جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

عکس/چهره جدید کدیور در بی بی سی

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 260332
محسن کدیور، از طریق وب کم و بدون لباس روحانیت در برنامه صفحه دوب بی بی سی شرکت کرد تا خلاصه ای از دو مقاله اخیرش علیه حضرت امام خمینی(ره) را بازگو کند.


http://94.232.174.76/images/docs/files/000260/nf00260332-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جاسوس به همین ها می کویند مکر روی پیشانیشان نوشته جاسوس که روی پیشانی این ننوشته شده
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولايت فقيه
Iran, Islamic Republic of
الحق که لیاقت لباس پیامبر اعظم (ص) را نداشت این بدبخت و جیره خوار اجانب و...
مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی هم خودشان روزی که ترجمه نهج البلاغه را آغاز کردند هم لباس روحانیت را دراوردند و هم ریش ها را سه تیغه کردند آیا ایشان هم علیه اسلام فعالیت کرد ؟ بهتر جای اینگونه مطالب سخیف ، جهان مطالب ایشان به همراه نقدهای منصفانه را منتشر کنه و نه صرفا به ظاهر ایشان ایراد بگیرد.
سلام
این جدید نیست بلکه چهره اصلی ایشان است
United States
"مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی هم خودشان روزی که ترجمه نهج البلاغه را آغاز کردند هم لباس روحانیت را دراوردند و هم ریش ها را سه تیغه کردند آیا ایشان هم علیه اسلام فعالیت کرد ؟ بهتر جای اینگونه مطالب سخیف ، جهان مطالب ایشان به همراه نقدهای منصفانه را منتشر کنه و نه صرفا به ظاهر ایشان ایراد بگیرد."


ادمای پرتی مثل شما طرفدار اینان که بهشون بال و پر میدن. واقعا روت شد این ملعونو با استاد شهیدی مقایسه کنی؟!!! بعدم مبنای حرفت چیه که چنین ادعایی رو به اقای شهیدی نسبت میدی؟! از اینها گذشته اباطیل امثال کدیور خودفروخته چیزی جز شبهات منسوخ و میلیاردها بار تکرار شده در طول تاریخه؟ اگه دلش مریض نبود می رفت چارتا کتاب درست و حسابی می خوند بعد اراجیف به خورد مردم می داد.