پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۳

افشاگری مجیدی علیه فردوسی پور

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 387008
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در برنامه نود دست به افشاگری علیه عادل فردوسی پور زد و موضوعی را علنی اعلام کرد که قبل از این بارها در محافل ورزشی مطرح می شد اما از سوی مجری برنامه نود رد می شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فرهاد مجیدی که مهمان حضوری برنامه نود بود و پس از ماه ها تن به یک گفتگوی مشروح داده بود، در طول حضورش در این برنامه بارها با عادل فردوسی پور بر سر مسائل مختلف مجادله کرد. در یکی از این صحنه‌ها و زمانی که فردوسی‌پور اصرار داشت او در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی اعلام کرده به پرسپولیس خواهد رفت، گفت که شما نباید به روزنامه ها استناد کنید.

بعد از مجادله ای که بین آنها صورت گرفت فرهاد مجیدی دست به افشاگری زد و گفت: خوب است من هم بیایم در یک برنامه زنده تلویزیونی بگویم که پدر شما ۱۰ سال پیش در دبی به من گفته است که عادل و برادرش به ورزشگاه می رفتند و پرچم در دست می گرفتند و پرسپولیس را تشویق می کردند. پس شما هم پرسپولیسی هستید.

پس از این افشاگری عادل فردوسی پور تاکید کرد شاید در دوره کودکی طرفدار پرسپولیس بوده اما الان هیچ علاقه خاصی به تیمی ندارد و کارش را می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این مجیدی مگه کیه که بزرگش میکنند؟ نه تو تیم ملی موفق بوده و نه تو باشگاه بزرگی بازی کرده
Latvia
پرسپوليسي بودن فردوسي پور كه از اول مشخص بود
کاملا تابلو بود منتها فردوسی پور انکار میکرد و این بار اعتراف کرد