شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
بی توجهی مسئولان دردسر ساز شد

دلارهای سعودی در کوچه های خرمشهر و ایلام

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 65742
دلارهای سعودی در کوچه های خرمشهر و ایلام
کم توجهی مسئولان امر به تحرکات وهابیون در سال های گذشته زمینه ساز آن گردیده تا این فرقه انحرافی مرکز فعالیت های تبلیغی خود را از شهرهای سنی نشین به مناطق شیعه نشین تغییر دهد.

به گزارش جهان، سران وهابیت که از سال ها پیش عمده توجهات خود را به شهرهای جنوبی کشور با محوریت اهل تسنن معطوف کرده بودند این بار با هجوم به مناطق شیعه نشین مانند ایلام و خرمشهر و با هزینه کرد میلیاردی در صدد جذب مردم فقیر و شیعیان مقیم این شهرها هستند.

مبلغین وهابی با پول های دریافتی از عربستان و آمریکا طرح وام آسان دادن به شیعیان کم بضاعت را در دستور کار خود قرار داده اند و بر همین اساس، بدون دریافت ضمانت های سفت و سخت بانکی و در کمترین زمان ممکن وام خرید خودرو به اهالی خرمشهر و ایلام می دهند به طوری که از ابتدای سال تاکنون نزدیک به صد مورد از این خودروهای اقساطی که با سرمایه شخصی وهابیون خریده و تحویل می شود در خرمهشر توزیع شده است.

همچنین، در موعد بازپرداخت وام نیز در صورت نداشتن اقساط معوقه، سرمایه داران وهابی به وام گیرندگان اعلام می کنند که خانواده شماواجب تر است و ابتدا خرج های ضروری خود را جدا نمائید و در صورتی که مبلغی باقی ماند با آن اقساط خود را پرداخت نمائید!

این تحرکات که با سکوت کامل مسئولان مواجه شده در ماه های اخیر موجب آن گردیده تا استفاده کنندگان از تسهیلات وهابیت به مبلغی بی جیره و مواجب برای سلفیون تبدیل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *