جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وعده حذف برنامه‌های خنثی از صدا وسیما

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 417806
علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز گفت: تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف می‌شود و با تحول در روش ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز گفت: تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف و با تحول در روش ها و شیوه ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم.

با عنوان این مطلب افزود: اگر چه مشکلات مالی، مساله بغرنجی در تولید برنامه ها است اما باید به اندازه بودجه اندک کنونی نسبت به تولید برنامه های موثر و جذاب اقدام کنیم.

پورمحمدی، تهرانی بودن محتوا و قاب تصویر شبکه های ملی را انتقادی صحیح دانست و تصریح کرد: شبکه های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش های پیاده روی می توانند در تولید برنامه های مستند، فیلم و سریال با مراکز استانی صدا و سیما همکاری بیشتری داشته باشند.

معاون سیما با اشاره به سابقه فعالیت خود در مراکز صدا و سیما و آشنایی با مشکلات، توقعات، مزیت ها و اقتضائات آنان اظهار داشت: مراکز استانی صدا و سیما می بایست کشف استعدادها و ایجاد فضا برای حضور هنرمندان جوان استانی را در اولویت قرار دهند و استفاده از برنامه سازان مرکز نشین را در برنامه های استانی به حداقل برسانند.

پورمحمدی همدلی و همزبانی میان تمام شبکه های ملی، بین المللی و استانی را برای استفاده حداکثری از داشته ها ضروری دانست و اضافه کرد: به همین منظور شوراهای آموزش و کودک برای هماهنگی در سیاست گذاری تولید برنامه ها با حضور نمایندگان معاونت های تولیدی صدا و سیما تشکیل می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *