پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
نیروهای مردمی عراق در آستانه یک پیروزی بزرگ

نفس‌های آخر داعشی‌ها در فلوجه

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 441106
یک فرمانده برجسته نیروهای داوطلب مردمی عراق با اشاره به موفقیت‌ها و پیروزی‌های چشمگیر اخیر در نبرد با تروریسم تکفیری تأکید کرد:داعشی‌ها آخرین نفس‌هایشان را در فلوجه می‌کشند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "حسن الساری" دبیرکل جنبش الجهاد و البناء (جنبش جهاد و سازندگی) و یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی روز پنجشنبه در سخنانی به پیروزی قریب الوقوع بر تروریست‌های تکفیری در فلوجه اشاره کرد.

وی در این زمینه گفت: داعشی‌ها آخرین نفس‌هایشان را در فلوجه می‌کشند و نیروهای ما بازمانده‌های محاصره شده آنها در داخل شهر را نابود خواهند کرد.

الساری که با الفرات گفت‌وگو می‌کرد، افزود نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی، باندهای تروریستی را در فلوجه به‌شدت محاصره کرده‌اند که سبب مختل شدن تحرکات تروریست‌ها شده و پس از قطع کردن تمام خطوط اصلی کمک رسانی‌، توانمندی هجومی آنها را به‌طور قابل ملاحظه‌ای تضعیف کرده‌اند و در حال حاضر تروریست‌های محاصره شده در فلوجه کاملاً منزوی شده‌اند.

این فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق پیشتر گفته بود مرحله نخست طرح نظامی برای پاکسازی شهرستان فلوجه از لوث تروریست‌های جنایتکار به پایان رسید که شامل محاصره آنها از چهار محور و قطع کردن راه‌های کمک رسانی به داعشی‌ها بود.

وی تصریح کرد نیروهای داوطلب مردمی نقش بزرگ و تأثیرگذاری در محاصره فلوجه و قطع کردن راه‌های کمک رسانی به تروریست‌های داعشی داشته‌اند و مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه هم آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *