چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

محاکمه مدیران‌مسوول ۳ رسانه دردادگاه‌

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 381428
جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسوول روزنامه های گل و صبا و سایت بولتن نیوز در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صبح امروز دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات تشکیل جلسه داد.

پرونده مدیر مسوول روزنامه ورزشی «گل» با شکایت فیروز کریمی و فرهاد مجیدی به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که به علت حضور مدیر مسوول روزنامه در مسابقات بازی های آسیایی، وکیل مدافع وی تقاضای استمهال کرد و مورد موافقت دادگاه و هیات منصفه مطبوعات قرار گرفت و دادگاه به وقت دیگری موکول شد.

پرونده سایت خبری تحلیلی «بولتن نیوز» نیز به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر، توهین و افترا تشکیل شده بود که دانشگاه مفید به عنوان یکی از شاکیان پرونده بعد از تشکیل جلسه و قرائت کیفرخواست اعلام رضایت کرد.وزارت ورزش و جوانان دیگر شاکی این پرونده بود که نماینده حقوقی وزارتخانه اعلام ترک محاکمه کرد.

همچنین به پرونده مدیر مسوول «صبا» به اتهام توهین نیز رسیدگی شد که اعضای هیات منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهم را مجرم نشناخت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *