پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه‌ای برای تعطیلات‌ پایانی تابستانی

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 381121
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات آخر تابستان و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای بازگشت مسافران و هموطنان، توصیه هایی را برای بازگشت مسافران اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در این اطلاعیه آمده است: به هموطنان عزیز توصیه می شود برنامه بازگشت خود را مدیریت نموده و به روزهای پایانی تعطیلات موکول ننمایند و از هم اکنون نسبت به سفر بازگشت برنامه ­ریزی کنند.

به آن دسته از هموطنانی که به دلیل مشغله کاری و اداری باید در محل­های کار خود حاضر باشند پیشنهاد می­شود از هم اکنون آغاز به بازگشت کنند. با توجه به اینکه آغاز فعالیت مدارس و دانشگاهها از روز سه شنبه مورخ اول مهرماه می­باشد از هموطنان عزیز خواهشمند است در صورت امکان برنامه بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کرده تا فرزندان با آرامش و آسودگی کامل، خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده کنند.

- مسافران و گردشگران عزیز با تماس با سامانه ۱۴۱ نسبت به کسب اطلاع از وضعیت تردد و ترافیک مسیر اقدام کنند.

- مسافران و گردشگران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورند و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

- با توجه به اینکه احتمال دارد مسافران عزیز در ترافیک های طولانی مدت طی مسیر نمایند، لذا قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام نمایند تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

- به تمامی تأسیسات گردشگری، رستورانها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک های طولانی اهتمام بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *