جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۷

پیشنهاد جالب سید یاسر خمینی به کروبی

شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 132721
سید یاسر خمینی عصر روز گذشته پس از حضور در منزل مهدی کروبی، پیشنهاد جالبی به وی ارائه کرد.
به گزارش مشرق، عصر دیروز جمعی از چهره های سیاسی جریان اصلاحات با حضور در منزل مهدی کروبی با وی ابراز همدردی کردند.

سید یاسر خمینی، نوه امام راحل (ره) نیز به همراه موسوی خوئینی ها در این جمع حضور یافته بود و طی سخنانی از کروبی دلجویی کرد.

وی که در این جمع با الفاظ تند و زننده ای علیه بسیج صحبت می کرد ، تجمع کنندگان مقابل منزل کروبی را یک مشت وحشی خطاب کرد و افزود: سکوت دیگر جایز نیست باید با این وحشی گری ها و این تجمعات سازماندهی شده ! مقابله شود.

سید یاسر خمینی در بخشی از سخنان خود پیشنهاد جالبی نیز به کروبی ارائه داد و گفت: شما می توانید به دلیل ناامنی و در اعتراض به این رویه به منزل ما در جماران بیایید!

وی در این دیدار بدون نام بردن از خاتمی و موسوی، افزود: در این برهه آقایان باید اختلافات را کنار بگذارند و وحدت خود را نشان دهند اما شنیده ام متاسفانه برخی ها که به آنها گفته شده برای دلجویی به اینجا (منزل کروبی) بیایند، اما هرکدام به بهانه ای از این کار امتناع کرده اند که این اصلا قابل قبول نیست.

گفتنی است برخی اطرافیان خاتمی پس از حوادث مقابل منزل کروبی، به خاتمی توصیه کرده بودند که برای دیدن کروبی به منزل وی برود که خاتمی این پیشنهاد را نپذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کروبی ، نانی که پای سفرهء نظام خوردی حرامت باد.کاش چهره منافقانه ات را زودتر میشناختیم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف بيت امام(ره) . ...
Iran, Islamic Republic of
نوه امام است اما از مسائل سياسي بي خبر است من حاضرم در هر جا با او برهمه مسائل مباحثه كنم . احترام ايشان فقط بخاطر امام است و بس.
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب كهف روزي چند پي مردم نشست و مردم شد
Iran, Islamic Republic of
مملکت قانون دارد این اقایان هر روز در مقابل منزل این وان چه کار میکنند . هر روز یک مشکل ودردسر برای کشور ایجاد مکنند وان وقت....
Iran, Islamic Republic of
شما همین بیایید با بنده مناظره بفرمایید، اگر توانستید بنده را قانع کنید بعد در مورد بقیة موارد مطروحه مذاکره میکنیم!
نواده ی روح الله
سید حسن نصر الله
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که می گن درود بر شرف بیت امام، جنس حرفشون خیلی آشناست!
منو یاد انتخابات مجلس ششم میندازه که همین دوستان اصلاح طلب که الان پشت عبای آقای هاشمی ایستادن، اونوقت شمشیر رو از رو بسته بودن.
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
Iran, Islamic Republic of
سید یاسر بخواند !!
وصیت نامه امام (ره)
انچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند.
و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر انان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگیری هستند
Iran, Islamic Republic of
کروبی جانشین برحق شیخ مرحوم (منتظری)
چقدر هم شبیه هستند
Malaysia
درود بر کروبی
Iran, Islamic Republic of
این بازیها شاید سناریویی برای مظلوم نمایی شیخ اصلاحات !!!باشد که ظاهرا افرادی را توانسته فریب دهد ولی جناب کروبی بداند جواب تمام شهدا و آسیب دیدگان فتنه 88 را باید در دادگاه الهی و دادگاه ملت بدهد
Kuwait
ای مهدی(کروبی) عرصه ایران نه جولانگه توست/ عرض خود می بری و زحمت ما می داری

وحشی آن است که به روی انقلاب و ولایت و حزب الله نعره می کشد و بیگانه برایش ابراز همدردی می کند
Kuwait
عجیب اما واقعی:

نماینده حزب سبز آلمان و برخی شبکه های بیگانه و موسوی خوئینی ها و سید یاسر خمینی همه با هم برای مهدی کروبی ابراز همدردی کرده اند!

این همه اشتراک نظر?!

فإین تذهبون یا ابناء سید احمد خمینی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقایاسرداره گنده ترازدهنش حرف میزنه!کسی نیست بهش بگه این بسیجیهایی که وحشی خطابشون کرده همانهایی هستندکه امام راحل درباره شون فرمود:من دست شمابسیجیان رامیبوسم.من نمیدونم اگرخدای نکرده جنگ دیگه ای بشه این یاسرمیخوادبره بجنگه یاکروبی و خاتمی وموسوی و خوئینی ها یاآقازاده های سوسول اینهایاطرفدارهای سوسولشون؟!کی میخوادبره ازناموس اینهاووطن و دین دفاع کنه؟جزهمین بسیجیهای پیروخط امام ورهبری.
Iran, Islamic Republic of
یه14خرداددیگه هم بایدبریم رو کار این...
Iran, Islamic Republic of
يك روز سيد حسن يك روز سيد ياسرفردا ديگه كي مگه اينا چندتاهسن راه پدربزرگ را ............به سيد حسن بگيد حسن آقا جون تو بهتره بچسبي مرقد اون بزرگوار رو درست كني كه شده پاتوق يك مشت دزد بي انصاف كه آسايش را از زايرين گرفته اندكه حداقل شبي ده الابيست نفرمورد دستبردقرار ميگيرندوصبح مال باخته ها جلو كلانتري 205 صحن مطهر صف ميكشندوهيچ نتيجه اي هم از اين برادران نيروي انتظامي نميگيرندجزيه مشت چرت و پرت وفرستادن مال باخته ها را دنبال نخود سياه من به اين حركت نيروانتظامي حقيقتاشك كردم كه نكند خدا نكرده ............یا اينكه واقعا ضعف اين عزيزان ميرسانند خلاصه ميخام بگم چرامرقد اين ابر مرد تاريخ شده محل سارقين ازخدا بيخبر ونيروهاي كلانتري 205 صحن مطهر اينقدر بي خيال يا.......
Iran, Islamic Republic of
"وصیت نامه امام (ره)
انچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند.
و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر انان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگیری هستند"
اون وقت این قسمت از وصیت نامه جز اصول دین است؟! فروع دین است؟!جز احادیث متواتر ائمه است؟!
جز قانون اساسی مصوب مردم است؟!
جز قوانین عادی مصوب مجلس است؟!
جز چیست؟!..........
Iran, Islamic Republic of
ارزش جماران به آدم هاييه كه توش زندگي كردن وگرنه بجز آجر و گل چيزي نيست اجنبي توش باشه پودرش ميكنيم
United States
مملکت قانون دارد این اقایان هر روز در مقابل منزل این وان چه کار میکنند ?
United States
فرزندان دلیر و شجاع خمینی بزرگ خدا ی نگهدارتان
United States
لطفا افرادی که به صورت خودسر در مکانها مختلف حضور پیدا می کنند با افرادی که با نیتهای پاک در جبهه هاب حق علیه باطل حضور داشتند ، خودشان را مقایسه نکنند .
Iran, Islamic Republic of
اين آقا ياسر خميني در واقع داره نقشي رو كه آقا سيد حسن مي خواست ايفا كنه و نتونست ايفا مي كنه. در واقع چون حسن ديد روي خودش حساسيت هست كار رو واگذار كرده به ياسر و خودش در مجامع سعي مي كنه از اصلاح طلب ها فاصله بگيره تا حساسيت ها روي بيت امام كم بشه. چون اغلب مردم فقط حسن رو مي شناسن و روي ياسر و علي زياد حساسيت نيست.
يك مطلب ديگه اينكه، كروبي قبلا هم زياد به دفتر حزبش و روزنامه اش حمله مي رسوند. مخصوصا مي گم حمله مي رسوند يا حمله مي كرد.چون حتي بچه هاي خبرنگار در روزنامه هاي اصلاح طلب هم تا مي شنيدند كه به دفتر حزب يا روزنامه كروبي حمله شده مي خنديدند و مي گفتن دوباره كروبي بازي درآورده. اين آقا اساسا دنبال گنده شدنه. از اون دسته بچه مدرسه‌ايهاست كه تا وقتي مبصر كلاس باشه طرفدار نظامه همين كه از مبصري خلعش كنه غرورش جريحه دار مي شه و هر كاري بگيد ازش سر مي زنه حتي اينكه يك عده رو اجير كنه تا بيان در خونه اش و بازي دربيارن.
البته اگر هم واقعا اين بار استثنائا راست باشه و بسيجي ها جلوي منزلش اعتراض كرده باشند كه بايد براي تحليل ضعيف بچه هاي مذهبي تأسف خورد كه اين آقايي رو كه كاملا سوخته هنوز بزرگ و گنده اش مي كنن.
به هر تقدير، يك آقايي هم در نظرات نوشته كه كروبي كاش زودتر چهره منافقانه ات رو مي شناختيم. برادر يا خواهر عزيز، جاي تعجبه كه شما تازه چهره كروبي و امثال اون رو شناختيد. شايد موسوي رو بشه توجيه كرد كه توي اين سال ها ساكت بوده و عيب و هنرش نهفته بوده ولي اين كروبي و خاتمي عيبت و هنرش نهفته نبوده چون حتي محض رضاي خدا يك ثانيه هم ساكت نبودند و توي همه اين سال ها به شنيدن صداشون متأسفانه عادت كرديم.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ايشان بيايند با كروبي زندگي كنند بهتر باشد
United States
درود بر بیت خمینی کبیر
Iran, Islamic Republic of
موقعیکه سپاه اعلام برائت میکنه، ناراحت شدن شما بخاطر چیه. هرکسی عقیده اش محترمه. فرق نمیکنه از کدوم طرفه.