جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

می‌توانیم چهارمین سیلی را به اسرائیل بزنیم

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 436120
مسئول سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه اگر حمله نظامی مثمرثمر بود آمریکا ۱۰ سال پیش این کار را انجام می‌داد، گفت: دست ایران بسته نیست و همانطور که سه سیلی به صورت اسرائیل زدیم، می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
به گزارش جهان،محمدکاظم انبارلویی مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ادامه تهدیدات نظامی آمریکا پس از توافق هسته‌ای اظهار داشت: تهدید نظامی آمریکا علیه ایران همیشه چاشنی مذاکرات هسته‌ای و گفت‌وگوهای سیاسی بوده و آنها از این تهدیدات به عنوان نمک مذاکرات استفاده کرده‌اند.

انبارلویی با تاکید براینکه آمریکا خودش نیز می‌داند چنین چیزی عملیاتی نیست، خاطرنشان کرد: حتی جان‌ کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز در سنا اعتراف کرد که پنتاگون اعلام کرده حمله نظامی به ایران فایده‌ای ندارد و دانش هسته‌ای ایران با تحریم و حمله نظامی از بین نمی‌رود.

مسئول سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه اگر حمله نظامی مثمرثمر بود آمریکا ۱۰ سال پیش این کار را انجام می‌داد، افزود: بنابراین این تهدیدات دلگرمی دوستان‌ آمریکا در منطقه از جمله برای رژیم صهیونیستی و عربستان است.

وی در عین حال تصریح کرد: مقامات امنیتی و سیاسی کشورمان باید پاسخ این رجزخوانی را بدهند و حتی به صورت عملی به این تهدیدات پاسخ دهند.

انبارلویی درباره چگونگی پاسخ عملی ایران به تهدیدات نظامی آمریکا یادآور شد: دست ما در منطقه بسته نیست و همانطور که سه سیلی به صورت اسرائیل در جنگ‌های ۲۲، ۳۳ و ۵۰ روزه زدیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *