شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

احضار مشمولان غایب توسط کلانتری محل

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 190529
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: مشمولان غایب توسط کلانتری محل برای انجام خدمت وظیفه احضار می‌شوند.

سردار حمید صدر السادات در گفتگو با مهر اظهار داشت: با ارائه تسهیلاتی نظیر امکانپذیر شدن گذراندن دوران خدمت در نزدیکترین یگان به محل زندگی در حال مجاب سازی سربازان غایب برای حضور در خدمت و کاهش غیبت هستیم.

وی افزود: کسانی که در تاریخ مشخص شده در برگه اعزام، مراجعه نکنند غایب محسوب می شوند و پس از ارسال دوباره برگ غیبت اگر فرد مراجعه نکند برای وی برگه اخطار صادر و از سوی کلانتری محل فرد مشمول احضار می شود.

صدر السادات تاکید کرد: البته ماموران کلانتری ها موظف هستند شان مشمولان و خانواده ها را حفظ کنند و ضمن جلوگیری از درگیری، تنها برگه اخطار قرمز را تحویل مشمولان یا خانواده آنها دهند.

وی با اشاره به محدودیتهای تعیین شده برای سربازان غایب گفت: این افراد اجازه ادامه تحصیل، نقل و انتقال اسناد و خروج از کشور را ندارند و بکارگیری آنها در مشاغل جرم محسوب می شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: افراد غایب اگر خود را معرفی کنند سه ماه اضافه خدمت و اگر توسط پلیس دستگیر شوند 6 ماه اضافه خدمت در انتظار آنها است. به مشمولان توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از تبعات غیبت هرچه سریعتر وضعیت خود را مشخص کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *