پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳۲
۱۹
صرفاً جهت اطلاع در دام افتادگان رسانه‌های تفرقه‌افکن دشمن؛

سپاه یزید فتوشاپ از آب‌‌ درآمد! +تصاویر

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 334024
این تصویر تقلبی توسط بسیاری از سایت های داخلی نیز بازنشر داده شد و مع الأسف باعث برانگیختن نابجای غیرت دینی بسیاری از محبان سیدالشهدا (علیه‌السلام) گردید.
به گزارش جهان به نقل از خیبرآنلاین، چندی پیش بود که عکسی دروغین تحت عنوان "راهپیمایی هواداران یزید و ابن‌زیاد [لعنة‌الله‌علیهما]"، به یکی از پربیننده ترین اخبار سایت های خبری/تحلیلی کشور بدل شد.

در بخشی از متن این خبر که توسط لینکدان اپوزیسیون "بالاترین" نیز انعکاس داشته شده، چنین آمده است: «سپاهی به نام یزید و ابن‌زیاد با شعار "یزید و ابن‌زیاد شهید شدند" در پاکستان دست به راهپیمایی زده است. این افراد با عقبه مالی وهابیت دست به این اقدامات تفرقه افکنانه می زند.»!


جالب آنکه این تصویر تقلبی توسط بسیاری از سایت های داخلی نیز بازنشر داده شد و مع الأسف باعث برانگیختن نابجای غیرت دینی بسیاری از محبان سیدالشهدا (علیه‌السلام) گردید.

بنابر رصد «دیدبان خیبر»، اما با جستجویی ساده در فضای اینترنت می توان به اصل این عکس دست کاری شده دست یافت که با فوتوشاپی ماهرانه به مستمسکی برای تحریک شیعیان و اهل تسنن علیه یکدیگر تبدیل شده است!


در این میان شایسته است تا با هوشیاری و کیاست با این قبیل موارد تفرقه انگیز مواجه شده و حمیت و غیرت مذهبی خویش را ملعبه دست نوچگان صهیونیسم قرار ندهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حا ج علي
عجب قوم مز خرفي.
عجب خبر داغيه بود!!!
اين جور خبراتون خيلي زير خاكيه.
به روز باشين.
United States
زیر خاکی نیست سوزوندنیه!
شما هم سوختی؟
دوست عزير من به خبر توهين نكردم منظور من اينه كه اين خبر رو چندين هفته قبل ... ديده بودم حالا چرا اين خبر كه مال چندين وقت پيشه رو چرا الان رو مي كنيد. دير نيست.
سعیدنصاب
پس ای مسلمین هوشیارباشیدوبدانیدیزیدوابن زیادهای عصرنمرده اند.لذا باتوجه به فرمان ودسترصریح قرآنی "واعدولهم مستطعتم من قوه من رباط الخیل..."دربرابرآنها(دشمنان)آنچه توانایی داریدازنیرو وامکانات آماده سازیدتابه وسیله ی آن دشمن خدا ودشمن خویش را بترسانیدو..
Iran, Islamic Republic of
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ

آیه 60 سوره مبارکه انفال
مرگ بر یزیدیان قدیم و جدید
Iran, Islamic Republic of
اصلا گیریم که اصل! گیریم که غیر فوتوشاپی! خوب مگه چیه!؟ از همان اول هم یک عده نادون طرفدارش بودن الان هم یک عده نادون دیگه طرفدارشن !! حالا مشکل کجاست؟! یعنی فکر می کنید اگر الان دوباره قرار باشه امام حسین(ع) و یزید یه بار دیگه مقابل هم قرار بگیرند، یزید طرفدار نداره؟!! اگر طرفدار نداشته باشه یعنی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و بقیه اراذل و اوباش وهابی و شیطان پرست تو لشگر کی می جنگند؟! هنوز هم طرفدارهای یزید بیشترن!! باید دید چقدر از طرفدارهای امام حسین(ع) تو لشگر می مونن و امام رو تنها نمیذارن!! با بصیرت یار امام زمان (عج) و رهرو ولایت باشیم!!
چرا بدون فکر حرف میزنی و صورت مسئله رو پاک میکنی!!؟
مشکل اینجاست که فکرمیکنی هرکی هرکار کرد مابشینیم نگاه کنیم و حرف نزنیم و بگیم اشکال نداره اینا طرفدارای یزیدن.
اشکال اینجاست که یکسری با دیدن این عکس به برادران اهل سنت (هرچند ایرانی) بی حرمتی خواهند کرد و دشمن هم به هدف خودش خواهد رسید. (البته اختلاف بین ما و اهل سنت جای خودش را دارد.)
هعلر
....چرا غیر فتوشاپی شو نذاشتی !؟
علی
United States
آخه ادمهای داغونی مثل شما کم پیدا می شه که دنباله رو احمق های این چنینی باشه
کلا قوم یزید و مختار دفن کرد فقط شبیه اونا وجود داره که ظاهرا شما یکی از اونها هستی که چنین کامنتی گذاشتی
قوم یزید یعنی آل امیه و آل مروان تا حداقل 50 سال بعد از شهادت مختار هم بوده اند و آنها توسط بنی عباس و ابومسلم خراسانی برچیده و نابود شدند. جهان نیوز کمی تاریخ هم یاد طرفدارانت بدهی بد نیست.
خوابی؟؟؟
بالاترین چه بدبخت شده که برای خبر پراکنی دست به انتشار این عکسها زده لابد خوششونم اومده بود از این به اصطلاح سپاهیان
بسمه تعالی
فتنه گران هیچ اعتقادی به اسلام و نظام ندارند آنها قدرت طلب و فرصت طلب هستند. امروز اگه دولت می خواهد سبد کالا بدهد سیاستش هست و گرنه به جز آقای احمدی نزاد کمتر کسی دلش به مستضعفین می سوزد . تکنوکرات ها هم قدرت طلب و سلطنت طلب هستند .
United States
بدبخت بالاترین
نه دنیا دارد نه آخرت
سینا
...دارم دیونه میشم
وای وای دارم دیونه میشم بخدا
رضا
اگر ما به بيشتر وقايع به صورت غير متعصبانه نگاه كنيم مي فهميم كه ساخته دشمنان است،به نظر من شخصي كه به موضوع فوق دقت كرده يك مومن واقعي است
عبداله
Iran, Islamic Republic of
همانهایی هستنتد که حضرت اباعبداله (ع) را خارجی معرفی کردند اللهم العن هم جمیعا