پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزايش بهره وري و رضايت مشتريان

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 356002
به گزارش جهان به نقل از ایکو پرس، طرح امداد مشترك نوروزي ايران خودرو و سايپا براساس راهبرد مديريت ارشد ايران خودرو به منظور استفاده از پتانسيل هاي دو شركت، افزايش رضايت مشتريان و بهره وري، به اجرا درمي آيد.
علي نمكين مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو -ايساكو- با بيان اين مطلب گفت: در امداد نوروزي سال ۹۳ شاهد هم پوشاني و هم جهت شدن امكانات و توان امدادي صنعت خودروي كشور خواهيم بود.

وي اظهار اميدواري كرد: در اريبهشت ماه سال آينده عملكرد امداد نوروزي مشترك شاخص هاي بالاتري را نشان دهد. وي از امدادگران خواست در برخورد اوليه با مشتري به گونه اي رفتار كنند كه نگراني مشتري را نسبت به امدادرساني و رفع مشكل، برطرف و در دل مشتري امنيت و آرامش ايجاد كنند.

وي اظهار اميدواري كرد: در نوروز ۹۳ با توجه به اين همكاري گسترده شاهد كاهش آمار تصادفات نيز باشيم.

وي امتياز ايساكو در تحقق رضايت مشتريان را ۱/۷۷ درصد اعلام كرد و افزود: ايساكو در سال جاري براي اولين بار در طول فعاليت ركورد فروش قطعات يدكي را شكست.

مدير عامل ايساكو تصريح كرد:اين طرح استفاده مشترك از پتانسيل دو گروه است و در واقع نمادي از همكاري مشترك در راستاي كاهش هزينه و افزايش بهره وري است.

نمكين گفت: اميدواريم نتايج اين طرح مثبت باشد و شاهد اثرات آن در شاخص هاي رضايت از مشتريان ايران خودرو و سايپا باشيم.

وي ،نوروز را فرصتي مناسب براي ارائه خدمات به مشتريان ذكر كرد و افزود:وظيفه داريم به بهترين شكل ممكن خدمات خود را ارائه دهيم.

مدير عامل ايساكو اظهار اميدواري كرد كه در سال هاي آينده اين طرح با همكاري ساير شركت هاي امداد خودرو به صورت مشترك اجرا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *