جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عکس«سلفی» با پهپاد مچی!+تصاویر

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 383426
امروزه عکس‌های گرفته شده از خود با استفاده از فناوری گوشی‌های همراه افزایش یافته و این پدیده به سلفی مشهور است؛ اکنون طراحان یک پهپاد مچی را ارائه کرده‌اند که در اطراف کاربر پرواز کرده و طبق فرمان وی، عکس و فیلم می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مشکل اساسی سلفی‌ها نگه داشتن دوربین بر طول بازوست اما کوادکوپتر «Nixie» این مشکل را بر طرف کرده است.

Nixie یک دوربین پهپادی قابل پرواز است که سبک و قابل انعطاف طراحی شده تا به راحتی بر روی مچ دست شما قرار گیرد. زمانی که Nixie آماده است، قابلیت پرواز داشته و درحین پرواز عکس می‌گیرد.


کریستف کوستال، طراح این دستگاه اظهار کرد: شما می‌توانید در حین عکسبرداری در وضعیت دلخواه خود قرار بگیرید. این دوربین از روی مچ دست شما بلند شده و می‌داند شما در کجا قرار دارید. اطراف شما چرخیده، عکس گرفته و به جای خود برمی‌گردد.


ایده عکس‌های سلفی چیز جدیدی نیست و دستگاه‌هایی مانند Hexo نیز برای این منظور طراحی شده‌اند اما Nixie واقعا در حین عکاسی کردن سرگرم کننده بوده و فایل‌ها را با فرمت riff ذخیره می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *