سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس و تراکتورسازی جریمه شدند

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 380429
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد تیم‌های مختلف صادر کرد که بر این اساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی جریمه نقدی شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد تیم‌های مختلف صادر کرد که بر این اساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی جریمه نقدی شدند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از رقابتهای لیگ برتر در روز سیزدهم شهریورماه در ورزشگاه مسجد سلیمان برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم نفت تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیای آهنی به سوی کمک داور اول این بازی صورت گرفت. کمیته انضباطی این تیم را طبق بند یک ماده ۷۹ به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین دیدار دو تیم پیکان تهران و فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز ۱۴ شهریورماه برگزار شد که شش بازیکن تیم پیکان تهران از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. کمیته انضباطی باشگاه پیکان را طبق بند یک ماده ۶۹ به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این کمیته اعلام کرد دیدار دو تیم راه‌آهن و صبای قم از سری رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز ۱۴ شهریورماه در ورزشگاه اکباتان برگزار شد که از سوی ساکت الهامی مربی صبا قم تخلفاتی چون جو سازی جهت تحت تاثیر قراردادن داوران رخ داد. وی به تذکر کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر این اساس دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز نیز در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر روز ۱۴ شهریور ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به تذکر کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *