چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

«به کودکان شلیک نکنید» ساخته می‌شود

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 380528
«انسیه شاه حسینی» نویسنده و کارگردان سینما گفت: فیلم‌نامه «به کودکان شلیک نکنید» هم اکنون در مراحل آخر نگارش است و بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت، کار فیلمبرداری را شروع می‌کنم.
به گزارش جهان، «انسیه شاه حسینی» نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با  تسنیم گفت: فیلم‌نامه «به کودکان شلیک نکنید» هم اکنون در مراحل آخر نگارش است البته فیلمنامه من تمام شده بود ولی ترجیح دادم که یک بازنگری جدی تری کنم و این کمی کار من را عقب انداخت اما خیلی به درد من خورد.
 
وی در مورد تاریخ شروع فیلمبرداری نیز گفت: امیدواریم بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت، کار فیلمبرداری را شروع کنیم.
 
شاه حسینی درباره احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: تلاش خودمان را می‌کنیم تا فیلم را برسانیم ولی اگر هم این امر محقق نشد، اینقدر فیلمنامه خوب و محکم شده که این معطلی ارزش آن را دارد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخلاف فیلم‌های قبلی‌اش در این فیلم از بازیگران چهره بهره می‌برد، گفت: من به کاراکتر واقعی فکر می‌کنم. چون دارم فیلمنامه می‌نویسم اصلا به کسی فکر نمی‌کنم چون این کار در دیالوگ نوشتن تاثیر می‌گذارد حرکت دست بازیگر و نگاه او، تماما بر روی فیلمنامه تاثیر می‌گذارد بنابراین به هیچ کسی فکر نمی‌کنم و فقط به قهرمان واقعی فکر می‌کنم.
 
شاه حسینی در مورد لوکیشن فیلم نیز گفت: تمام سکانس‌های فیلم در مناطق عملیاتی ضبط می‌شود و اصلا دوست ندارم چنین فیلم‌هایی را در تهران کار کنم.
 
کارگردانی فیلم‌های «زیبا‌تر از زندگی»، «پنالتی»، «شب بخیر فرمانده» و «غروب شد بیا» در کارنامه هنری انسیه شاه حسینی دیده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *