نشانی ، سازمان آب و برق ، اورژانس وعوامل انتظامی و امنیتی وانتقال خون ، همگی آماده ارائه خدمات در مراسم باشکوه 22 بهمن هستند.
 
12  مرکز مشخص‌شده به عنوان ستاد گمشدگان در مسیر راهپیمایی فعال است؛ آماده سازی تمامی مساجد و نمازخانه ادارات و مدارس طول مسیرهای راهپیمایی و استقرار 15 جایگاه مخصوص برای برپایی نمازهای جماعت  پس از اتمام راهپیمایی انجام شده است .
 
ماکت کاوشگر پیشگام در مسیر راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در معرض دید عموم قرار گرفت. همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ماکت کاوشگر پیشگام در محل میدان آزادی به نمایش گذاشته شد.
 
مثال شهدای هسته‌ای (شهید مصطفی احمدی‌روشن، داریوش رضایی‌نژاد، مسعود علی‌محمدی، رضا قشقایی و مجید شهریاری) از جمله اقداماتی است که به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میان مردم پخش می‌شود.نوجوانان و جوانان بیشترین استقبال را از در دست گرفتن این تمثال که می‌توان آن را روبروی صورت گرفت، داشتند.
 
امروز همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در ضلع شمالی میدان انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.  براساس این گزارش این کنسرت با تلاش پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.  همچنین در میدان انقلاب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته‌هایی با مضمون تا آخر ایستاده‌ایم، در حال توزیع میان شهروندان تهرانی است.  سقوط چتربازان نیروهای مسلح، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی، اجرای سرود توسط گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این روز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *