جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
عضو ارشد انصارالله:

یمن به گورستان سعودی‌ها تبدیل خواهد شد

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 421126
«محمد البخیتی» عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که سعودیها تاوان سختی را به دلیل تجاوز وحشیانه خود به یمن پس خواهند داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از العهد خبرداد: «محمد البخیتی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه یمن به گورستان تجاوزگران آل سعود تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: سعودیهای متجاوز تاوان سختی را به دلیل تجاوز وحشیانه به یمن پس خواهند داد.

وی همچنین به نشست امروز سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض واکنش نشان داد و گفت: بسیار جای تعجب دارد که کشورهای حوزه خلیج فارس با هدف توطئه چینی علیه کشورهای عربی ـ اسلامی و تأمین منافع صهیونیست ها و غربی ها تشکیل جلسه می دهند.

این مقام ارشد انصارالله همچنین در واکنش به پیشنهاد چندی پیش «منصور هادی» رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن مبنی بر انتقال محل گفتگوهای یمن به شهر ریاض عربستان، اظهار داشت: جلسات گفت وگو میان گروه های سیاسی یمن حتی تا زمان شروع جنگ جریان داشت و ما خواهان آغاز مجدد این گفتگوها هستیم. از جایی هستیم اما تحت هیچ شرایطی به از سر گیری گفتگوهای سیاسی در عربستان و دیگر کشورها تن نخواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *