جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
بازی‌های آسیایی اینچئون؛

عباسعلی، حسنی‌پور و اسبقی طلایی شدند/ ایران صاحب ۱۸ طلا

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 383624
تکونداو و کاراته سه مدال طلا و قایقرانی و بوکس دو برنز دیگر برای کاروان کشورمان کسب کردند.
عباسعلی، حسنی‌پور و اسبقی طلایی شدند/ ایران صاحب ۱۸ طلا
سرویس ورزشی جهان نيوز: در ادامه افتخارآفرینی قایقرانان کشورمان، خانم سونیا گماری در دیدار رده بندی اسلالوم در ماده کایاک توانست به مدال برنز برسد.

وی در رقابت خود با حریف تایلندی خود اگرچه کمی در شروع مسابقه دیرتر به آب زداما توانست در پایان به مقام سوم برسد.

گماری صبح امروز با شکست از حريف چينی از صعود به فينال بازمانده بود.

شقايق سيديوسفی نیز در دیدار رده بندی اسلالوم در ماده کانو به مصاف حریف خود از ژاپن رفت و به مقام چهارم بسنده کرد. وینیز صبح امروز برای راهیابی به دیدار فینال با چین تایپه روبه رو شده بود که مغلوب وی شده بود.

کاروان قایقرانی ایران در این دوره از مسابقات توانست با ۱ طلا و ۳ برنز در بخش روئینگ؛ کسب ۲ نقره و ۲ برنز در بخش کانو و تک مدال برنز در بخش اسلالوم که صبح امروز به دست آمد و با مجموع ۱ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد و بعد از رشته کشتی که ۱۲ مدال برای کاروان ما به ارمغان آورد، ۹ مدال کسب کند.

اولین مدال برنز در بوکس/ روزبهانی به فینال نرسید

نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم بوکس کشورمان در نیمه نهایی به بوکسور قزاقستان باخت و به مدال برنز رسید.

احسان روزبهانی پس از برتری مقابل حریف هندیش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس آسیایی اینچئون، در نیمه نهایی به مصاف ناظیم‌بیکوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک مبارزه را واگذار کرد.

مردان و زنان کبدی ایران فینالیست شدند

به گزارش جهان صبح امروز، تیم های مردان و زنان ایران با شکست دادن تیم های مدعی پاکستان و بنگلادش توانستند به فینال راه پیدا کنند.

حریف تیم‌های کبدی مردان و زنان ایران در هر دو بازی نهایی تیم هندوستان خواهد بود.

دست هندبالیست‌ها به برنز نرسید


هندبالیست‌های ایران که به دلیل مشکلات داخلی نتوانسته بودند با ترکیب کامل خود راهی مسابقات شوند در دیدار رده بندی برابر بحرین در حالی با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ شکست خوردند که در نیمه دوم ۲۴ بر ۲۲ پیش افتاده بودند. حملات ضعیف و احساسی ایران باعث شد ایران پیروزی را با باخت عوض کند.

ایران در دوره گذشته رقابت‌ها به نشان نقره دست یافته بود، اما در این دوره از رقابت‌ها برابر تیم‌های عمان، قطر، کره‌جنوبی و بحرین بازی را واگذار کرد.

والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی رسید


تیم‌های ملی والیبال ایران و چین عصر امروز در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان تیم ایران حریف خود را در سه ست متوالی پشت سر گذاشت و برای دومین دوره متوالی راهی فینال این بازی‌‎ها شد.

شانزدهمین طلا به تکواندو رسید/ بهنام اسبقی طلایی شد


سیزدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که بهنام اسبقی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان در مرحله فینال به مصاف نماینده چین رفت و با برتری پنج بر چهار مقابل حریف خود به نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون دست یافت.

اسبقی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در نخستین مبارزه خود با "تینگ فان" از ویتنام مبارزه کرد و حریف ویتنامی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد.

وی در ادامه رقابت‌ها به مصاف نماینده لبنان رفت و با شکست حریف خود به نیمه نهایی راه یافت. اسبقی در نیمه نهایی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست حریف خود به فینال مسابقات راه یافت.

حسنی‌پور هم طلایی شد/ هفدهمین مدال به کاراته رسید


سعید‌ حسنی‌پور نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته هم در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. حسنی پور نماینده ازبکستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در ادامه مسابقات به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

وی در فینال مقابل نماینده هنگ‌کنگ قرار گرفت و با پیروزی دو بر صفر در این مسابقه مدال هفدهم کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

هجدهمین مدال طلای کاروان برای عباسعلی

در وزن ۶۸+کیلوگرم تیم ملی بانوان هم حمیده عباسعلی در فینال مسابقات به مصاف نماینده چین رفت و با شکست حریف خود به نشان طلای بازی‌های آسیایی دست یافت.

در نخستین مبارزه خود به مصاف کاراته‌کای ماکائو رفت و با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد و در دور دوم با نماینده اندونزی مبارزه کرد و با نتیجه ۷ بر ۳ حریف خود را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

امروز سعید حسنی‌پور نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کاراته با شکست نماینده هنگ‌کنگ مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *