شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حزب الله: دشمن را غافلگیر خواهیم كرد

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 248129
حزب الله لبنان، پیكرهای سه تن از اعضای خود را كه در انفجار اخیر در شرق این كشور به شهادت رسیدند، تشییع كرد؛ در این مراسم یك مقام ارشد حزب الله اعلام كرد كه آماده غافلگیر كردن دشمن هستیم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در مراسم تشییع شهید 'جعفر علی الموسوی' كه از بیمارستان 'دارالحكمه' بعلبك آغاز شد، تعداد زیادی از اهالی این شهر حضور داشتند.

شیخ 'محمد یزبك' رییس شورای مذهبی، 'ابراهیم امین السید' رییس شورای سیاسی، 'حسین الموسوی' نماینده عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت مجلس، 'عمار الموسوی' مسئول روابط بین الملل و 'ابراهیم الموسوی' مسئول روابط رسانه ای حزب الله به همراه تنی چند از دیگر مسئولان و مقامات در شرق لبنان در این مراسم تشییع شركت كردند.

یزبك در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه و ویژگی های والای شهید اظهار داشت: ما تحت پرچم فرماندهی 'سید حسن نصرالله' دبیركل حزب الله لبنان باقی خواهیم ماند و تمام توان خود را به منظور دستیابی به پیروزی نهایی جمع خواهیم كرد.

وی با اشاره به اینكه جنگ فعلی علیه طرح های آمریكایی - صهیونیستی است و نه میان مسلمانان، ادامه داد: دشمنانی كه می خواهند سبب غافلگیری ما شوند؛ بدانند كه ما نیز آماده غافلگیر ساختن آنها هستیم و سلاح خود را كه همچون خون در رگ های ماست، بر زمین نخواهیم گذاشت.

سپس پیكر این شهید در 'روضة الشهداء' منطقه نبی شیت به خاك سپرده شد.

در منطقه 'سحمر' نیز ساكنان منطقه بقاع غربی، پیكرهای شهیدان 'علی مصطفی علاءالدین' و 'علی حسین الخشن' را در مراسمی با شكوه تشییع كردند.

در این مراسم شیخ 'نبیل قاووق' نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به نمایندگی از دبیركل حزب الله، شیخ 'محمد حمادی' مسئول حزب الله در بقاع غربی، شیخ 'اسدالله الحرشی' عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان و نمایندگانی از جنبش 'امل' و دیگر احزاب نیز حضور داشتند.

تشییع كنندگان، تابوت های این دو شهید را كه با پرچم حزب الله پوشانده شده بود، با شعار های 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسراییل' به دوش كشیدند.

قاووق در این مراسم در سخنانی گفت: ما امتی هستیم كه شهدای خود را مخفی نساخته و به آنها افتخار می كنیم چراكه آنها تاج سروری ما و مردان خدا هستند كه بوسیله آنها به پیروزی دست می یابیم.

وی با تاكید بر اینكه مقاومت با تقدیم این شهدا به هیچ وجه تضعیف نخواهد شد، اظهار داشت: مقاومت بدین وسیله مستحكم تر شده و همه می دانند كه همین مقاومت، جبروت اسراییل را در هم شكسته و روز به روز آمادگی خود را افزایش می دهد.

این مقام حزب الله با اشاره به جریان 14 مارس افزود: دست برخی از این افراد به خون فلسطینیان آلوده بوده و این بهترین دلیل است آنها كه به هیچ وجه در مقابل دشمن ایستادگی نمی‌كنند.

عصر چهارشنبه بر اثر سه انفجار پیاپی در ساختمانی در منطقه كوهستانی شرق لبنان در نزدیكی بعلبك، سه تن از نیروهای میدانی حزب الله به شهادت رسیدند.

حزب الله نیز در بیانیه ای ضمن تایید خبر شهادت 3 تن از اعضای خود، تاكید كرد: انفجار در یك انبار قدیمی سلاح و مهمات قدیمی و آثار باقی مانده از بمباران های اسرائیلی رخ داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *