پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

شکست فرهنگی و اقتصادی در پرسپولیس

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 397304
اوضاع باشگاه پرسپولیس در حساس ترین روزهایش بحرانی تر از قبل دنبال می شود اما نه کسی پاسخگوی این وضع است و نه خبری از استعفای عاملان این وضعیت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس سالهاست با مشکلات مدیریتی و تصمیمات اشتباه و پرغلط وزارت ورزش دست به گربیان است و در حالی که ابتدای لیگ چهاردهم اعلام شده بود هیات مدیره ای برای این باشگاه انتخاب می شود تا مشکلات را به حداقل برساند، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه انتخاب همین هیات مدیره مشکلات سرخپوشان را چند برابر کرد.

تصمیم نگرفتن
امروز برای پرسپولیس تصمیم نمی گیرند و همین تصمیم نگرفتن بدترین ضربه است بر پیکر تیمی که روزی نه یک باشگاه که یک ایدئولوژی بود و فرهنگ. جرمش شاید البته همین بزرگ بودنش بود که سیاسیون نردبانهایشان را آوردند و کوشیدند از این باشگاه بالا بروند و البته هرچه آنها بالاتر رفتند، این باشگاه دچار شان نزول شد و جایگاهش کم رنگ تر شد.

پیشنهاد مدیریت به پروین
به امروز این تیم نگاه کنید و البته هرگز آرزوی تصمیم گیری برای این باشگاه نکنید، چرا که تصمیم نگرفتن برای انتخاب مدیر عامل برای این باشگاه همانقدر ضرر زننده است که بخواهند یک تصمیم سیاسی دیگر برای این باشگاه بگیرند و یا یک ورزشی مثل پروین را آنجا بنشانند اما با تصمیمات سیاسی به این باشگاه پول ندهند تا فردای روزگار بگویند بفرمایید این هم یک مدیر ورزشی!

تصمیم غیر فرهنگی
سیاسی بازداشت است! حتی اگر فرض کنید همین امروز آزاد شود و به راس مدیریت بازگردد و هیات مدیره دوباره او را بر سرکار بگمارد، آیا این تصمیم درستی است؟ آیا فرهنگی است؟ آیا باید بپذیریم که میلیونها جوان عاشق این تیم پس از آن تصمیم نسبت به بازداشت شدن و تهمت اقتصادی خوردن بی عار نمی شوند؟

آیا باید پرسپولیس (و استقلال) را به خاطر ۱۰ میلیارد تومان هزینه در سال آنهم در عصر اختلاس های ۳ و ۹ و ۱۲ هزار میلیاردی به کسانی واگذار کنیم که ممکن است به دلیل تراکنش های مالی بسیار بالا دچار سوء تفاهم یا اختلاف حساب شوند و کارشان به بازداشت شدن برسد؟ آیا می توان اینچنین پرسپولیس را واگذار کرد و هیچکس هم در باره اتفاقات اخیر مسئولیت برگردن نگیرد و حرفی نزند؟ و پاسخگو نباشد؟

چرا پاسخگو نیستند؟
یعنی امروز نه وزیر و نه معاونانش نباید بیایند و توضیح بدهند که چه کردند که کار به اینجا رسید؟ به این خبر دقت کنید: یک هفته قبل مدیر شرکت هواپیمایی کره به دلیل بیست دقیقه تاخیر در پرواز هواپیمایی که از فرودگاه جان افکندی نیویورک عازم کره جنوبی بود جلوی خبرنگاران حاضر شد و عذرخواهی کرد و از کلیه سمت‌هایش استعفا داد!

پرسپولیس را اما واگذار کرده اند و تاکنون تیم را بد بسته اند و با ضد انقلاب سر یک میز نشسته اند و باید ۱۷ میلیارد به اسپانسر شاکی بدهند و پول سال آینده دایی را هم دادند تا کلی ضرر کرده باشند و حالا هم در بازداشت به دلیل ابهام های مالی هستند اما نه کسی استعفا می دهد و نه عذرخواهی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب چرا آقای زاکانی به عنوان نماینده مردم، از وزیر سؤال نمیکنه؟؟ مردم نمایندگان رو برای همین مواقع انتخاب میکنند و نه فقط برای اظهار نظرهای سیاسی
یه سری می خواهن پرسپولیس را داغون کنند و زیر قیمت بخرند و حتی بخاطر کنار گذاشتنشان از پرسپولیس