جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حماس: نتانياهو سربازانش را خوب بشمارد!

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 418625
جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" از نخست وزير رژيم صهيونيستي خواست كه پيش از تكذيب خبر اسارت نيروهايش، حتما تعداد آنها را يك بار ديگر بشمارد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، یک منبع مسؤول در جنبش حماس در بیانیه مطبوعاتی کوتاهی در شبکه تلویزیونی الاقصی گفت: "بنیامین نتانیاهو باید خوب سربازانش را شمارش کند و از گمراه کردن خانواده اسرائیلیهای مفقود شده دست بکشد."

وی با این مطلب به طور تلویحی اشاره کرد که نیروهای مقاومت، نظامیان رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفته اند.

این بیانیه بعد از آن مطرح شد که "روحی مشتهی" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش از هیچ تلاشی برای آزادسازی اسیران فلسطین دست نخواهد کشید.

مشتهی گفت: گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تصمیم روشنی دارند و آن هم به اسارت گرفتن نظامیان صهیوینست برای بستن قرارداد مبادله اسیران است. حماس "صندوق سیاه" خود را تنها بعد از پرداخت هزینه ای گزاف آن سوی اشغالگران باز خواهد کرد. هیچ چیز را برملا نخواهیم کرد و هیچ حرفی درباره سرنوشت نظامیان اشغالگر در غزه نخواهیم زد؛ مگر اینکه هزینه آن پرداخت شود.

وی گفت: اسیران فلسطینی همانند اسرای قبل آزاد خواهند شد. گردانهای قسام همانند گذشته به وعده خود وفا خواهد کرد. فلسطینی ها در آستانه قرارداد جدیدی درراستای وفاداری به آزادگان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *