سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۴

احمدی نژاد از خط ولایت بیرون نرفته اما 'ولی‌اش' یک ‌خورده تغییر کرده است!

تذکر عملی نماینده رهبری به رئیس جمهور
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 284129
حجت الاسلام والمسلمین طائب طرح مساله هولوکاست را از نقاط قوت احمدی نژاد دانست و با اشاره به رابطه او با مشایی تاکید کرد: مشایی هرچه نیروی خوب بود از احمدی نژاد گرفت.
احمدی نژاد از خط ولایت بیرون نرفته اما
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه شامگاه دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در سلسله جلسات بصیرتی که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد، به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

وی ابراز داشت: احمدی نژاد ولایت را قبول دارد اما اصل ولایت برای امام زمان(عج) است و می‌گویند در زمان غیبت صغری ولایت با کسانی بود که فقیه نبودند و همچنین معادل غیبت صغری، ظهور صغری و در دوران غیبت کبری ظهور کبری قرار داده‌اند که مانند زمان غیبت صغری که امام زمان(عج) برای یک نفر ظهور داشت، هم‌اکنون هم در دوران ظهور کوچک یک نائب خاص ولایت دارد و او مشایی است.

وی افزود: احمدی نژاد، مقام معظم رهبری را فقیه می‌داند اما می‌گوید مشایی قله است، زلال است، اوامر امام زمان(عج) را مستقیم تر
احمدی نژاد می‌گوید تمام اقداماتی که در زمینه یارانه‌ها در مخالفت با آن وجود دارد، سیاسی است و حاضر نیست هیچ تحلیل اقتصادی را گوش کند
می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در ادامه این مطلب اظهار داشت: در قضیه یک‌شنبه سیاه مجلس، احمدی نژاد می‌گوید مشایی به من گفته بود که مقام معظم رهبری فرمودند خلاف شرع و قانون بود اما احمدی نژاد می‌گوید ایشان این مطلب را می‌گویند اما با فقه خودشان.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بیان داشت: احمدی نژاد از خط ولایت بیرون نرفته است اما «ولی‌اش» یک ‌خورده تغییر کرده است، بالاخره این هم یک تجربه ای بود که دشمن فردی را آورد که این‌طور بتواند بر رییس جمهور ما اثر بگذارد اما دشمن انگشت به دهان مانده است که مقام معظم رهبری تا امروز از توان احمدی نژاد استفاده کرده است.

احمدی نژاد از ولایت برنگشت اما در انطباق مصداق دچار اشتباه شد

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که احمدی نژاد شعار عدالت‌گرایی را هیچ‌گاه رها نکرد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در شهریور سال گذشته فرمودند علت مخالفت‌ها با این دولت یکی پرکاری و دیگری پایداری بر اصول است.

وی افزود: من هنوز ندیدم که احمدی نژاد از نظر اجرایی از اصول خودش برگردد و در انطباق اصول، هرگز از ولایت برنگشت اما در انطباق
یک اقدامی انجام شده بود که نماینده رهبری خودش به این نتیجه رسیده بود که به بدرقه سفرهای احمدی نژاد نرود یعنی درواقع یک تذکر عملی است.
مصداق دچار اشتباه شد و کماکان می‌گوید باید برای ظهور امام زمان(عج) تلاش کنیم.

مشایی تمام نیروهای خوب را از احمدی نژاد گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب وجود مشایی که عقل مخرب است را نقطه منفی احمدی نژاد دانست و ابراز داشت: دلیلش این است که مشایی هرچه نیروی خوب بود از احمدی نژاد گرفت و تمام اخراجی‌های دولت او هم‌اکنون درحال کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری هستند اما اگر او با دولت نهم وارد کار شده بود، امروز در دنیا اسطوره بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که دولت آینده باید پرکار و پایبند به اصول باشد و مانند شیر جلوی دشمن بایستد، عنوان داشت: روزنامه‌نگاری در گیت ایست و بازرسی عصبانی شد و گفت فردا یک مطلب علیه شما در روزنامه می‌نویسم درحالی‌که دشمن مانند ما نیست که در عصبانیت تصمیم بگیرد و به نوع گفته‌های ما اصلا توجه ندارند.

تذکر عملی نماینده رهبری به احمدی نژاد

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب گفت: یک اقدامی انجام شده بود که نماینده رهبری خودش به این نتیجه رسیده بود که به بدرقه سفرهای احمدی نژاد نرود یعنی درواقع یک تذکر عملی است.

طرح مساله هولوکاست نقطه قوت
مشایی هرچه نیروی خوب بود از احمدی نژاد گرفت و تمام اخراجی‌های دولت او هم‌اکنون درحال کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری هستند اما اگر او با دولت نهم وارد کار شده بود، امروز در دنیا اسطوره بود.
احمدی نژاد بود


وی بیان داشت: مطرح کردن هولوکاست از قوت‌های احمدی نژاد بود و آنها که رد می‌کنند، اشتباه می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: هاشمی می‌خواهد بر جریان انتخابات اثرگذار کند و کاندیدای موردنظر خود را بیاورد.

وی با بیان این‌که حضور قبل از ثبت نام و تأیید شورای نگهبان تعدد حضور اصول گرایان مطلوب است گفت: پس از تأیید باید یک نفر از آنها باقی بماند.

احمدی نژاد حاضر نیست هیچ تحلیل اقتصادی را گوش کند

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان این‌که احمدی نژاد می‌گوید تمام اقداماتی که در زمینه یارانه‌ها در مخالفت با آن وجود دارد، سیاسی است و حاضر نیست هیچ تحلیل اقتصادی را گوش کند، ما قبول داریم که در جریان اجرای مرحله اول یارانه‌ها عده‌ای بی‌انصافی کردند و احمدی نژاد در اجرای مرحله اول شجاعت و جدیت به خرج داد و هنرمندانه جلو آمد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اما تحریم نفتی که شدیم، فرآیندهایی را در جامعه به‌وجود آورد که اجرای مرحله دوم یارانه‌ها توافق صددرصدی می‌خواهد که هنوز حاصل نشده است که اگر اجرا شود، نفس مردم در اقتصاد بسته می‌شود او نمی‌خواهد این را باور کند.
وی گفت: وقتی یارانه 250 هزار تومانی را بدهی، سوخت را باید گران کنی که آن وقت قیمت‌ها سر به فلک می‌کشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توکل
United States
ما خوب می فهمیم چه کسی از خط ولایت فاصله گرفته احمدی نژاد از سال 84 منحرف شده بود آقای طائب خواهشا توجیه اشتباهات را نکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان بسیار منصفانه نقد کردند .شما هم با این نظرتون نشون میدید که خیلی جلوتر ازولایت حرکت میکنید .مواظب باشید .خودت نشی گروه انحرافی
سیداهوازی
من چندین بار است که تحلیل های ایشان را می شنوم هم در سیاست هم در مسئله مهدویت
نظراتشان همان چیزی که به بنده به انها فکر کرده ام بسیار خوب تحلیل می کنند بنده برای بند های از صحبت های ایشان می توانم دلایلی را ارایه بدم
مسعودی
Russian Federation
آقای طائب منصفانه احمدی نپاد را نقد می کند