جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تجلیل از یک مداح پیرغلام اهل بیت

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 393326
فرهنگ سرای هنگام، با هدف تجلیل از مفاخر حسینی تهران آئین تجلیل از پیرغلام حسینی حاج یدا... بهتاش را با نام پرده عشاق در تاریخ ۶ آذر ماه برگزار می کند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای هنگام، حاج یدالله بهتاش متولد سال ۱۳۲۹ است و در یکی از روستاهای سبزوار به دنیا آمده است وی از پیر غلاماانی است که بیش از ۵۰ سال در مجالس های عزداری ابا عبداا... الحسین مداحی می کند.

بنابراین گزارش ؛ پرده عشاق در دومین سال برگزاری همچون سال گذشته از پیر غلام ساکن در منطقه که تأثیر بسزایی در رونق عزاداری هیات ها داشته و دارند تجلیل خواهد کرد .

گفتنی است ، این برنامه شامل تقدیر و تجلیل از وی ، سخنرانی توسط حاج آقا غروی ، شعر خوانی توسط فاضل نظری ،مداحی توسط مداح اهل بیت مجید شعبانی و ... می باشد.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند و یا به نشانی خیابان دلاوران – خیابان آزادگان – جنب فروشگاه شهروند فرهنگ سرای هنگام مراجعه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *