پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۹
۱۷۰
نگاهی به برخورد زنجیره ای ها با سفر پوتین به تهران؛

عصبانیت یک روزنامه زنجیره ای از پوتین، که تمامی ندارد!+عکس

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب: 458027
روزنامه های زنجیره ای که از دست دادن "جان کری" وزیر خارجه آمریکا با ظریف به عنوان موفقیت بزرگ در حوزه دیپلمای یاد کرده و دست دادن اتفاقی! اوباما با ظریف را رویداد مهم تلقی می نمودند، از حضور پوتین در تهران و دیدار مستقیم و بلافاصله او با رهبر انقلاب به آرامی گذشتند، و این روزها وارد فاز تخطئه حضور پوتین در تهران شده اند.
عصبانیت یک روزنامه زنجیره ای از پوتین، که تمامی ندارد!+عکس
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  روزنامه زنجیره ای قانون که طی روزهای گذشته سعی کرده با کاریکاتور و گزارشات مختلف، ابتدا به ساکن سفر پوتین به تهران را کم اهمیت و در وهله بعدی به سخره بگیرد، در ویژه نامه طنز خود با نام "بی قانون امروز" در روز شنبه مورخ 7 آذر ماه، با بهانه ای بازنشر این کاریکاتور پرداخته است.
این ویژه نامه طنز که کپی برداری از لوگوی روزنامه "وطن امروز" بوده، کاریکاتوری سخیف رئیس جمهور روسیه را مجدد نمایش داده است.
این روزنامه که این کاریکاتور را دو روز قبل منتشر نموده بود و مورد اعتراض رسانه های اصولگرایی قرار گرفته بود، در شماره روز شنبه خود به بهانه جواب به یک سایت اصولگرا، سعی کرده این کاریکاتور را بازنشر نماید.
روزنامه های زنجیره ای که از دست دادن "جان کری" وزیر خارجه آمریکا با ظریف به عنوان موفقیت بزرگ در حوزه دیپلمای یاد کرده و دست دادن اتفاقی! اوباما با ظریف را رویداد مهم تلقی می نمودند، از حضور پوتین در تهران و دیدار مستقیم و بلافاصله او با رهبر انقلاب به آرامی گذشتند، و این روزها وارد فاز تخطئه حضور پوتین در تهران شده اند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فدایی راه سلفی ها
Iran, Islamic Republic of
چرا "جهان" یادش نمی آید که همین روسیه برادران چچنی و مسلمان ما را چجور کشتند و قلع و قمع کردند!!!
Romania
برادران مسلمان چچنی شما هم اکنون به همراه داعش هستند
دوووووووستان چرا از بحث اصلی دور می شید...
سیاح
بحث اصلی این است که جریان غربگرا در ایران به روزنامه ها و مراکز فرهنگی نفوذ کرده و هرکس که مخالف غرب باشد را تخریب می کند
چه مخالف غرب ، امام خامنه ای باشد یا پوتین
ننگ بر غرب پذیران و غربزدگان
بیش از ۱۵۰ سال است غربگرایان به ملت ایران خیانت می کنند
منم
Iran, Islamic Republic of
اینا دردشون گرفته که پوتین به دیدار رهبرمان رفته
پس بسوزند تا اپو بشن
مجتبی
جالبه
اردو غان که توهم ریاست مسلمانان را داره بعد از تقدیم قران به رهبر اسلام هواپیما زد؟

اینا هم وقتی دیدند مستقیم بیت رهبری میخوان برجک بزنند
سرسخت ترین تروریست هایی که از قضا جنایتکارترین گروه های مسلح در سوریه را تشکیل می دهند همین برادران مسلمان چچنی هستند که البته برادران مزدور آل سعودند!
اون زمان که به دست روسیه قتل عام میشدند عضو داعش نبودند.
مسلمون بودن نشانه حق بودن نیست در قضیه چچن و روسیه باید دنبال این بگردیم که حق با چه کسی بود
چچنی ها یا روسیه
Iran, Islamic Republic of
افرین
مسئله چچن بهانه است. این دوستان میخواند بگن روسیه بده چون آمریکا خوبه.
البته مسلمانان واقعی هیچ وقت ظلم نمیکنند وهمیشه برحق اند
Iran, Islamic Republic of
ریشه و افکار داعشی که داشتند......
Romania
کاملا تفکرات وهابی داشتند و در ارتباط بودند.
راجع به چیزی که اطلاع ندارید حرف نزنید؛ گروه های تکفیری تحت حمایت آل سعود و سیا تنها برای ادامه حیات بعد از شکست روسیه در جنگ اول چچن دوباره آتش جنگ را در چچن روشن کردند که این بار جواب روسیه ی پوتین در مقابل آنها بود نه روسیه ی یلستین
ریزه
برادر عزیز اون موقع هم زیر نظر عربستان در روسیه دست به فجایع ناگوادی زدند و ایران اسلامی هرگز از این گروه تروریستی حمایت نکرد.این چچنی ها دقیقا کپی سارمان مجاهدین خلق هستند . مجاهدین هم به ظاهر مسلمانند اما دستشان به خون مسلمانان ایران و عراق آغشته است . کمی بصیرت دوستان . بصیرت.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب اون موقع داعشی نبود که عضوش باشن ولی سابقه چچنی ها در وحشی گری محدود به عضویتشون در داعش نمیشه. هرجا وهابی هست وحشی گری هم هست.
وهابی چچنی بگو نه برادر
شیراز
Iran, Islamic Republic of
برادران چچنی شما در داعش در حال جهاد می‌باشند عزیز دل برادر ...
اسم جهاد را آلوده نکنید لا اقل بگویید قتال:
و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت
حالا این یارو بردار دوست شده
هنوز فراموش نشده همینا شعار میدادند
نه غزه نه لبنان
Canada
بفرمایید برادران چچنی داعشی که اگر شیعه گیرشان بیاید سرش را گوش تا گوش راحت میبرند!!!!
United States
این برادران چچنی که میگویید اکثرا همان برادران ملک سلمان و اردوغان هستند که الآن در کنار داعش مشغول سربریدن مسلمانهای آزاده هستند !!!!!!
فدایی داعشی های فتنه گر
یه خورده بیشتر فکر کنی حتما جنایت آمریکای خونخوار هم به ذهن تداعی خواهد کرد اگر خود را به خواب نزده باشی.
ابوالحسن
فداشون شی
این کنایه بود به همه فتنه گران داعشی
برادران چچني؟ نه جونم برادران ما چچني نيستند لبناني و سوري و عراقي و يمني و افعاني هستند كه براي ما ميميرند ....
برادر چچنی و مسلموووووووووووووووون
یا تروریست های چچنی
البته اشتباه داشته ولی نه در مورد تروریست های چچنی که عین داعش و خود داعش امروزند
ناشناس
عه واقعا این داعشی های چچنی برادرای شماهستن چه جالب ببخشید جهان نمیدونست زودتر میگفتی دیگه!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همون روزها ایران به درستی از حمایت شورشیان چچنی سر باز زد و این امر باعث روابط بهتر روسیه با ایران شد، بعدها در جریان بوجود آمدن گروههای تروریستی سلفی درست بودن این موضع جمهوری اسلامی ایران اثبات شد.
این برادران چچنی شما چرا الان به صادرات تروریست وو مسلمان کشی روی آوردن؟
اتفاقا اگر همون زمون ایران از چچنی ها حمایت میکرد الان بجای اینکه جذب داعش بشن،‌جذب ایران میشدن
مگر تا حالا وهابیها جذب ایران شدند که این جماعت گمراه وهابی چچنی بشن ؟
غلی
Iran, Islamic Republic of
مشکل وهابی با ایران حل نمیشه حتی اگر ایران کل دنیا رو هم به پاشون بریزه
علی
با سلام
برادران چچنی شما همان هسته اولیه داعش است بزرگوار.......
ووای برما که شعار نه غربی نه شرقی به راحتی فراموشمان شد این روسیه همان روسیه تحریمها است و آمریکا همان دشمن 60ساله ما اگر الان دارن دم تکان می دن بعلن قدرت استراتژیک منطقه ای ما هستن
این وظیفه ملی ماست که به دور از سلایق سیاسی متحد باشیم
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر من شعار نه شرقی نه غربی، همکاری با کشورها در جهت منافع ملی رو نفی نمیکنه. منظور از این شعار اینه که ما زیر سلطه و چتر هیچ بلوکی نباشیم نه بلوک شرق و نه غرب.
کاظمی
Russian Federation
فدائی راه سلفی ها لعت پیامبر رحمت الهی بر هفکرانتان را که جهان را بر علیه اسلام عزیز می شورانید و گمان باطل دارید که پیامبر آغوش خود را در بهشت برای شما باز کرده با جنایتهایی که بر سر انسانهای بی گناه می آورید.
در این گیر و دار مطمئن باشید سگ روسیه شرف دارد بر شما سلفی های پست که قصد تخریب همه اسلام را دارید. شما و سعودی ها و صهیونیست ها همگی در این مسیر همپیاله هستید.
امید
احسنت ها
Iran, Islamic Republic of
همین برادران چچنی اکنون در عراق و سوریه دارن دوش به دوش برادران داعشی و تکفیریشون جهاد در راه خدا انجام میدن.
ali
اين برادارن چچني كه ميگن همين هايي هستند كه الان هسته مركزي داعش و يا بهتر بگم اكثريت فرماندهي داعش رو تو جنگها تشكيل ميدن.واقعا اينقدر از مرحله پرتي كه هنوز متوجه اين موضوع نشدي .لابد فكير مي كني شيعه دوازده ااثني عشري هستن.اگه فمر مي كني دروغ ميگم با خانوادتون تشريف ببريد چچن تا ببينيد چه به سرتون ميارن شايد از خواب غفلت بيدار بشين
آمریکا رو چی میگی که صاف زد توی هواپیمای خودمون برادرای خودمونو کشت
حامد
برادران چچنی ما بخش مهمی از داعش هستند برادر
Iran, Islamic Republic of
برادران چچنی؟!!!!
محمدعلی
اگه اصل و نصب جنابعالی به وحوش چچنی و داعشی بر میگرده بهتره یه سری به عراق و سوریه بزنید و از جنایات این حیوانات درنده‌ای که برادر خودتون میدونید لذت ببرید تا بلکه جگر نجس و کثیفتون حال بیاد!
بلا نسبت وحوش وحیوانات
برادران!!!!!؟؟؟؟ شما احتمالا از همون برادران یا خواهران مسلمان ما نیستید که با کفش و مختلط نماز خواندید و درماه رمضان بطریهای آبتان را در صفهای نماز جمعه سر میکشیدید و شعارتان مرگ بر چین و مرگ بر روسیه بود؟ یادم هست همان روز امام جمعه به چین هم هشدار داد. خوشم میاد کم هم نمیارید.مسلمانی شما سر دراز دارد و شروعش از MI6 و پایانش...
اول راجع به چچنی ها و آداب مسلمانی شون اطلاعات کسب کنیم و بعد ازشون حمایت کنیم. چچنی ها ادعای خودمختاری از روس داشته اند و این باعث خونریزی های زیادی در طی سالهای متمادی شده است. سرزمین اونا جزئی از روسیه است و اونا علیه حاکمیت ملی شان ادعای استقلال کرده اند و در این مسیر از کشتن زنان و مردان و شهروندان معمولی روس هم ابایی ندارند!
احمق چچنی ها وهابی هستند نه مسلمان
خوب این خبیث که کامنت جنجالی را گذاشته هم از همان حرام زاده های وهابی است خودش نوشته «فدایی راه سلفی ها»
Iran, Islamic Republic of
اسلام برادران چچني شما و امثال آنها از كفر يزيد بدتر است.
Iran, Islamic Republic of
در مورد چچنی ها که بحث زیاد هست و بماند
اما
قرار نیست جنایات روسیه را فراموش کنیم اما اون چیزی که مهمه اینکه در حال حاضر روسیه از مردم مظلوم سوریه دفاع میکنه و در تا حدی در مقابل آمریکای جنایت کار ایستاده.
کاظم
دوستان عزیز نه امروز که پوتین آمده تهران و نه اون روزی که قطعنامه علیه ما در شورای امنیت صادر می کرد پسر خاله یا دشمن خونی ماست. همین امروزه می بینیم روسیه S400 را به راحتی مجانی در سوریه کار میزاره اما S300 ما که 8 سال پیش پولش گرفته هم بهمون نمیده. دفاع روسیه از سوریه برای حفظ عمق استراتژیک و هژمونی خودشه نه برای خط مقاومت. اما ما هم اونجا دنبال منافع خودمون هستیم. حالا از قضا منافع ما با هم یکی شده. وگرنه روسیه همون خرس همیشگی هست که بقول مرحوم باستانی پاریزی باید با مراقبت باهاش کنار اومد.
محمد
اولاً اگه روسیه خرسه، آمریکا شیطانه. با خرس میشه کنار اومد، ولی با شیطان خیر.
ثانیاً مرحوم پاریزی مگر پیامبرند که واجب الطاعت باشند؟
ثالثاً مگر اکنون روسیه قصد ضربه زدن به ما را درد مثل آمریکا؟! منافعش یکی شده با ما. خیلی هم خوب.
رابعاً چرا آمریکا که آمده سرمان را گوش تا گوش ببرد، شما نگران نیستید؟! روسیه که اظهار ارادت می کند، ککتان می گزد؟ شما جه جور مسلمانی هستید؟!
خامساً مگر ایران تمام تکنولوژی های جدیدش را مفت و مجانی به لبنان داده که روسیه به ایران بدهد؟! روسیه اس 400 رو در سوریه مستقر کرده، نفروخته که. ایران هم تلاش کند و دنبال کالای آماده نباشد.
ضمناً ما دوستان فتنه گران 88 نیستیم و نخواهیم بود.
کاظم
حالا چرا روسیه را تطهیر میکنی؟!مگه کسی از امریکا حمایت کرد؟مگر شما حزب توده هستید که اینقدر دستمال کشی روسیه را میکنید؟!
نه ما حزب توده هستیم، نه شما ایرانی و مسلمان.
دستمال کشی، لغت بی ادبانه اصلاح طلبان بی عقل است که اتفاقاً راست کار شماست.
سخن باطلی در مورد روسیه مطرح کردی که روسیه خطرناک است! خب آمریکا که نقداً خطرناک تر است ساکتی، روسیه که اکنون کاری نکرده خطرناک است؟! جوابت را گرفتی و داری سرگیجه میخوری. برو. برو برای همان عناصر منافق دوست فائزه خانم فیلم وطن دوستی بازی کن. چربی دور لب شما جماعت آمریکا دوست نشان می دهد آنقدرها هم فکر وطن نیستید.
حالا اگر قبلاً حزب توده از شوروی-نه روسیه-دفاع مطلق میکرده، کار باطلی میکرده. دلیلی ندارد هر کسی از حق دفاع کرد، جرم و جنایت کسان دیگری که قبلاً هم نظر با او بودند را صاحب شود. روسیه فعلی در حال کمک به جبهه مقاومت است و ما از حق دفاع می کنیم.
اما شما قطعاً جماعت فتنه گر خس و خاشاک هستید که سال 88، شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین را سر می دادید، در حالیکه در همان روزها، آمریکا و نوکرانش در ایران آشوب کرده بودند.
کاش با عمال آمریکا هم مانند حزب توده برخورد میشد و دست لیبرال های آمریکایی از حاکمیت و قدرت قطع شده و بهشون اینهمه تریبون و رسانه در یک حکومت ضداستکباری مانند ایران اسلامی تعلق نمیگرفت!
اگه روسیه هم یه زمانی به خودش اجازه داد که در امور داخلی و تعیین نوع حاکیت ما مداخله کنه جوابشو میگیره! اگه سررشته نخ اینهمه ظلم و استکبار در دنیا مثل داعش و طالبان و فتنه و انقلاب مخملی و تجزیه طلبیها و کودتاها و بهائیت و وهابیت و ... به روسیه رسید در موردش حرف میزنیم!اگر پشت حمایت از اسرائیل روسیه ایستاده بود باهاش برخورد میشه!اما شما نمیتونی و حق نداری با بزرگنمایی اختلافات کوچیک مثل سامانه S300 که انتقالش به ایران در دست اقدامه ایران رو در حد کشوری مثل عربستان پایین بیارید و زیر بلیط آمریکا ببرید!
Iran, Islamic Republic of
قابل تامله!
علی
.....که باشی باید شیکه های معاند اونوذ آبی خوراک فکری بگیری!!!!!
حرف حساب جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
مگه تو هم داعشي هستي ؟؟؟ منبع داعش از چچن است
رضا
United Kingdom
آقای ظریف و رئیس جمهور محترم چرا یادشان رفته امریکا چه جنایات بزرگی را مرتکب شده اند که اینجوری دلشان برای کدخدای دنیا می سوزد
لعنت به فدایی سلفی ها
لعنت و مرگ بر هرچی سلفی خونخواره لعنت و مرگ بر هرچی تکفیری کافره و لعنت و مرگ بر هر چی داعشی نجس و کثیفه. الهی اون زبونت سرت رو به باد بده که تو امنیت.....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همون چچني ها كه هزار هزار به داعش پيوستند ؟؟ و مشغول سر بريدن برادران مسلمان خود هستند در سوربه و عراق !!!!
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نشستی زودتر به کمک برادارن چچنی ات برو ثواب داره !
Romania
درد از این جاست که جهان هم پس از علم به مفاد توافق هسته ای پی برده که قدرت اصلی و محوری در ایران کجاست. همانند نقش محمد ضیف فرمانده دلاور حماس که پس از تو زرد درامدن خالد مشعل در بحران سوریه به محل اصلی رجوع و تصمیم گیری حماس مبدل شد. کمی دلسوز مملکت و مردم باشید تا در محاسبات بین المللی محاسبه شوید. کسی که اب خوردن رو هم به پیوند با امریکا وصل می کنه، خودش شان خودش رو پایین میاره.
مفاد توافق هسته ای؟! شما نقش مبارزان ایرانی در مبارزه با داعش که روسیه رو برای همکاری در این زمینه به ایران کشونده با توافق«بزک نمیر» هسته ای مقایسه میکنی؟!؟ از قیاست خنده آمد خلق را...
در ضمن خواهشا صحبتهاتون در مورد تو زرد دراومدن خالد مشعل و حماس بر پایه اسناد باشه نه شایعات!!
باید ریشه همان برادران مسلمان چچنی تو را می کندند تا الان بیشترین اعزام و پیوستن به گروه داعش نمی دیدیم
علی رحمانی
همون مسلمونایی که تو ادعا می کنی الان دارن تو سوریه و عراق سر می برن
حسین
United States
چرا شما یادت نمیاد که همون زمان همین چچنی ها از تندروترین وهابی های همون زمان بودند به طوری که طالبانی های متحجر عقب مانده خونریز دسته دسته به کمکشون می رفتند. اول یه مطالعه ای فرما بعد اظهار فضل و نظر!!
اگرچه شما فدایی راه سلفی ها هستی که برخی فرماندهان ددمنششون چچنی هستند. امیدوارم به آرزوت حتما برسی!
Iran, Islamic Republic of
برادراتن؟ چرا نرفتی کمکشون؟
علی
عموجون اونا مسلمون نیستن دوستای خودتون هستن نو پوست مسلمونی ۸۸ یادت هست مه چطوری وطن وطن میکردین با دلارهای امریکایی بعدش گندش در اومد مزدور اونا بودین الانم اینا مزدور هستن ریش میگذارن الله محمد میکنن وگرنه سر نمیبریدن جگر نمیخوردن اره عمو جون خودتی
این داداشای چچنی حضرتعالی یه چند سالیه اسم عوض کردن و شدن داعش !!!
در عالم سیاست هیچ دوست همیشگی و دشمنی همیشگی وجود نداره.
درسته که روسیه کشور قابل اعتمادی نیست ولی در حال حاضر به کمک هم نیاز داریم و در مبارزه با داعش همرزم هستیم.
پس در زمان جنگ باید به همسنگر خودمون احترام بذاریم.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
این روسیه همان روسیه قاتل مسلمانان است درست !! ولی فعلا مصلحت است که کمی فراموش کنیم و بقول معروف زمان حال رو خوش است
رامین
United States
به قول شهید بهشتی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
چرا شما این همه جنایات آمریکا رو فراموش کردید؟
اسم جناب «فدایی راه سلفی ها» به اندازه کافی گویای ماهیت واقعی حامیان روزنامه قانون هست! این جماعت که در مملکت ما رسما دارای تریبون و رسانه هستند در واقع حامیان داعش تشریف دارند!
+ این آقا هم که از چچنی ها حمایت کرده به احتمال قریب به یقین همون «فدایی بن لادن » و حامی معروف داعش در سایت جهانه!
پيام
Iran, Islamic Republic of
چون برادران چچني شما وهابي بودند و همين الان بيشترين داعشي چچني ها هستند
Iran, Islamic Republic of
اين برادر چچنيت منو كشته برادر
آگاه
ثلمه کشتار مسلمانان بوسنی هرگز فراموش نخواهد شد و البته جنایات بی وقفه آمریکا.
مبارزین علیه استکبار جهانی در هر جای جهان نیز همواره در یادها خواهند ماند چه روس باشند و چه اهل جای دیگر. مسئله شیطان بزرگ آمریکا است.
United Kingdom
انگلیس از آمریکا بدتر، آمریکا از انگلیس بدتر، شوروی از هر دو بدتر. امام خمینی.
چطور شما مدام از بخشش و دوستی از آمریکائی صحبت میکنید که هنوز هم اگر روزانه لطمه ای به ایران نزد شبش صبح نمیشود و رفتی گشتی و شوروی را که به زباله دان تاریخ پیوسته پیدا کردی .مهم در روابط احترام متقابل طرفین و منافع مشترک است که در حال حاظر روسیه را شامل میشود .نکند منظور شما از ارتباط با دنیا فقط ارتباط با امریکاست
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال افراد است
امام خمینی (ره)
ایضا ملاک حال دولت هاست
عجب !!! شوروی کجا روسیه کجا؟ یه بچه هم میفهمه داری چرت و پرت می گی !
شوروی دخلی به روسیه ندارد. شوروی ترکید تمام شد.
بیدار کنید خفته را
شوروی بیست سال پیش از بین رفت
Romania
امام فرمودند آمریکا از شوروی بدتر و شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس از هر دو بدتر ... بیخود سخن امام را تحریف نکنید .... در ضمن از اون شوروی دیگه فعلا خبری نیست و کمونیست مرده
ساکت شو جهان نیوز نوکر روسیه
Romania
تو نوکری ارباب خودت رو بکن و کاری به جهان نداشته باش !
این روزنامه پایش را از گلیم اش بیش از باز کرده باید جوری ادب شود که هرگز فراموش نشود
مسعود
تا زماني دنباله روها در رأس كار باشن و دولتها در دست اين طيف آدمها باشه
توهين به كشورهاودولتهاي همسو با نظام اسلامي ايران كه جاي خود داره حتي اگر به خدا و پير و پيغمبر و مقدسات ملت هم در نشريات زنجيره اي خلق الساعه تحت حمايت اين پادوها توهين شد , نبايد تعجب كرد. در مرام ومسلك دولت مردان مدعي اعتدال فقط روزنامه ها و نشرياتي مورد حمايت و تأمين مالي قرار مي گيرند كه اولا" هيچ انتقاد و سؤالي از دولتيها بخصوص رييس آن نداشته باشن و دوما" كاري به حاميان پشت پرده اين دولت نداشته باشن سوما" از كدخداي وحشي غرب بدگويي نكنن!! غير از اين موارد هرچه خواستند بگويند و بنويسند آزادند.
ياد فرمايشي از امام راحل افتادم كه از نوارهاي سخنراني ايشان مربوط به روزهاي آغازين نهضت اسلامي به رهبري ايشان در سالهاي 41 تا 43 شمسي بوده افتادم. آن حضرت مي فرمايد :(مأموران رژيم سفاك پهلوي) ما را خواستندو به ما گفتند از دو چيز بد نگوييد ديگر هرچه خواستيد بگوييد اول آنكه از آمريكا و اسرائيل بد نگوييد و دوم آن كه كاري به كار رژيم شاه و خانواده پهلوي نداشته باشيد.در ادامه ايشان مي فرمايند: تمام بدبختيهاي ما از همين آمريكا و اسرائيل است و شما هم نوكري آنها را مي كنيد آنوقت ما بد آنها را نگوييم؟!
محمد
France
برادران چچنی مسلمان مسلمان کش در سوریه ادم می کشند
فدایی راه سلفی ها
خاک عالم بر سرت با این دیدگاه زشت و پلیدت
علی
Iran, Islamic Republic of
هرکس که سایت جهان و.... گفتند. خوب است خوب است فضولی نکن
Romania
آیا روزنامه وطن امروز نمی تواند از سردبیر روزنامه قانون که ظاهرا از لوده های آموزش دیده هستند شکایت کند؟
آیا دستگاه دیپلماسی بسیار فعال ما نمی تواند جلوی اهانت به بزرگترین متحد استراتژیک ایران را بگیرد و نگذارد یک روزنامه هم صدا با اردوغان چنین درفشانی هایی کند و تمام توصیه های رهبری در باره نفوذ به بهانه تحلیل یک نقاشی کودکانه به تمسخر بگیرد؟
روزنامه قانون 4 صفحه طنز روزانه داره
کدام روزنامه این کار را می کنه ؟
این روزنامه باید حمایت بشه و اگر ایرادی هم داره کمک بشه برطرفش کنه.
Romania
آخه تو اسرائیل براش تهیه می کنند و می فرستند عمو جان! البته ظاهرا دوستان داعشی این روزنامه هم در تهیه خوراک ضد روسی برای نشریه کم نمی گذارند!
بله ایرادش اینه که رئیس جمهور یک کشور را که در شرایط اتحاد استراتژیک با ایران قرار گرفته مسخره کرده است. رفع این ایراد هم به این صورت است که ضمن توقیف روزنامه، بررسی شود این تمسخرکننده(کاریکاتوریست) به کجا وصل است و از کجا پول گرفته.
از کجا معلوم که حمایت نمیشه ؟؟؟
نگران نباش کدخدا هواشو داره !
Romania
تمام عناوین صفحه اول این روزنامه اهانت به فرموده های رهبر انقلاب است: دلواپسی، نفوذ، تقدیر از نقش روسیه و خیلی چیزهای دیگر که در مقابل چشم کور وزیر ارشاد به بازی و سخره گرفته شده است.

نکته دیگر این که مگر هر روزنامه ای می تواند به بهانه طنزنامه عملا دو روزنامه در هر روز چاپ کند؟
علی
از ..... امریکای نازنین این کارها بعید نیست. دلارهای خوشمزه کجایند؟
Romania
مثل این که از دوستان حضرات در دستگیری عوامل نفوذ زیاد بوده اند که این چنین به سر تا پای اندیشه های انقلابی در این روزنامه اهانت می شود!
واقعا جای تاسف است و البته از این روزنامه و طرفدارانش بعید نیست اقسام این بی ادبی ها
جناب آقای پوتین از انسانهای آزاده این روزگارند که لا اقل از مظلوم دفاع میکنند.
موضوعی بسیار مهم! قابل توجه جهان نیوز
Romania
من از سایت جهان در عجبم که چرا مزخرفاتی مثل نظر یک طرفدار سلفی ها را که مطمئن هستن کامنت سردبیر روزنامه قانون برای منحرف کردن بحث و موضوع اصلی است را درج می کند و جالب این که پاسخ های این خزئبلات می شود اصل ماجرا.

United States
جهان شما چرا زحمت اين روزنامه رو كم ميكني!وردار اين كاريكاتور مسخررو
این طیپ تفکرات با بی غیرتی همیشه دنبال تخریب کردن دیگران هستند
چه فایده ؟
عصبانیت از چهره ظریف هم پیدا بود در دیدار رهبری و پوتین . یک طیف احمق هستند که فقط با سواری دادن به غربی و آمریکایی حال میکنند و میخندند و گل از گلشان میشکفد . آنها آنقدر به لحاظ روانی بیمارند که شلاق غرب را هم با شکوه و عشق تحمل میکنند و تازه لذت هم میبرند . آمریکایی باشه کوفت باشه .
Iran, Islamic Republic of
"این روزنامه در شماره روز شنبه خود به بهانه جواب به یک سایت اصولگرا، سعی کرده این کاریکاتور را بازنشر نماید."

خوب شما هم كه همين كار را كرديد؟؟!!!
غیرتت پوتین ده برابر اصلاحاتیهای سست عنصر و شل هست
Romania
بی قانون واقعا اسم با مسمایی برای یک روزنامه اصلاح طلب شاید
امروز مخالفت این ها با پوتین اثر زخمی است که از نابودی داعش به دست ایران و روسیه بر پشت خود حس می کنند.

کاری که با همین کاریکاتور مرتکب شدند. حتما وزارت بسیار عدالت گستر و امیدپاش ارشاد که در مقابل کوجکترین اسائه ادب به سعودی های روزنامه ها را می بندد در برابر اهانت به متحد نظامی ایران و اهانت به نظرات رهبری در باره نفوذ ساکت نمی نشیند! شما چه فکر می کنید؟!!
Ali
این سیاست نگاه به شرق خطرناکه , این روسیه نا مرده , براحتی اگه ترکیه و عربستان بهش یه پیشنهاد بهتر بدهند , ایران رو میزاره کنار
همین روسیه و چین بودند که تو شورای امنیت علیه ما قطعنامه صادر کردند !
بله سیاست تو بغل ولو شدن غرب درسته. جمع کن آمریکاپرست. روسیه را مطرح میکنی که آمریکا را فراموش کنیم؟!
کاظم
نخیر شما امریکارو مطرح میکنید که روسیه فراموش شود.روسیه به قطعنامه های امریکا رای موافق داد.اینها همش دعوای حیدری-نعمتی است.
الان مسئله قطعنامه تحریم چه ربطی به اتحاد امروز ایران و روسیه دارد که منافع مشترکی پیدا کرده اند؟! این کار غیر از تلاش برای فراموش کردن جنایات آمریکاست؟
روسیه ایران را تحریم کرد یا آمریکا؟ آن وقت شما چرا از تحریم کننده و توافق پر اشکالش ایراد نمی گیرید، اما از رأی دهنده ناراحتید؟ شما ایرانی هستید؟ غیرتتان کجاست؟!
شما از آمریکا کدخدا و ابرقدرت جهان ساختید و اون رو در مقابل خدا قرار دادید حالا ادعا میکنید ما آمریکا رو علم کردیم که روسیه فراموش بشه؟!؟ روسیه این وسط چکارست؟اون کشوری که زمانی با آمریکا دو قطب رو به وجود میاوردند شوروی بود که نابود شد!استکبار فعلی دولت آمریکاست و روسیه هم کشوری در حد آلمان و فرانسه و انگلیس که قدری مستقلانه تر عمل میکنه ! ندیدیم این مواضع تند رو در مقابل فرانسه که در تحریم بر ضد ایران رای داد و حتی با وجود احتمال ورشکستگی شرکتهای پژو، دست به تحریم صنعت خودروسازی ایران زد گرفته باشید!! یا عملکرد همین آلمان رو در فروش تسلیحات شیمیایی در جنگ به عراق و شراکت در تحریمها تقبیح کنید!یا حتی حمایت از داعش رو توسط انگلیس و فرانسه و آلمان تحت اوامر آمریکا که کشور ما رو هم در خطر جنگ قرار داده زیر سوال ببرید! حال که روسیه در جهتی مثبت مطابق خواست ایران اسلامی قرار گرفته به یاد دوران جنگ سرد آمریکا با شوروی افتادید؟!؟مشخصه روسیه با این مواضع مستقلی که در مقابله با داعش گرفته باید با غضب آمریکاپرستان و حامیان داعش رو به رو شده باشه!!
Romania
فعلا که اتحاد روسیه با ما یک استراتژی منطقه ای است و ما به نفع خود کار میکنیم نه نفع دیگران !
Romania
اونوقت سیاست نگاه به غرب لابد حافظ منافع ملی ماست. تجربه دویست سیصد سال اخیر هم لابد فراموشمان شده؟ ما باید هوشیارانه از هر فرصتی استفاده کنیم و با سیاست متوازن منافع ملی را به حد اکثر برسانیم
الان ما دنبال روس ها و غربی ها نمی دویم بلکه آن ها تابع ما هستند واین قدرت و عزت را مدیون خون جوانانی هستیم که بخلاف بنده و جنابعالی برای سربلندی این کشور زحمت کشیدند.
مدیون با سواد ترین رهبر جهان هستیم رهبری شجاع و با عزت که هیچکس در طول تاریخ معاصر مانند او و امام و مقتدایش در برابر زورگویان جهان نایستاده است. همه افتخار ما جون از او ومشی اوست با افتخار فرامین وتحلیل های خردمندانه اش را از اعماق وجود قبول می کنین. همان رهبری که از اقدامات یکسال و نیم اخیر روسیه به خوبی یاد کرده و در دفاع از انقلاب دانستند. شما جرات مخالفت با رهبری را ندارید(البته اوباما هم ندارد) آنوقت به جای رهبر تفکر حامیان رهبر را زیر سوال می برید وخود را به نفهمی می زنید.
مردم صاحبان این تفکر را سال هاست دور انداخته اند. اندکی صبر! انتخابات یکبار دیگر مزدوران اجنبی و البته الن با منافقان جدید را باهم روانه زباله دان تاریخ می کند. به سلامت!
مهرداد
همین روس ها بیشتر خاک مارا جدا کردند.منتها نوچه های روسیه اینها را نمی خواهند بفهمند.در 8 سال جنگ هم بیشترین کمکها را به صدام کرد.
اولاً نوچه تویی که برای اینکه جنایات حال حاضر آمریکا فراموش بشود، جنایات گذشته شوروی-حتی روسیه هم نه- جنایات گذشته شوروی را علم میکنی.
ثانیاً آن شوروی که خاک ایران را جدا کرد، از هم پاشید. فهمیدنش برای یه بچه هم آسونه.
ثالثاً کسی نخواست بدون عقل با روسیه توافق ژنو امضا کند و مقدرات مردم را به رفع تحریم های او گره بزند که بخواهید نگران باشید. شما اگر دلتان برای کشور می سوخت، به دولتی که همه امیدش به آمریکاست، رأی نمی دادید.
آهان !!! و آمریکا و غرب اصلا نبودند و اگر بودند یه کناری بودند !!! حیوانکی ها !!!
مهرداد
نخیر روسیه بی گناه بود حتی رای مخالف به تحریم ها داد ولی تنها بود قطعنامه تصویب شد!(الکی مثلا روسیه حق وتو نداره)
الان روسیه و پوتین در ایران به دنبال منافع مشترک است. پای تحریم ها رو وسط کشیدن کار کیست؟ قطعاً یک آمریکا دوست مک دونالدپرست که میخواد روسیه رو مطرح کنه تا آمریکا فراموش بشه!
در این زمینه روسیه تبدیل شده به کشوری در حد آلمان و فرانسه و انگلیس !!چرا ارتباط با این کشورها رو زیر سوال نمیبرید؟!؟
علی
این روزنامه ها باید ناراحت باشندریس یک کشور ابر قدرت با متانت و ادب بالا با رهبر بزرگ جهان اسلام گفتگوی راهبردی داشتند.عصبانیت ضد انقلاب قلم به دست ظبیعی است.
ح
برای یک تیتر در مورد عربستان وحشی روزنامه را بستند ببینیم برای این چکار می کنند؟
این یکی رو دولت بنفش خوشش میاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستانجوان یادتون نمی اد ؟ اول انقلاب قرار بود نه شرقی نه غربی باشیم ....
چرا اینقدر سنگ روسیه رو به سینه می زنید
امریکا و روسیه دو تیغه ی یک قیچی هستند
محمد
هنوزم هستیم. شما بهتره از توافق ننگین دست برداری که کلی حفره برای ضربه زدن داره. وگرنه ما توافق خاصی با روسیه امضا نکردیم که به ضررمون بشه.
شهاب
ما هنوز هم نه شرقی و نه غربی هستیم و متکی به خود ... اگر از روسیه میخواهیم در مبارزه با داعش کنار ما باشد برای یک هدف مشترک است نه اتکا به روسیه در عرصه جهانی !
شعور شما انجمنی ها بیشتر از این نمی رسه که ائتلاف با یک کشور به معنای از دست رفتن استقلال یک کشور نیست
مهرداد
چطور با امریکا گفتگو کنیم استقلال بر باد میره ولی با روسیه اءتلاف کنیم نه!؟
چطور؟ اینطور که آمریکا در مذاکره می گوید خروجی مذاکره باید همان حرف اول من باشد. یعنی مذاکره برای قبولاندن حرف خودش به طرف مقابل. حرف اول و آخرش هم اینست که ایران بزرگ، طبق خواست آن ها عمل کند و این یعنی مستقل نبودن.
اما ائتلاف و اتحاد با روسیه بر سر مواضع مشترک است که هیچ آسیی به استقلال وارد نمی کند.
تحلیلش سخت بود مهردادخان که تعجب کردی؟ شما هم آدم های دور و برت همه یک جور نیستن و با همه یک جور رفتار نمیکنی.
حسین
امریکا دشمن حربیست و به دنبال براندازی ماست فرق می کند با روسیه یا هند یا چین یا...
به همون دلیل که شما از آمریکا کدخدا ساختید ولی از روسیه نه!!
Finland
مگه روزنامه وطن امروز را به خاطر اهانت به ال سعود (امریکایی) وزارت ارشاد تعطیل نکرد چرا حالا سکوت کرده ؟؟؟؟؟
اگر این روزنامه را تعطیل کنه کدخدا ناراحت میشه
عجیبه !!! به دولت اعتدال برنخورده که هیچ خفه شده !!! اما اگر روزنامه یا سایتی از دولت و دوستان غربی انتقاد میکرد یا کسی کاریکاتور جان کری را در دوران مذاکرات می کشید فورا درش را تخته میکردند!!!
Iran, Islamic Republic of
از همون اول آژير مي زدين که نفوذي روسيه هستين.شبيه استالين و لنين از آمريکا انتقاد مي کنين.
تو به قربون آمریکا بری برای ما بسه !
پوتين عاشق چشم و ابروي ما نيست. بت ساختن از او جاي سئوال دارد. ما داريم بادشمن ديرينه خود همكاري مي كنيم . چهره پوتين انقدر ننگين است كه اين كاريكاتورها اين سياهي را نمي توانند نشان دهد. او انقدر به ما اطمينان داشت كه حاضر نشد از تيم حفاظت ما استفاده نمايد!!! و حتي دستشوي هاي او را نيز براي ازمايش به روسيه بردنند. اين يعني حقارت كشور ما . شما به چه روسيه و پوتين مي نازيد.
البته اصول گرايان به نرخ روز نان مي خورند و فعلا از رفتار پوتين بشكن مي زنند. ملت از پوتين و روسيه متنفر است چه بخواهيد چه نخواهيد.
Romania
طبق استدلال شما حتما بخاطر جنایاتی که آمریکا و انگلیس در حق ما روا داشته اند وما کور بودیم وندیدیم مردم ایران به همان اندازه که از روسیه به قول شما متنفرند عاشقان سینه جاک آمریکا هستند؟! نه؟
نه که روسها هواپیمای مسافری ما را در آسمان منفجر کردند! نه که داعش آدم خوار را به جان مردم مسلمان هوادار ایران انداختند! نه که در مبارزه با داعش اسرائیلی هیج کمکی یه ما نکردند و ما و ارتش سوریه را تنها گذاشتند تا خوراک رفقای آمریکایی و وهابی امثال شما کودن های بالفطره شوین! باید هم از ایشان متنفر باشیم و برای بقای عمر آمریکا و اسرائیل وعربستان هر روز دعا کنیم! نه؟ همین طور نیست؟
چهره پوتین چرا ننگین است؟ چون دستور ترور احمدی روشن را صادر کرد یا ایرانیان را تحریم کرد؟
مسئولان شما جایی می روند احیانا تیم های حفاظتی خود را مرخصی می فرستند لابد؟
نان به نرخ روز خور شماهایی هستید که وقیحانه و بی شرمانه حاضرید سه هزار انسان بی گناه و بیماری که با خون های آلوده فرانسوی آلوده شدند را قربانی قدم های فابیوس کنید؛ وقیح شماهایی هستید که از لج رنگ باختن توطئه ی همراهی با امریکای جهانخوار و صهیونیست های نجس در منطقه تیغ به روی ائتلاف مقاومت و روسیه کشیده اید؛ انشاء الله آن دنیا نتیجه این حب و بغض هایتان را خواهید داد و دست در دست بغدادی و اردوغان و اوباما در آتش جهتم تا ابد خواهید سوخت
Iran, Islamic Republic of
مغز اسلام و ایمان این است:
چچنی و وهابی بی ولایت = نجاست
پوتین احترام کننده به ولایت = آزادمرد مقدس
Iran, Islamic Republic of
فعلا روسیه پیاده نظام ماست اگر نمی فهمید بفهمید!
پوتین 8 سال هست اس 300 به ایران تحویل نمیده آخه چقدر شما وابسته این شخص هستید و سنگش را به سینه میزنید؟!پوتین دوستی از مصداق نفوذ نیست؟
پوتین متحد ماست پس پوتین دوستی نفوذ نیست؛ نفوذ یعنی جیره خوار سفارت انگلیس و فرانسه بودن و چشم به روی هزاران کودک تکه تکه شده ی منی و سوری و عراقی بستن و برای کشته شدگان شارلی ابدو اعلام همبستگی کردن
تحویل داد تموم شد رفت!
دلار ! مسئله فقط همین است.
برادرن چچنی ؟؟؟ از کی تا حالا داعشیها شدند برادر !!!
این روزنامه حدود یک سال است که رایگان در ......تهران توزیع می شود معلوم نیست از کجا این همه پول به دست می اورند مسولین...... هم که انگار خوابند
این همه پول کجا می رود
خودفروخته های داخلی از این که دیدن قدرتمندترین مرد دنیای سیاست بدون هیچ تشریفاتی به دیدن رهبر عزیزمان رفت آتیش گرفتن
Romania
ایت روز نامه های زنجیره ای باید محکم خواباند تو دهانشان
محسن
حالا یه مرد پیدا شده تا با ترورستها بجنگه خار چشم اونا شده
اصلا مگه چقدر این روزنامه ها مخاطب دارند که بذار دری وری بنویسند
بیب مخاطبای اقلیت
مجید
Iran, Islamic Republic of
این کار ها افرادی می کنند که از لبخند جان کری غش می کنند .فکر کردید که پول امریکا در براندازی در کجا ها هزینه می شود؟ باید کاری بکنند که غرب می خواهد......
Iran, Islamic Republic of
آقاي پوتين با سلام يكدنيا پوزش ميطلبيم. اين فرهنگ ايران اسلامي نيست. اينها مزدوران آمريكا و صهيونيسم هستند. از پيامبر اسلام نقل شده كه فرمود مهمان را گرامي بداريد گرچه با شما همكيش نباشد. اين دستور اساس فرهنگ ملت مسلمان ايران است . شما به بزرگواري خودتان ببخشيد. يك آدم نمايش نفهمي اشتباهي كرده و از نظر ملت ايران بسيار كار زشتي انجام داده است.
این جماعت پول میگیرند برای این کامنتها و لایکها!...
Iran, Islamic Republic of
آقاي پوتين با سلام يكدنيا پوزش ميطلبيم. اين فرهنگ ايران اسلامي نيست. اينها مزدوران آمريكا و صهيونيسم هستند. از پيامبر اسلام نقل شده كه فرمود مهمان را گرامي بداريد گرچه با شما همكيش نباشد. اين دستور اساس فرهنگ ملت مسلمان ايران است . شما به بزرگواري خودتان ببخشيد. يك آدم نمايي نفهمي اشتباهي كرده و از نظر ملت ايران بسيار كار زشتي انجام داده است.
فدايي رهبر
اخه زمان جنگ هم چنين آدماي وطن فروش زياد بودن كه در راس امور بودند نمونش بني صدر لعنت الله / اينها كه كمتر از او نيستند . مسئولين بايد هوشيارتر باشند .خائنين به نظام و رهبري و خون شهدا ي اين مرزو بوم معلومند . همه آگاهند. ميفهمند كه خيانتي بزرگ در راه هست.
Netherlands
مردم اعلام کرده اند تا پیش از انتخابات مجلس با طیف وسیعی ار مطبوعات و به اصطلاح روزنامه نگاران نفوذی دشمن برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد انتخابات تحت نفوز این افرغاد برگزار شود
مازیار
متاسفانه این روزنامه و سایتهای خبری اقماری آن مانند تیرپرس ، پایتخت و دمادم حدود دو سال هست بدنبال تردید در استراتژی نظام وایجاد امید برای حیات جاسوسان سعودی و ترکیه است
ali
نفرین بر اصلاح طلبان افراطی
مهدوی
ماهیت واقعی امثال پورمحمدی را بشناسید!
امیر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پوتین و ننگ براطلاح طلبی که ضد پوتین است و چشم به باراک دارد پوتین مردی است که ان موقع چچن ها را کشت چون اسلام را لکه دار کرده بودند
Germany
اگر همون موقع که در غرفه مطبوعاتشون کشف حجاب کردند یکی باهشون برخورد میکرد الا اینقدر وقیح نمیشدن ،
منظور ملاقات محسن فرزند هاشمی با زن بی حجاب
مهدوی
بجاا مریدان امروزی او این قانون را راه اندازی نکرده اند ؟؟؟؟ی بحث های بیمورد به این روزنامه توجه کنید که مال کیه وچرا اینقدر کینه به دل دارد! اولین روزنامه به نام قانون را میرزا ملکم خان فراماسون در کشور راه اندازی کرد آی
United States
روسیه در قضیه سوریه خیلی خوب عمل کرد ولی در غیر این مورد خیلی جاهایی که به کمکش احتیاج داشتیم به خاطر منافعش تنهامون گذاشت بنابراین ذوق زدگی زیاد اصولگرایان هم بنظرم درست نیست کلا یا این وره بوم میفتیم یا اونور بعدم اگه روسیه هیچ ربطی به شوروی سابق نداشت الان متحد آمریکا بود پس هنوز رگه هایی از سابق داره و امثال سوریه که الان ازش حمایت میکنه قبلا هم جزو بلوک شرق بودن
و در آخر با تمام وجود میگیم مرگ بر آمریکای جهانخوار شعار اصلیه ماست و این مسائل اختلاف سلیقست
Iran, Islamic Republic of
امروز روسيه وايران دو همپيمان استراتژ ي درمبارزه با تروريسم هستند. تا كورشودهرآنكس كه نتوان ديد.
کیا
Iran, Islamic Republic of
شما بایداز نقش خوش خدمتی فاسقین ومنافقین در خیانت وجنایت در حق مردم چیز دیگری انتظار نداشته باشید؟؟؟