جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۱

لیست قیمت آپارتمان های کمتر از 100 متر در شمال تهران+جدول

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 309527
این گزارش به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی با متراژ کمتر از 100 مترمربع در محله‌های مختلف شمال تهران پرداخته و قیمت‌های پیشنهادی فروش آنها را مورد بررسی قرار داده است.
لیست قیمت آپارتمان های کمتر از 100 متر در شمال تهران+جدول
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، شواهد در بازار معاملات مسکن (قیمت‌های پیشنهادی فروش) مناطق شمال تهران نشان می‌دهد که کمترین نرخ فروش واحدهای مسکونی در خیابان دربند اعلام می‌شود؛ چراکه قیمت واحدهای مسکونی در این خیابان نسبت به سایر محله‌های دیگر شمال تهران کمتر است. برای مثال یک واحد مسکونی 50 متری 10 سال ساخت در خیابان دربند متری 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است این در حالی است که یک واحد 94 متری 11 سال ساخت در آجودانیه، متری 10 میلیون و 500 هزار تومان و همچنین در خیابان سروستان واقع در پاسداران واحدی به متراژ 70 مترمربع، متری 7 میلیون و 500 هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است.

از طرف دیگر، نمونه‌ای از بالاترین نرخ پیشنهادی فروش مربوط به محله زعفرانیه است؛ چراکه قیمت هر مترمربع یک واحد مسکونی نوساز 50 متری، 16میلیون و 400 هزار تومان از سوی مالک عنوان شده است و واحد مذکور فقط از پارکینگ و انباری برخوردار است. علاوه براین، فروشنده‌ای واحد 72 متری نوساز خود را متری 15‌میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده است.


  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عربزاده
Iran, Islamic Republic of
اینکه قیمت جون آدمه. آقای دکتر روحانی یه کاری بکن که ما هم تونیم یه آپارتمان فسقلی کنار منزل جنابعالی بخریم.
اینکه ناز شصت عملکرد احمدی نژاد جونتونه !!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظورت اینه که احمدی نژاد به ثروتمندان بیشتر رسیده تا مستضعفین؟
پس چرا مرفهیم بی درد با او دشمنی میکردند؟
مرتضی
خدا رحم کنه متری 20 میلیون! من کلا 10 میلیون سرمایه دارم اونم بعد از 10 سال کار کردن! فکر کنم بتونم نیم متر خونه بگیرم!!!
حسین
نیم متر که یه قبر هم نمیشه
ان را هم ببخش تا خیالت راحت شود!
Latvia
آینه دیغ ما رو بردارید.ما منزل استیجاریمون متری 1تومنه
Iran, Islamic Republic of
پس این کلید دکتر روحانی کی فعال میشه؟ نکنه به جای تدبیر و امید، دچار بی تدبیری و ناامیدی بشیم
احسان
قيمت گذاشتن شما باعث تورم وسود جويي برخي افراد ميشود .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
انسانها ميروند ولي هيچ تغيير در كردار كساني که در طلب قدرت و مكنت اند نمي گذارد. كاخ نشينان 40 سال پيش همين برج نشيان امروز هستند وهيچ تغيير در اين افراد به وجود نيامد چه بسا از افرادي كه دم از دفاع از ذاقه نشينان مي زدند امروز خود برج نشينان اين وادی شده اند
حسن
Iran, Islamic Republic of
پائین بودن قیمتها فقط به مناطق تاپ تهران نیست، بلکه همه جایی تهران و همه شهرستانا جریان همین شکله، پس خوش به حال کارمندان و کارگاران که هر 5 سال با کلی ریخت و پاش تو زندگی میتونن یه خونه لوکس بگیرن، حالا هی بگن گرونی.....