چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷

ترانه «احمدی روشن» با صدای حامد زمانی

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۳
کد مطلب: 342331
ترانه جدید حامد زمانی در رثای شهید احمدی روشن اجرا خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، در مراسم رونمایی از بازی «راز روشن»، جدیدترین اثر موسیقایی حامد زمانی در رثای « شهید مصطفی احمدی روشن »، خواننده جوان و انقلابی برای اولین بار اجرا خواهد شد.
 
حامد زمانی پیش از این ترانه هایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «گزینه های روی میز» و «پایداری» را در وصف آرمان های انقلاب اسلامی اجرا نموده بود.
 
در این مراسم که روز شنبه 19 بهمن 1392 از ساعت 16 تا 18:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه نیز حضور خواهند یافت.
 
قابل ذکر است بازی رایانه‌ای « راز روشن » که با موضوع بررسی شهادت شهید مصطفی احمدی روشن و عومل داخلی و خارجی ترور دانشمندان هسته‌ای، با همت استودیو اگلو و سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است،  در این مراسم رونمایی خواهد شد.
 
عموم علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند در ساعت مذکور در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، بلوار رشیدالدین فضل الله، میدان شهید شهریاری، دانشگاه شهید بهشتی حضور به هم رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *