جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ایرادات برای توزیع سبددوم‌کالا رفع شد

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 345220
قائم مقاوم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت توجه تعاونی‌ها به اقتصاد مقاومتی گفت: اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندی سبد کالا توزیع شود، اشکالات را برطرف کرده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع تعاونگران کشور اظهار داشت: تعاونی‌ها در بحث توزیع سبد کالا نقش مؤثری ایفا کردند و نشان دادند که سهم برجسته‌ای در امنیت اقتصادی کشور می‌توانند داشته باشند.

وی اضافه کرد: در روزهای اول توزیع، اشکالاتی به وجود آمد که وزارتخانه توانست آن را به سرعت برطرف کند و الان هم اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندی سبد کالا توزیع شود، اشکالات را برطرف کرده‌ایم.

وی گفت: در ایران قرار است که تعاونی یکی از بخش‌های سه‌گانه اقتصاد کشور باشد و سهم آن از اقتصاد کشور به ۲۵ درصد برسد، این مسئله نشان می‌دهد از ابتدای انقلاب علاوه بر نقش مردمی تعاون به ابعاد اقتصادی آن هم توجه شده است.

فیروزآبادی ادامه داد: تلاش شده است نقش تعاونی‌ها از طریق حضور نمایندگان آنها در اتاق تعاون و شوراهای مهم افزایش پیدا کند، اما به نظر می‌آید برخی زیرساخت‌ها برای حضور تعاونی سهامی عام، اعتبار و حضور تعاونی‌ها در بازار سرمایه با ابهام مواجه است که باید این ابهامات برطرف شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای سال آینده باید مشکلات و موانع سر راه توسعه که بخشی از آنها مربوط به بودجه و تسهیلات و بخشی مربوط به شکل‌گیری ساختارها است برطرف شود.

وی افزود: تعاونی‌ها بیش از بخش دولتی و خصوصی می‌توانند نقش ایفا کنند و با توجه به اینکه توده مردم عضو تعاونی‌ها هستند، اگر بتوانیم نگاه اقتصاد مقاومتی را در تعاونی‌ها مورد توجه قرار دهیم، جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *