شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رایزنی امیرعبداللهیان با بشار اسد

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 442420
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در سفر به دمشق با بشار اسد دیدار و دو طرف درباره ایده‌ها و طرح‌های موجود برای حل سیاسی بحران سوریه رایزنی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران که به دمشق سفر کرده، صبح امروز (پنجشنبه) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این دیدار که با حضور فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه و محمدرضا شیبانی سفیر کشورمان در دمشق برگزار شد، دو طرف درباره ایده‌ها و طرح‌های موجود برای حل سیاسی بحران سوریه رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای سوری خود نیز دیدار با بشار اسد را مفید و سازنده دانست و گفت: نقش رئیس جمهور سوریه در وحدت این کشور، مبارزه با تروریسم و عبور این کشور از بحران کنونی حائز اهمیت و مورد توجه جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت همه جانبه خود از سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش فارس، امیرعبداللهیان قبل از دمشق به بیروت سفر کرد و با مقامات این کشور و از جمله سید حسن نصرالله دیدار و در خصوص تحولات منطقه و به خصوص اوضاع کنونی لبنان به رایزنی پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *